5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

Lidl reklám

*************************

Lidl - 25s

A Lidl benyal a nőknek. Azt gondolja, ha hízeleg nekik, csak nála fognak vásárolni. Mosolyogva tolják majd a nők a bevásárlókocsit a polcok között, mert tudják, itt értékén becsülik meg a nőket, mégpedig a maguk sokoldalúságában.

***************


***************

A nők ilyen férfiről álmodnak, mint ez a Lidl nevű fickó. Akik ilyen szépeket mond róluk, aki ennyire megérti őket. A lényegüket. Erről szól a kellemes férfihang. És ez a hang, férfias, erős kezével rakta tele a polcokat, és lám, pont olyan termékekkel, amelyeket csak e mély megértés birtokában volt képes kiválasztani. Minden termék itt a polcokon szinte férfiasan tökéletes. Az igazi férfitól. A nők tehát apró orgazmusokat átélve haladhatnak ezért a polcok között, és ki ne szeretne ilyen állapotban vásárolgatni? A baj csak az, hogy megint egy "brand-ről teljesen leszakadt" reklámmal van dolgunk, vagyis durván nem emlékszünk a szpot ismételt megtekintése során, mit is reklámoznak itten? Ugyanis a különböző szép, okos, határozott, stb. nőt nem a Lidl polcai közt sétálgatva ismerhetjük meg, hanem úgymond a maguk természetes környezetében. Se egy logo, se egy pénztárgép, tartós tej, semmi, ami utalhatna valamiféle közértre, bevásárló helyre. Aztán az utolsó négy másodpercben megtudjuk, hogy a Lidl mondta ezeket a szépeket. A következő négy másodpercben pedig ezt mindjárt el is felejtjük. Mint gép.Szóval hogy is van ez? Azt mondta a pszichológus, hogy aki szépeket mond a nőknek, abba a nők általában beleszeretnek. Kreatív Géza a homlokára csap, hát mondjon a Lidl szépeket a nőknek, és akkor a nők majd jól beleszeretnek élelmiszer kereskedelmi áruházláncunkba. Ilyen egyszerű. Pavlov kutyája. Kaja, nyál. Kaja, csöngő, nyál. Ez sokszor. Aztán csöngő, nyál. Ugyanígy. Szépszó, szerelem. Szépszó, Lidl, szerelem. Ez sokszor. Aztán Lidl, szerelem. És kész. Csakhogy annyi pénze vélhetőleg még a Lidl-nek sincs, hogy olyan sokszor prezentálja a kulcsingert, hogy a kívánt feltételes reflexív kialakuljon. Mert mit is reklámoznak itten? Ja és a férfiakkal mi lesz?

**************************************

Értékelés: 3,8/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10

 A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 2/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10  {mxc}