4 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (1 Vote)

Lopedium reklám

*************************

Lopedium székletfogó kapszula – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Már mondtam, hogy szeretem ezeket a hasmenéses reklámokat. Mert olyan jól megmozgatják a fantáziámat. És ez feltétlenül dolga egy reklámnak. Mert utána mindenképpen bosszantani fog, hogy elfelejtetted, mit reklámozott. És amikor nagy sokára, vagy a következő alkalommal rájössz, akkor bevésődik. Szóval hálás téma. Lubickolhat benne a kreatív. Úgyis mondhatnám, hogy a téma nem hagyja abban benne, ami a téma.

***************

***************

A téma a következő:

Ha jól értelmezem, a fiatal ejtőernyős leány, elviszi az anyját egy úgynevezett tandemugrásra. Valahogy rávette, jó poén, képzeld, anyám azóta nem szól be nekem pasi ügyben, amióta elvittem ugrani. Szóval elvitte az anyját, és ugyebár ebben a helyzetben abszolút nem ritka, hogy előtte az új delikvensnek pont olyan problémái támadnak, amire pont ez a termék jelenthet megoldást. Gondolj bele, ha neked kéne életedben először kiugrani egy amúgy teljesen hibátlan repülőből, és nem vagy éppen a nagy magasságok gladiátora, neked is felfokozódna a perisztaltikád. (Nem görög mondahős, bélmozgás.)

Amiképpen az anyával is ez történik. A szöveg sem kertel, nem árnyal, nem célozgat, hanem bátran kimond. „A legrosszabbkor jött rám a hasmenés.” Igen, a hasmenés. Ki van mondva. Persze lehet ennél sokkal rondábban is fogalmazni, de azért ott még nem tartunk, hogy olyasmit leírjunk, mint például a fosás. Na és hogy a legrosszabbkor. Igen, egy hasmenés esetében sem mindegy, mikor jön. Gondolnád, sose jókor, ami igaz, de jöhet rosszkor, rosszabbkor, és legrosszabbkor. Itt például ez a helyzet. Mert képzeld el, megkockáztatja, és felmegy így, beidőzítve. És ott fent old ki a szerkezet. Ne mondd, csak képzeld el. Megvagy? Szóval igenis van legrosszabbkor. Mondjuk a legjobb rossz egy márvány vécéterem lehetne szép kilátással, ahol tévé is van, meg ráérő idő. Nem?

„Ugyan anyu ne izgulj a hasmenés miatt. Próbáld ki a Lopediumot. Mire kitisztul az idő, te is jobban leszel.” Mire a falevelek lehullanak, katonáink visszatérnek - hangzott II. Vilmos császár híres mondata az első világháború kirobbanáskor. Nem tudom, nekem ez jutott eszembe a leányzó mondatáról. Tetszik látni? Ilyen, ha egy profi kreatív alkot meg egy terméknépszerűsítőt. Történelmi léptékű gondolkodásra serkenti az egyszeri befogadót. Olyan dimenziókba helyezi a megvásárolni javasolt terméket, amely mindenképpen felejthetetlenné teszi a mondanivalót. Igaz, a császárnak nem lett igaza, kicsit elhúzódott a dolog, de ez az összefüggés már rendkívül kis valószínűséggel kelt terméket elutasító asszociációkat a befogadóban. Szerintem.

Itt például láthatjuk is, hogy tényleg, már az első adag gyógyszer is megszüntette az akut hasmenéses panaszokat, hiszen anya és lánya valóban minden zavaró mellékkörülményt nélkülözve hajtották végre a nagyszerű, bátor tettet. Azért számomra, aki szintén kacérkodik ilyesféle élmény megszerzésével, különösen megnyugtató, hogy ezek szerint e szer állandóan megtalálható a tandem ugrás pilótáinak szertárában. Mert hát sohasem lehet tudni, mikor jön rá az emberre a fo… a hasmenés. És az ilyesféle helyzetek – ismerd el – bizony provokálhatják ezen nem kívánatos körülményt.

Ja, és hogy megint két vonzó hölggyel kapcsolatban kellett a vonatkozó képzettársítást megtennem, hát istenem. Mindnyájan állati testben lakozó isteni lelkek vagyunk. Tudomásul kell vennünk porhüvelyi létünk minden biológiai, fiziológiai vonatkozását is. Igenis légy realista, lásd, hogy a feszes márvány has mögött kékesen tekergőző belek teszik a dolgukat, és ha megzavarod őket életerőt adó munkájukban, bizony megharagszanak, és haragjukról nem éppen emberi méltóságodat fennen hirdető formában fognak tanúbizonyságot tenni. Légy te hálás ezért ezen rövid kis figyelmeztetéseknek, amelyeket itt most éppen a reklámfilm névvel illetünk, mert gyarlóságodra, halandóságodra hívják fel figyelmedet, és ezáltal alázatra tanítanak a mindenség iránt. Még akkor is ez jusson eszedbe, amikor szép kedvesedet öleled át.

Pszichés impotenciáddal pedig, mint mellékhatással fordulj betegtájékoztatódhoz, vagy orvosodhoz, esetleg gyógyszerészedhez.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}