1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Dulcolax reklám

*************************

Dulcolax hashajtó kapszula - 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Na ugye, hogy lehet ezt másképp is. Lehet azt az asszociációt kissé közvetettebbé is tenni és nem kell ide az a bélsarat masszírozó szép női kéz, mint itt és itt. A szép nők persze maradhatnak, elvégre egészséges pszichéjű embert ugyan miért is zavarna szépségük látványának élvezetében az a tudat, hogy ők attól ilyen boldogok, hogy nem csak szépek, de most már szépen is kakálnak. Hála a terméknek.

***************


***************

Mert tudod, néha a legtermészetesebb dolgok is segítségre szorulnak, ahogy ezt a narrátor oly szépen elénk tárja. Például ugyebár maga a természet is segítségre szorul, mert éppen az elpusztításán fáradozunk, és ez állítólag árt neki. Ezen kívül itt van például mindjárt a székrekedés, mint olyan. Az elsőnek megjelenő vörösesszőke, háztartásbeli csinosságnak ha székrekedése van a szer hatásos, de mégis gyengéd segítséget nyújt. Talán már a férjétől sem várhatja ezt el. Pedig sokszor őszintén meg akarta vele beszélni kínzó problémáját. Vagy lehet, épp ezt nem kellett volna? A barna, fehérkosztümös, üzletasszonyszerű hölgynek a kiszámíthatóság a fontos. Este beveszi a szert, és másnap éli a megszokott ritmusát. Gondolom azért, mert így reggelre előáll a finom puha kaki, aminek megszülését ennélfogva pontosan bele lehet illeszteni a napirendbe. És akkor le van tudva a dolog arra a napra.

Ne cikizz már. Én csak pontosan azt teszem, amit a hirdető elvár tőlem, felfogom és tudatosítom a termék előnyeit, dekódolom a virágnyelvet. Hogy aztán belássam, csakis ez a termék a megoldás. Már ha székrekedésem volna, és csinos fiatal nő lennék.

A hosszú barnahajú szépség azt kérdezi magától, hogy miért is kedveli ezt a terméket? Bizony sokszor előfordul, hogy csak úgy ösztönösen, mintegy zsigerből szeretünk, vagy gyűlölünk valamit, vagy valakit, magunk sem értjük miért, de ha rájövünk, és a tudatalattinkból tudatunkba emeljük, lelkünk békét lel legott. Szerencsére e szépséges nő is rájön, hogy ő tényleg szó szerint zsigerből, méghozzá a speciális védőbevonata miatt szereti, ami garantálja, hogy ott hat, ahol kell. A zsigerben. Hatásosan, és gyengéden. Értik ugye? Ez egy olyan gyógyszer(hatású) készítmény, ami tehát ott hat, ahol kell. Nem fejfájást csillapít, hanem fosat. És nem a száj környékén, hanem lejjebb, ott ahol a megfelelő belek és nyílások vannak. Más hashajtókkal ellentétben. És ezt a bevonat intézi. És ezért szerelmes a hölgy ebbe a bevonatba.

Aztán láthatunk még egy szintén boldog hölgyet, szépet, szőkét, mosolygósat, aki egy medence mellett elhaladtában abból játékosan a lábával vizet fröccsent ki, hatásosan és mégis gyengéden, valahogy úgy, ahogy a szer fröccsenti ki... folytassam? Ugyanis a nők nem egyformák, de van valami, amiben egyetértenek - világosít fel minket a mesélő néni. Dulcolax. Megkönnyíti a dolgát. Értik ugye? Megkönnyíti a (nagy)dolgát.

Miért? Könyörgöm miért szép nőkkel? Ez valami férfi ellenes pszicho hadművelet? Hogy jusson eszembe akkor, amikor éppen nem kéne? Hüvelygomba? Már így is alig tudom összekaparni a férfiasságomat a döntő pillanatban, most meg tetszenek rátenni még egy lapáttal?

Rendben, de akkor legyen férfival is. Fifti-fifti.

Joe Aperient, a kemény, csupa izom, csupa macsó és nagyon szexi tengerészgyalogos-őrmester csak egyszer kapott súlyos sebet, mégpedig amikor a fojtogató levegőjű dél ázsiai dzsungelben bevetés közben arra kényszerült, hogy a dolgát végezze. A nagydolgát. Mivel már két hete hiába kísérletezett, nem engedhette meg magának az alkalom elszalasztását. Megfizetett érte. Noha arcát eltakarták az álcázás harci csíkjai, fehéren világító feneke könnyű célpontot kínált. De amióta a terméket fogyasztja minden este, ürítése programozhatóvá vált. Másnap éli a megszokott ritmusát. A szer e kemény világban számára maga az életben maradás.

Deal?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}