Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

ACC reklám

*************************

ACC® LONG pezsgőtabletta – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Ha a termék gyógyszer, amivel értelemszerűen egy betegséget kell legyőzni de legalábbis megelőzni, akkor ugye adja magát a harc fogalma, mint asszociáció. Ha neked nem adja magát, akkor semmi esetre se menjél reklámcsinálónak, de még pszichológusnak se. Reklámpszichológusnak se. De ha adja, és reklámcsináló vagy, akkor a feleket nyilván valahogy meg kell személyesíteni, ha lehet, viccesen, hadd nevessen az a szegény beteg…

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Medosan reklám

*************************

Medosan Fahéj Plus tabletta – 40s +++ Értékelés: 4,0/10

Na és hogyan reklámozzunk csodaszert? Csodaszerből ugyanis végtelen fajta létezik, szinte belefullad a föld a sok csodaszerbe. Mondhatnám, ahová lépek, ott csodaszer terem. Ebből következően már nem létezik betegség a földön, és mindenki halhatatlan. Kivéve azok, akik nem hisznek a csodaszereknek, és bedőlnek a gonosz, népírtó, pénzéhes gyógyszergyárak hazug propagandájának. De hát ugyebár hadd hulljon a férgese…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Libresse reklám

*************************

Libresse Ultra egészségügyi betét – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Ha valami sokszoros, akkor biztos jobb, mint az egyszeres. Mondjuk a legtöbb esetben. Ha valami rossz a sokszoros, akkor ott az egyszeres a jobb. Persze a reklámok mindig valami jót kínálnak, tehát ha az sokszoros, akkor elvileg nagyobb a bizalom gerjesztő hatásfoka. Mert egyszeres ugye bárki lehet, de sokszoros az csak ez a termék. Továbbá építünk az egyet fizet, sokszorost kap nevű ősi lelki hatásmechanizmusra. Tehát reklámban legyél mindig sokszoros. Vagy többszörös. De soha ne a legkisebb közös…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Teletál reklám

*************************

Teletál Ételfutár – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egy jó ötlet mindent visz. Még azt is, amit reklámozunk. Csak a szépre emlékezünk, pontosabban a jó ötletre. Lásd MÜSZI. (Ha nem látod, guglizd meg.) Egy rossz ötlet is mindent visz. Ha annyira rossz, hogy azért emlékszel rá. Ha szeretnéd, mégis emlékezzenek valahogy a termékre is, tedd a termék nevét a rossz ötlet szerves részévé, és akkor nagy ravaszul mégis emlékezni fog rá a kedves potenciális vásárló. Hacsak be nem indul a csak azért se reakció a bosszankodásból kifolyólag…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

KINLEY reklám

*************************

KINLEY üdítő italok – 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Írtuk már, a reklámok néhány másodperce nem arra való, hogy a kedves befogadóban mély filozófiai gondolatsorokat ébresszen, mindössze egy érzést, egy hangulatot kell sugároznia, ami kellemesen összekapcsolható, illetve összekapcsolandó magával a termékkel. És ha ez a pavlovi reflexív kialakul, máris be van programozva a potenciális az adott terméket megvásárlandó. Hidd el, rengeteg ilyen apró program fut éppen a te fejedben is. Nem, az enyémben nem. Nekem tényleg szükségem van arra a 7-es iphone-ra…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 35 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png1.png7.png4.png7.png
Ma6
Tegnap409
Ezen a héten2257
Ebben a hónapban7871
2014.10.25 óta401747

Látogató infó

  • IP: 54.161.49.216
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. augusztus 18. szombat, 00:31

És még ezek is: