1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

o.b. reklám

*************************

o.b. ProComfort tampon – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Költői címet találtam. Akár egy vers címe, kezdete is lehetne. Ugyanis itt e körül forog a lényeg. Vagyis itt van eltemetve. Elásva. A kutya. Mert egy pillanatra azt hisszük, jaj, ez itt egy elrontott házasság. Most romlik el éppen. Félünk, aztán megkönnyebbülünk. Mindez másodpercek alatt zajlik le. Ezért mondom, hogy a reklámok még a verseknél is tömörebben adják át művészi mondandójukat a katarzis végett.

***************

***************

-       Drágám, miért taszítasz el magadtól?

-       Dehogy taszítalak, csak büdös a …

Illetve…

-       Drágám, miért taszítasz el magadtól?

-       Dehogy taszítalak kicsim, (Észrevették, hogy a filmekben általában a nők szólítják kicsimnek a férfiakat és nem fordítva? Na de mindegy…) csak annyira nehézfejű vagy, én meg fáradt. Majd holnap…

Illetve…

-       Drágám, miért taszítasz el magadtól?

-       Dehogy taszítalak kicsim, csak most jutott eszembe, hogy mindjárt bezár a drogéria, én meg elfelejtettem olyan csavaros tampont venni, és hát tudod, nem akarnám, hogy összevérezd a hajad…

Illetve… illetve gőzöm sincs, mi a frászt tudna mondani egy nő ebben a helyzetben, amivel nem sérti vérig a partnerét. Ötleteket a szerkesztőségbe várom a drámaíró pályázatunkra.

Azt sorolja a hölgy a filmben, hogy melyek azok a helyzetek, amelyek néha elfogadhatóak, és melyek azok, amelyek még néha sem. Például ha nem tökéletes időnként a megjelenésed, az elfogadható, meg ha bénázol a parkolásnál az is. Mondjuk egy nőnél az több mint elfogadható, követelmény, de… hogy mi vagyok? Na jó, ugorjunk. Az is elfogadható, ha néha megszegjük a diétát. Persze a nők állandóan úgymond diétáznak, és persze állandóan megszegik… igen, az vagyok. És? Szóval ezek mind elfogadhatóak, időnként, de az még időnként sem, hogy ne érezzük magunkat tökéletesen tisztának és védettnek a menstruáció alatt. Aláírom. Rendben. Na és mikor érezhetjük magunkat tökéletesen védettnek és tisztának? Nos, van itt nekünk ez a csavaros tamponunk, igaz, most elárultuk a titkot a többi tamponosnak, de jól levédettük, meg minden, úgyhogy megszívták. Na pláne a betétesek. Tudtad, hogy a nők többsége nagyobb biztonságban érzi magát a mi tamponunkkal, mint egészségügyi betéttel? Nem hiszed? Kérdezd meg őket. Hogy miért lehet még mindig kapni egészségügyi betétet is? Miért nem mentek tönkre? Biztos van valami titkos hadiipari felhasználása, annyira titkos, hogy drogériákban árulják, mivel az nem feltűnő, és csak ügynökök vásárolják. Illetve most már feltűnő, hisz ki az, aki ilyesmit vásárol egyáltalán?

Egy szó mint száz, én ezt használom (nem én, ő, szóval ez most nem egy én állítás), és tudod mi az, ami még jobban növeli a bizalmam a termék iránt? Hogy nőgyógyásznő tervezte. Oda van írva.  Nem nőgyógyász férfi, hanem nő. A nőgyógyász férfiak ugyanis semmiféle empátiával sem viseltetnek a nők iránt, mert nem tudják mi az, bizonytalanságban, mi több félelemben élni, mocskosnak és védtelennek érezve magunkat. Őket tehát semmi sem indítaná arra, hogy ilyesmin törjék a fejüket. Jó lesz azoknak menstruációkor akár a lapulevél is, esetleg a vatta. Csak hisztiznek a semmiért, hogy így követeljék ki a szeretetünket. De mi átlátunk rajtuk, ugye? Ellenben egy nőgyógyásznő az ért ám igazán az anyagtechnológiához, a folyadékok fizikájához, a formatervezéshez, meg mit tudom én még mihez, ami egy ilyen tampon tervezéséhez szükséges. Elvégre ez a szakmája.

Jó, tudom, ezt a nők nem gondolják így végig, kétségtelen, a nőgyógyásznő emlegetése inkább bizalomébresztőbb, mint mondjuk egy vegyészmérnöké, még akkor is, ha az esetleg nő. Érted? Még mindig nem hiszed el, hogy kreatívnak lenni mégiscsak egy szakma? Csavaros ész, csavaros tampon. És most már ölébe hajthatom fejem…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}