Szallas.hu reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egyáltalán nem mindegy, milyen termékhez, milyen reklámtípust választunk. Ugye emlékszünk rá, három alapvető reklámfajtát különböztettünk meg, a promóciós, az imázs, és a harmadik fajta, amire még nem találtam igazán jó nevet. Most hirtelen az überfasza név jut az eszembe, vagyis ahol a terméket kvázi megváltóként állítják be. Tehát az első feladat, megtalálni a termékhez leginkább illő, azt a leghatékonyabb módon népszerűsítő formát. Ez általában nemigen sikerül…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1248
Bővebben: Bolond gomba, bolond család
Orbit reklám
*************************
– amikor itt lesz az ideje 60s +++ Értékelés: 4,4/10
Természetesen napi aktualitások hátára is fel lehet, illetve inkább fel kell ültetni a termékről szóló üzenetet, de egyáltalán nem mindegy melyikre. Nyilván a betörtek Pista bácsi trafikjába szerű napi aktualitás háta nem elég erős ahhoz, hogy hosszabb távon hordozni legyen képes egy termék-népszerűsítő komoly üzenetet. Tehát olyan napi aktualitásokban kell utazni, ami sok napi aktualitás, és emlékezetes is bír lenni. Ilyen például, hogy véget ért a covid bezártság…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 983
Bővebben: Valahogy bele kell tenni...
CIB reklám
*************************
– minősített fogyasztóbarát lakáshitelek otthonról 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Gügyögő reklámoknak hívom azokat a reklámokat, amelyek kvázi gyerekmese köntösben, ilyesféle díszletekben jelenik meg, és így próbálja üzenetét hatékonyan átadni. Sokat láttunk már ilyet, igaz, először illetem őket ezzel a névvel, bár úgy tettem, mintha mindig is ezen a néven emlegettem volna a vonatkozó reklámtípust. Továbbra is kérdés, vajon miért gondolják az alkotók, hogy ez a forma hatékony? Nyilván, mert értenek hozzá, nem úgy, mint én. Úgyhogy megint elgondolkodtam ezen a kampányon bár egyszer itt már megtettem.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 976
Bővebben: Kutyás, cicás reloaded
Burger King reklám
*************************
– Whooper 30s és 110s +++ Értékelés: 4,8/10
Mint azt már megtanultuk, a nagyon bevezetett márkáknak is kell a reklám, egyrészt a fogyasztói elmében való állandó jelenlét biztosítása érdekében, másrészt, hogy az esetleges újdonságokról tudósítsunk, vagy egyszerűen az étvágy gerjesztés kedvéért, mind átvitt- mind pedig direkt értelemben. Itt a direkt értelmű étvágygerjesztés érhető tetten, de nyilván túl kellett lépni pusztán a termék gusztusos bemutatásán, elvégre kreatívok vagyunk, vagy mi…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1404
Flector reklám
*************************
– Dolo Rapid 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Ha a reklám tisztán animáció, vagyis nincsenek benne igazi élő szereplők, akkor egy rakás gond lekerül a reklámalkotók válláról, és minden bizonnyal olcsóbb is. Nem kell például Palma de Mallorca-n forgatni. Vagy mondjuk lehet gusztustalan dolgokra való cuccot reklámozni anélkül, hogy óhatalanul elképzeljük a filmben szereplő valódi személyt a gusztustalanság hordozójaként. Összegezve, plusz költség nélkül szárnyalhat szabadon a kreatív fantáziája. Hát kell ennél több?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2926