Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Nők Lapja reklám

*************************

nők lapja – 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Gyakran előfordul, hogy egy reklám valamiféle indító kérdéssel szólítja meg a kedves potenciálist, azonnal meghatározva ezzel a problémakört, amelyre a megoldást jelentő választ maga a termék fogja adni. De az is előfordulhat, hogy a kérdésnek semmi köze sincs a termékhez, de annak megválaszolása során a termék egyszer csak szóba hozható. Bár szerintem egyszer csak bármi szóba hozható. Legfeljebb hülyén veszi ki magát…

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

OTP reklám

*************************

Akciós OTP Személyi kölcsön – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Amatőr, vagy profi színészt alkalmazzunk-e reklámunkban? Nyilván nem vagylagos a kérdés, hanem ahogy azt a mondandó megkívánja, ahogy azt az alkotó az adott koncepcióhoz leginkább megfelelőnek találja. Az alkotó. Aki ugyebár egy művészember, odaálmodja a megfelelő karaktert. Igen, az amatőr talán gyengécske színésznek, de csak úgy bűzlik az életszagtól. Bocsánat, illatozik…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Astra reklám

*************************

Új Astra Sports Tourer – 30s +++ Értékelés: 5,4/10

Mint azt már többször megállapítottuk, az autóreklám nehéz ügy. Mert hogy ötletelni kell. Már úgy értem, nagyobb mértékben. Hogy minden reklámhoz ötletelni kell? Igaz, de itt nagyon kell, ha újat akarsz mutatni. Másrészről talán mégsem. Vagy mégis. Na ebből látszik, nem vagyok szakember. Nekem ugyanis könnyen jutnak eszembe jó gépkocsi reklámok. Nekem könnyen. Nagyon jó vagyok ebben. Általában is nagyon jó vagyok. Nem egy ilyen magabiztos kreatívot kerestek éppen nem igazán szerény fizetésért?

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Vénusz reklám

*************************

Vénusz étolaj és margarin – 40s +++ Értékelés: 4,6/10

Mert vannak fokozatok. Már hogy mennyire zavaros a mondandó. Persze lehet azzal védekezni, értsd, megvédeni a koncepciót, hogy ennyi idő alatt úgyse próbálkozik senki sem a szöveg mély értelmezésével, tehát legyen annak inkább csak hangulata, akár a képeknek. A rövid idő alatt senki sem fog rákérdezni, hogy mi van? Hogy mit hová, és meddig? Az első reflex úgyis mindig az, mi vagyunk a hülyék. A második reflex pedig mire megjön, már ott a következő reklám, vagy folytatódik a Mónika show…

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

CCC reklám

*************************

CCC LASOCKI cipők – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Szóval persze, értem én, hogy a „direkt” reklámok idejének már leáldozott, a célközönség vizuális kultúrája már sokkal előrébb van, mintsem egyszerű árubemutatókat szemléljen, és jól elaludjon rajta, vagy kimenjen a konyhába gyorsan valami kaját összedobni a film folytatásáig. Oda kell szegezni azt a nézőt, azt a potenciális vásárlót a foteljához, hogy ne tudja levenni a szemét a látványról, a közölt információról, az új életszemléletről, a boldogság elérésének legújabb módjáról. A képi világnak izgalmasnak kell lennie. Pláne, ha valami izgalmas film megszakításáról van szó, vagy annak a valóság show-nak a megszakításáról, ahol meztelenül kell ismerkedni egy olyan luxusszigeten… nem, én nem nézem, egy barátom mesélte…

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 47 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png3.png7.png4.png8.png
Ma312
Tegnap487
Ezen a héten2339
Ebben a hónapban10281
2014.10.25 óta253748

Látogató infó

  • IP: 54.159.113.182
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. szeptember 22. péntek, 17:08

És még ezek is: