1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Chanel reklám

*************************
Chanel No5 parfüm ? 30s +++ Értékelés: 5,2/10
7 milla. Dollárban természetesen. Ennyit kapott a jóember ezért a néhány szóért. Persze én nem irigységből mondom? de? szétrág a sárga irigység. A fazonnak már mást nem is kell tennie, csak megjelenni valahol, böffenteni egyet, és hullanak a milliók. És akkor még ott van az a rengeteg jó nő, kedvére dúskálhat bennük? illetve persze lehet, ő egy hűséges típus, és csak a feleségében dúskál, nem tudom. De akkor is, dúskálhatna. Én meg nem. Jaj, jaj, milyen sanyarú az én sorsom? de legalább vehetek ugyanolyan kölnit? valakinek, akiben viszont ő nem dúskálhat, bármennyire is szeretné! Bizony!

***************

.be
***************
Könnyű dolog. Nem kell csavaros sztorit kitalálni. Jön az ARC, és eladja a dolgot. Na meg ráadásul patinás márkáról is van szó. Szinte magát is eladná, a neves aktor csak mintegy ízfokozóként szolgál. Azért a kis apanázsért cserébe. Gazdag cég, gazdag ember, gazdag kreatívok. Gondolom. Persze a szöveget akkor is ki kell találni. Az ARC akármit nem mond el, még 7 milláért sem, bár ebben nem vagyok egészen biztos. Nézzük hát, mit is mond?
Ez nem egy utazás. Minden utazás véget ér. De mi nem állunk meg. A világ változik és vele változunk mi is. A tervek elszállnak. Álmok lépnek helyükbe. De bármerre megyek, ott vagy. A szerencsém, a sorsom, a jövőm. Chanel No5. A nélkülözhetetlen.
Ezeket mondja. Közben látunk szép, hangulatos, lírai képeket szép, hangulatos, lírai nővel, meg látjuk emberünket is, ahogy ezeket mondja. És még a hangja is olyan nagyon szexis, hogy de nagyon olyan nagyon, mint az egész pasi, és de annyira kívánnám, ha nememből, és/vagy szexuális irányultságomból fakadóan ezt megtehetném, de történetesen ebben az esetben nekem csak a sárga irigység marad. Nem leszel a barátom Brad Pitt! És akkor még ráadásul azt is mondhat, amit akar, tök mindegy, ki figyel oda, itt csak a sármos sztár, és az ő parfümje játszik.
Ennek okán szerintem arról folyhatott a kreatív értekezleten a disputa, ki tud nagyobb baromságot adni a kedves, vonzó, neves férfiember szájába. Úgy gondolom, fetrenghettek a röhögéstől napokig.
Azt mondja, ez nem egy utazás, mert azok egyszer ugyebár véget érnek. Ezzel szemben mi (kik?) nem állunk meg. A világ változik, és mi ezt követjük, ugye ezért nem állunk meg, vagyis nem hagyjuk, hogy a világ elszaladjon mellettünk, hanem nagyon dinamikusan mi is vele változunk. Nyilván az új kor szellemének megfelelő parfüm kifejlesztésével. Ugyanis a tervek elszállnak. Álmok lépnek a helyükbe. Talán ezt úgy kell érteni, hogy álmodunk valami nagyszerűt, azt megtervezzük, aztán a terv, vagyis az álom megvalósul. Mintegy a terv helyébe lép. Érted? De bármerre megyek, ott vagy. Gondolom a parfüm. Mi más. Minden út ehhez a parfümhöz vezet. A fix viszonyítási pont. Nyilván a stabil, magas színvonalú minőség okán. Feltételezem. De te még adhatsz hozzá értelmezéseket. Ja, de akkor nem mi fejlesztjük a parfümöt. A mi, az mi vagyunk, a kedves potenciális felhasználók. Mi változunk, nem állunk le, mint egy utazás, de szerencsére van ez a parfüm, ami egy fix pont az életünkben. És még annál is több. Mert ez a parfüm a mi szerencsénk, meg a sorsunk, meg a jövőnk, meg a… most mit? Igen egy parfüm. Egyszerűen nélkülözhetetlen. Te rajtad mi van például? Semmi? Ja, szóval te egy olyan macsó gyerek vagy, hadd érezze az asszony azt a férfias, ferromonos, tesztoszteronos bűzödet, attól gerjed. Persze megértelek, nem lehet mindenki olyan fasza gyerek, mint ez itt. Az ott. Egyébként fogadjunk, kérdezz csak meg 100 nőt, kellene-e nekik ez a tag akár szagosan is? Százból száztíz igen mondana. Én mondom.
Ötlet. Ne add tovább, mert ellopják. Odalopakodunk Brad Pitt lakásába valahogy, elrejtőzünk valahogy, és amikor hazajön, mintát veszünk a hónaljából valahogy. Még mielőtt fürdene. Aztán spuri haza, analizál, szintetizál, gyárt, elad, meggazdagszik. Valahogy. Mit szólsz? Nem szólsz semmit. Sejtettem, hogy veled nem érdemes…
Viszont tudok hülye szövegeket írni. Lásd, mint fent. Te szerezz egy hazai celebet, alapítunk egy reklámirodát, és eladunk valamit. Na ez? Mi, hogy a hazai reklámpiac pont ezzel van tele? Hogy sokkal hülyébb szövegeket tudnak írni, mint én?
Na jó, akkor odalopakodunk Brad Pitt lakásába valahogy…
*******************************************************************************
Értékelés: 5,2/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 6/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}