Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

MOL reklám

*************************

MOL SENCOR termékek és VITAPUR plüssfigurák – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

A reklámok egyik fő alaptípusa, amikor bemutatjuk, mily nehéz is az élet a termék nélkül, és mennyire más a termékkel, azaz mily mértékben teszi szabaddá a kedves felhasználót a termék általi megváltás, azaz mily (most erre a mily-re vagyok rákattanva) boldogság öntheti el a felhasználói lelkületet, ha e termék áldásos hatásainak teheti ki magát. Mily sok pénzért lehetőleg. Persze ezt is lehet kissé túlhajtani.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Sudocrem reklám

*************************

Sudocrem pelenkakiütés elleni krém – 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Ha babatermékről van szó, már úgy értem babáknak való termékről, akkor szinte magától értetődő, filmünkben babát is szerepeltetünk, ami már önmagában is fél siker. Inkább háromnegyed. Az már kicsit merészebb vállalkozás, mondhatni magasabb szint, ha baba nem, hanem csak annál idősebb személy látható a filmben. Minél idősebb a babanélküli személy, annál nagyobb a kihívás. Illetve nem is tudom… egy pelenkakiütés elleni krém jól jöhet idősebb korban is…

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

baba reklám

*************************

baba kettő az egyben samponok – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

A termék törődik velünk. Pontosabban az alkotóik. Az alkotók olyan termékkel szeretnének minket fogyasztókat megörvendeztetni, amely a javunkat szolgálja. Szóval első feladat, szinonimákat találni a termék jótékony hatásának kifejezésére. Ha ez megvan, akkor már csak valamilyen analógiát kell találni valamelyik szinonimára. És akkor arra már lehet ötletelni. Most például a törődés. Ki törődik még nagyon kivel? Meg úgy egyáltalán…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

FLUIMUCIL reklám

*************************

FLUIMUCIL® 100mg granulátum és szirup – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Gyerek és kutya filmekben stabil pontok, biztos siker, és biztonság. Hogy ezek biztosan nem halnak meg. Már ha nem nagyon művészfilm a szóban forgó. És mivel a reklámfilmek általában nem tartoznak a nagyon művészfilm kategóriába, hát hogyne alkalmazhatnák eme, a vonatkozó termék iránt nagyfokú bizalomra ingerlő elemeket a kedves alkotók. Szinte kötelező, valószínűleg belépő kérdés a reklámfilmcsinálóképző szigorlati vizsgáján. Készítsen reklámfilmet bármilyen termékre kutyával és/vagy gyerekkel. Felkészülési idő 5 perc…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Wick reklám

*************************

Wick TriActin citrom ízű por belsőleges oldathoz – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

A nő szerepének megközelítése a reklámokban kényes kérdés, hisz egyrészt sztereotipnak kell lennie a tömeghatás elérése érdekében, másrészt nem szabad sztereotipnak lennie, nehogy megsértsük vele a nők emberi méltóságát, vagyishogy ne tüntessük fel őket úgy, mint csupán a férfiak egyféle hátországát, mint akik tulajdonképpen eleve erre rendeltettek. Szegény kreatívok e két szempont Szküllája és Kharübdisze közt kell hogy vergődjenek, ha érted, mire gondolok…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 56 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png0.png9.png7.png0.png
Ma264
Tegnap466
Ezen a héten730
Ebben a hónapban9464
2014.10.25 óta360970

Látogató infó

  • IP: 54.166.212.152
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. május 22. kedd, 13:40

És még ezek is: