5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

bwin reklám

*************************

bwin.com - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Szerencsejáték reklám. A szerencsejátékok világa ugyebár kicsit olyan alvilági. A bűnözők és az állam osztozik e világ életben tartásán. Busás hasznot ők húznak belőle. Másnak nem szabad hozzányúlni. Ha belefolysz, vagy bűnözőnek hívnak, vagy állami alkalmazottnak. Egyébként pedig maradsz legtöbbször lúzer játékosnak. De azért valld be, ha már bele kéne folyni a dolog menedzselésébe, inkább a nagystílű bűnözői szerep tűnik egy csöppet izgalmasabbnak.

***************

***************

Nem dehogy. Az itt látott figura nem feltétlenül bűnöző. Ő az, aki valahol a határon egyensúlyoz, ő a nagystílű játékos. A vagány gyerek. Agresszív szöveget lök, érezteti, hogy veszélyes világ árvízi hajósa ő. Provokál. Bevállalod-e a kockázatot? Vagy-e olyan bátor legény? Az "úgyse mered" homokozói reakciójára apellál. Kemény, fenegyereki stílusban fröcsög.

"Hé te! Igen te! Tényleg ilyen unott flegma fapofa vagy, hogy szemrebbenés nélkül bírod a sértegetést?"

Erre ugyebár minden normális ember a pofájába mászik az ilyennek, hogy megmutassa, ki is itt a domináns hím. Adrenalin fel, kinek miért, ugyanis személyiségtől függően egyeseknél ugyanez a stílus inkább beszarást okoz, mintsem kontrollálatlan agresszivitást. Tehát az agresszíveket már megfogtuk, de szükségünk van a beszariakra is. Ezért emberünk most megenyhülve bevesz a bandába. Szemkontaktus kikapcsol, hang megenyhül, macsó megszelídül.

"Akkor vagy olyan pókerarc, hogy játssz velünk"

Nem bántunk mi itt téged haver. Jó srác vagy. Csak teszteltünk. Azért fizess rendesen ha veszítesz, mert különben tudod mi lesz. Bár erről a mai modern online világban gondoskodunk. Mármint hogy ne kerülhess ilyen helyzetbe. Ha nincs pénzed nem is játszhatsz. És hamarosan nem lesz. Ez utóbbiakat persze csak én teszem hozzá, mert óvni szeretném a kedves olvasót, ne dőljön be a csalfa szirénhangoknak. Megsúgom, igazából nem veszik be a buliba, nem lehet macsó bűnöző. Azok nem így játsszák.

Aztán jön az "url", hogy tud, hova kell klikkelni, és a testreszabás magyaroknak. Mert hogy tuti rápörögsz, ugyanis valami magyar póker kupa van éppen, és azon 36000 dollár a tét. Nem euró, nem forint, dollár. Tiszta Amerika. Bepisilek.

Agresszivitás, megenyhülés, hanyag elegancia, borosta, jóképűség, ez a furcsa vonzóan taszító, különös, bizsergető izgalom - igen, a szerencsejáték maga. A mélység vonzása. Beleszédül az ember. Gondolom, valami ilyesmi lehetett a koncepció. Mondjuk engem nem dumál meg. De aki már függő, annak könnyen lehet kulcsinger. Jótékonyan reaktiválhatja a játékszenvedélyt. Célnak megfelel.

Esetleg lehetne mindenféle kellemetlenséget pozitívra fordító, hasonló hatásmechanizmusú kulcsinger reklámokat is gyártani. Hé te, igen te! Tényleg ilyen unott flegma fapofa vagy, hogy szemrebbenés nélkül bírod a sértegetést? Akkor vagy olyan pókerarc, hogy kibírj némi nélkülözést. - mondaná a jóképű hajléktalan, és jólesően nyújtóztatná ki a tagjait a híd alatt. Szabadon. Se APEH, se számla, se ökör főnök. És akkor majd te szeretnél olyan lenni. Mindig is ilyen szabadságra vágytál. Kilépni a társadalomból. És íme, itt egy kis klip, ami pontosan megfogalmazza álmaidat. Miért is nincsenek ilyen reklámok? Így megszorítások idején?

******************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}