1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

ACC reklám

*************************
ACC 100 pezsgőtabletta ? 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Gyermek kártyán itt nem gyermekkártyát értünk, vagyis olyan játékkártyát, tudják, amivel a gyerekek szoktak játék szerencsejátékot játszani a játékkaszinóban, hogy aztán a játékmaffiák le játékmészárolhassák egymást, hanem azt a módszert, hogy a gyermeket, mint eszközt, kvázi mint ütőkártyát használjuk céljaink elérése érdekében.

***************


***************
Például anyós szülő viszonylatban, vagy válásnál ez igen gyakori jelenség. De miért ne operálhatna ezzel a fantáziadús kreatív is? Hiszen a film világában – mint tudjuk – a gyerek, kutya kártya mindig ütős momentum. Ezekkel történik az úgynevezett szívsajdítás. És ha sajog a szív, akkor sürgőssé válik az orvoslás is. Mindegy mi az eszköze, csak közel legyen, csak gyors legyen. Tehát nincs más hátra, mint használni ezt a hatásos eszközt immáron a reklámok világában is. És igen használják, bőséggel, egészséggel.

Pontosabban szólva jelen esetben betegséggel, hiszen esmét egy gyógyszert reklámozunk itten. Arról már sokszor beszéltünk, egyáltalán szabadna-e gyógyszert reklámozni, beleavatkozván így a szakemberek munkájába, esetleg olyan mélységben, hogy mire szakember elé kerül a delikvens, már túl lehet jó néhány öngyógyítási kísérleten. De persze gyakran előfordul, hogy mivel a baj többnyire bagatell, illetve már jól ismert, a voltaképp egymástól drámaian nem különböző vény nélküli eszközök meg is teszik, ami tőlük elvárható. Ja meg maga a szervezet. De most lépjünk ezen túl, és nézzük, itt hogyan történik a gyermek kártya kijátszása.

Bűbáj kislány gyöngyöt fűz. Színes, nagy gombócokat fűz fel egy fonálra. És persze büszkén mutatja anyukájának: anyu nézd! De jaj! Amikor össze akarja kötni a nyakán a végeket, hirtelen köhögő roham lesz úrrá rajta. És ahogy a szája elé kapja a kezét – mert jól nevelt kislányról van szó – elengedi a szép lánc végét, és a sok színes golyó pattogva gurul szanaszét a földön. Mi látjuk közelről, ahogy pattogva szanaszét gurulnak az asztal alatt, és érzünk valami drámait. Mintha a kislány boldogsága, meg nem valósult színes álmai gurulnának szét ott lent, mintha a felhőtlen, gond nélküli gyermeki álomvilágból rántaná őt le ebbe a rideg felnőtt világba a betegség könyörtelen valósága. (Mit szólsz?) Ölbe is kapja őt anyukája, és máris simogatja az elkomolyodó gyermeki arcot, hisz voltaképp mégiscsak az anyai szeretet a legjobb orvosság, bárki bármi is mond. (Jól van, mindjárt abbahagyom.) S az anya így szól hozzánk onnan a belső monológjából: Amikor a kislányom hurutosan kezd köhögni (mondjuk amit hallunk az nem hurutos, hanem száraz, de ezen már ne akadjunk fenn) ACC-t adok neki. Az ACC a hurutos köhögés specialistája… stb. Szóval itt jön a tudomány, könnyen érthető animációs segítséggel. Megtudjuk, hogy nyilván más ilyesmi hatóanyagokkal szemben, ez közvetlenül a lerakódáson hat, és látjuk is, ahogy fehér buborékok körbevesznek egy ilyen lerakódást, mert hogy ezek szerint a lerakódás úgy néz ki, mint egy nagy sárga krumpli. Így oldja fel a váladékot, és így könnyíti meg annak felköhögését. És képzeljék, ezzel a módszerrel a kislánya hamarabb felépülhet. És mire az apuka ölbe kaphatja, már jobban is van a hercegnő.

Azért tessék megfigyelni, itt is van egy kis társadalmilag tradicionális szerepkijelölés, a beteg gyerek gondja az anyukáé, az egészséges mehet az apukához. Finom, árnyalatnyi utalás, nyilván ma már sokszor nem így van, nyilván e néhány másodpercben ez nem is tudatosul, de valahogy mégis segíti a könnyebb azonosulást. Na ezért kell kreatív iskolába járni, látod? Pont ezekért a finom utalásokért. Már hogy legyen neked érzéked az ilyesmire. Hogy fejlődjön ki benned. Én olcsón megszámítom a kurzusomat, hidd el. És azért vagyok autentikus, mert soha nem voltam kreatív, és nem is leszek. Épp ezért úgy néz ki, már gazdag sem. Persze egy kreatívnak sem könnyű. A gazdagodásnak ára van. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el… ezt a blogot.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}