Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

UPC reklám

*************************

Horizon Go UPC csomag – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Lehet az is egy módszer, hogy kétségbe ejtjük a kedves rétegnézőt, mi a f… fenét is mondanak itt? És mivel egyszerűen többszöri meghallgatás után sem érti, kínzó szükségét érzi a rejtély kiderítésének. Ezáltal alaposan beássa magát az internetbe, amíg ki nem deríti az igazságot. De addigra már régen csapdába esett, hisz a kedves befogadó így mintegy önként és dalolva tette magáévá a hirdető által belé tölteni szándékolt üzenetet. Ügyes…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

MVM reklám

*************************

MVM Magyar Villamos Művek – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Az elgondolkodtató reklámokat azért szeretem, mert elgondolkodtatnak. Alapvető kérdésekről gondolkodtatnak el, olyan kérdésekről, amelyekkel közvetlenül csak a tudomány és/vagy a filozófia frontvonalában küzdők szembesülnek. Mi többiek, csak megpróbáljuk követni őket, megpróbáljuk érteni, hol is tart ma az emberiség. Sajnos ezen „frontharcosok” többnyire nem képesek elmagyarázni a nép egyszerű nyelvén azon legújabb kihívásokat, amelyekkel az emberiség éppen szembesül. Szerencsére itt vannak nekünk a kreatívok, a reklámok avatott alkotói. Ők beszélik a nyelvünket. Ez a szakmájuk…

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

SNICKERS reklám

*************************

SNICKERS  szelet – 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Az a jó a reklám ötletelésben, hogy az ötlet, mint olyan, tetszőlegesen vad lehet. Tehát nem kell attól félni, hogy a túlságosan vad ötlet mintegy agyonvágja a sztorit, mert egyrészt arra nincs is idő, másrészt mivel nincs is idő, azonnal meg kell lepni a kedves befogadót, hogy a figyelme jól fel legyen keltve neki. Mondjuk ha egy novellában a férfi épp azon vívódik, hogyan mondja meg szerelmének, hogy szereti, és ekkor jön egy sárkány, és megmondja helyette, ez abszolút érdektelenné teszi a továbbiakat. De persze ha a lángokádó közben mosószert is ajánl…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

finish reklám

*************************

finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dove reklám

*************************

Dove tusfürdő – 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Fókuszcsoportot nem csak elkészült reklámfilmek megtekintésére, a hatás tesztelésére, az esetleges javítandók felderítésére használhatunk, hanem értelemszerűen magának a terméknek a tesztelésére, illetve a tesztelés során történő ámulatba ejtődésük megörökítésére is, és ez utóbbi esetben máris készen van a reklámfilm. Na jó, ilyenkor azért nem lehet akárhogy nyomatni a dolgot ahogy esik úgy puffan módon, hanem szépen meg kell rendezni, storyboard-ot írni, elvégre mégsem dokumentum filmet csinálunk vagy mit…

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 45 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png3.png7.png4.png8.png
Ma312
Tegnap487
Ezen a héten2339
Ebben a hónapban10281
2014.10.25 óta253748

Látogató infó

  • IP: 54.159.113.182
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. szeptember 22. péntek, 17:08

És még ezek is: