Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

OTP reklám

*************************

OTP személyi kölcsön - 20s +++ Értékelés: 4/10

Megható, drámai pillanat. Filmek csúcsjelenete szokott ilyesmikre épülni. Szív és könnyzacskó összeszorul, még a legkeményebb, legmarconább, legmacsóbb, legcinikusabb lélek is megrendül egy másodpercre. És ha már éltünk át hasonló helyzetet, és akkor is ha nem, egyvalamiben bizton megegyezhetünk: ami e megrendítő pillanatban minden normális embernek azonnal az eszébe ötlik, az nem más, mint egy bank.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

*************************

Actimel - 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Feladat: állapítsuk meg, ki kinek a kicsodája a mellékelt mozgóképen. A rendelkezésre álló idő 25 másodperc. Segédeszközt használni nem szabad, aki puskázik, az életével fizet. Egyetlen egy L. Casei Defensis nevű lactobacilust sem kap többé, nem hogy tízmilliárdot.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Ariel reklám

*************************

Ariel Enzim 5 - 35s +++ Értékelés: 4,2/10

De hát akkor hogyan kell mosóport reklámozni? Fogós ravasz kérdés. Kutatások bizonyították, meg aktív részecskék tánca? Hiszem, ha akarom. Poénos kis sztorik állandó arcokkal? Az egyiknek vicc, a másiknak nem. Összehasonlítgatás más brand-del? Az háború és hazugság. Akkor jöjjenek az érzelmek. Az úgynevezett fogyasztói insights.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Suzuki reklám

*************************

Suzuki SX4 - 30s +++ Értékelés: 5,4/10

Az a baj velem, hogy túl racionális vagyok. Próbálok értelmezgetni, jelentéseket kihámozni, történeteket belelátni még egy reklámfilmbe is. Ha fel is fogom, hogy itt tulajdonképpen csak érezni kéne valamit, egy picit - gondolom kellemes - hangulatba jönni, akkor is azt találgatom, pontosan milyen hangulatra gondolhattak itt a szerzők? Szóval nem érezni akarom, hanem érteni. Mint például itt is:

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Guttalax reklám

*************************

Guttalax - 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Az alábbiakban, noha adott reklámunk konkrét, mégis kicsit általánosabban gondolkozunk el azon, vajon szerencsés-e úgymond megszemélyesíteni altesti gondjainkat, vajon célszerű-e konkrét arcot rendelnünk valamely anyagcserével kapcsolatos megoldási javaslatunkhoz?

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 22 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png6.png3.png0.png5.png
Ma33
Tegnap467
Ezen a héten33
Ebben a hónapban11030
2014.10.25 óta376305

Látogató infó

  • IP: 54.166.160.105
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. június 25. hétfő, 01:58

És még ezek is: