5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

NESCAFÉ reklám

*************************
NESCAFÉ Green blend ? 25s +++ Értékelés: 5,0/10
Mindegy, csak vissza. Ez olyan hatásos. Ez olyan divatos. Visszatérni. Visszatérni valamihez, ami jó volt, ami szép volt, illetve ami talán most is jó és szép. Ugyanis mi balga módon állandóan elrugaszkodunk a széptől, a jótól, a hasznostól, és nem utolsósorban a természetestől. Ilyenek vagyunk mi emberek. Nem nyugszunk a seggünkön. Már az első tüzet sem kellett volna meggyújtanunk.

***************


***************

Igen, ezzel az eltávolodással állandóan bajt csinálunk. Mindent tönkreteszünk magunk körül. Még szerencse, hogy vannak teljesen önzetlen nagy mamutcégek, akik a fantasztikus termékeik bevetésével oroszlánrészt vállalnak az emberiség helyes útra való visszaterelésében. És most, hogy az egyén egyre környezettudatosabb lesz, most, hogy mindenki felelősséget érez, és vállal természetünk megóvásáért, természetesen csak olyan terméket vásárolunk, amelyiket ebben a harcunkban természetes harcostársunknak tudhatunk magunk mellett.

Itt van mindjárt most reklámozott termékünk, ez a kávé granulátum, amelynek zseniális alkotói rájöttek, nem kell a teljes kávébab mennyiséget megpörkölni, és ezzel egy csomó természetes alkotóelemet gajra tenni, hanem csak egy részét. Mondjuk csak a kétharmadát. Az egyharmad, meg legyen pörköletlen. Maradjon zöld. A zöld ugyanis egy nagyon szép természetes szín. Ez A természet színe. És akkor így benne marad a szabadgyököket lekötő polifenol. Legalább egyharmad részben. Tudod, a szabadgyök az valami nagyon rossz, a polifenol meg jól rabláncra fűzi a szabadgyököt, és így nem lesz tovább szabad. Mert sajnos a pörkölés az betesz a polifenolnak, de úgy tűnik a főzés nem, és a fagyasztás sem, meg a dehidratáció sem, amelyek mind szükségesek, hogy a dologból granulátum legyen. Az utóbbiak valószínűleg mind nagyon természetes, azaz a természetben gyakran spontán is előforduló folyamatok. Te ezért szeretni fogod ezt a terméket, mert fogyasztása során mintha a természettel magával egyesülnél, mintha a természethez magához térnél vissza. Te nyájtól elbitangolt fekte bárány te.

Na most a természethez úgy kell visszatérni képileg, hogy érdekes módon minden visszafelé megy. Rükvercben. Issza a csaj a kávéját, persze kint a természetben, és nagyon élvezi, majd a termék göngyölegéből aranyló gömbvillám emelkedik ki, és egy hullámzó aranycsíkot követve elindul vissza a természethez. Ettől mindenki hátramenetbe kapcsol, és elindul vissza a természetbe. Tessék kipróbálni, csak el kell indulni hátrafelé és hamarosan oda tetszenek érni magához a természethez. A kávés csaj is így csinálja. És így csinálják a természethez visszavágtató lovak, a hátrafelé ugráló delfinek, és végül maga a gömbvillám is visszatér a kávécserjébe, amely magányosan ál egy sűrű erdő közepében. Nem ám valamiféle végtelen, és természetellenes kávéültetvényben. A mesélő bácsi is megmondja, hogy visszatértünk a természethez. Egyesítettük a pörkölt kávé gazdag aromáját a zöld kávészemekben lévő polifenolok antioxidáns hatásával. És te látod is, ahogy a gömbvillám egyesít egy zöld kávészemet egy barnával. Szép kép. Szép ötlet. A zöld ezért jó, a pörkölt azért jó, keverjük hát össze, és minden jó lesz. Ezt úgy hívjuk, termékfejlesztés. Egyébként, ha már pörkölt, ezt szerintem a marhából készülttel is meg lehetne csinálni. Egyszerűen a már kész pörkölthöz hozzáadunk egyharmad rész kockára vágott nyers marhahúst, jól összekeverjük, ettől a nyers rész is meleg lesz, de nem főtt, és ízlés szerinti körítéssel tálaljuk. Rettentően természetes. Ugyanis az egyharmad részből nem öltük ki a főzéssel a mindenféle természetes vitaminokat, az antioxidáns lúgosító és savasító szabadgyök gyilkosokat, és más efféle természetes összetevőket. Tessék kipróbálni.

Ja, és hogy jó-e ez a reklám? Szép képek vannak benne. Az is valami. Tudod, amikor még nem tudtál olvasni, akkor te is csak azokat a könyveket értékelted, amelyekben szép képek voltak. Bár ott talán tudtál némileg következtetni a képek alapján a tartalomra. Itt tudnál?
*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 7/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}