Vodafon reklám
*************************
Vodafon bonusz - 40s +++ Értékelés: 5,8/10
Látták? Nem semmi. Már az, ahogy a gatyájába ugrott a fiatalember. Felugrott, jól felhúzta a térdét méghozzá annyira, hogy a fél kézzel tartott gatyája épp a bokája alá került, majd pontosan beleugrott a két szárba. Persze egy gatyát fél kézzel nem lehet úgy tartani, hogy deréktájt merev karikát formázzon. Ehhez a gatya segítségére is szükség van.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4825
Erste reklám
*************************
Erste Személyi Kölcsön akciós ajánlat - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Na jó rendben van. Nyilvánvaló, hogy menő ez a koncepció, különben miért folytatnák? Pozitív visszajelzések özöne jön, nagyon bejön. Tetszik az emberek többségének ez a finom, elegánsan egyszerű humor. Úgy látszik. Tehát bennem van a hiba. Keressük meg.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4628
Coca Cola reklám
*************************
Coca-Cola ZERO - 45s +++ Értékelés: 5,4/10
Tipikus feeling reklám. Tehát nem arról van szó, hogy megmutatjuk, milyen konkrét igény kielégítésére való a termék, hanem egyféle szerethető, megszerzendő hangulatot mutatunk be, amelyhez úgy kapcsoljuk a terméket, mint ezen érzés egy fontos összetevőjét. Kvázi a termék a helyzetben főszerepet játszik, s ha a helyzetet kívánatosnak sikerül ábrázolni, hát kívánatos lesz így maga a termék is. Jól összekapcsoljuk a kettőt. Látod, ilyen egyszerű.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5013
T-Home reklám
*************************
T-Home Tévé csomagok - 40s +++ Értékelés: 4,4/10
Ismét egy példa arra, mennyire képtelen vagyok a mai filmművészet szimbolikáját értelmezni, úgyis mint begyöpösödött vén seggfej. A mellékelt darabból egy hang nem sok, annyit sem értettem, miközben a lányom viszonylag könnyen megfejtette. Nem is valók nekem már ezek a mai reklámok, leragadtam valahol a cipőt a cipőboltból összetettségű feldolgozások környékén.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5518
Borsodi Sör reklám
*************************
Borsodi sör - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Te, csak annyit mondok, magyar sörreklám. Ugye máris fuldokolsz a nevetéstől? Annyi viccesebbnél viccesebb magyar sörreklámot láttunk az utóbbi időkben, amelyek valóban kissé kiemelkedtek a magyar reklámpiac szürkeségéből, hogy nem csoda, ha a kreatív vérszemet kap. De a vérszemmel épp az a baj, hogy vérbe van borulva, és így nem lát tisztán.