Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Medosan reklám

*************************

Medosan Fahéj Plus tabletta – 40s +++ Értékelés: 4,0/10

Na és hogyan reklámozzunk csodaszert? Csodaszerből ugyanis végtelen fajta létezik, szinte belefullad a föld a sok csodaszerbe. Mondhatnám, ahová lépek, ott csodaszer terem. Ebből következően már nem létezik betegség a földön, és mindenki halhatatlan. Kivéve azok, akik nem hisznek a csodaszereknek, és bedőlnek a gonosz, népírtó, pénzéhes gyógyszergyárak hazug propagandájának. De hát ugyebár hadd hulljon a férgese…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Libresse reklám

*************************

Libresse Ultra egészségügyi betét – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Ha valami sokszoros, akkor biztos jobb, mint az egyszeres. Mondjuk a legtöbb esetben. Ha valami rossz a sokszoros, akkor ott az egyszeres a jobb. Persze a reklámok mindig valami jót kínálnak, tehát ha az sokszoros, akkor elvileg nagyobb a bizalom gerjesztő hatásfoka. Mert egyszeres ugye bárki lehet, de sokszoros az csak ez a termék. Továbbá építünk az egyet fizet, sokszorost kap nevű ősi lelki hatásmechanizmusra. Tehát reklámban legyél mindig sokszoros. Vagy többszörös. De soha ne a legkisebb közös…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Teletál reklám

*************************

Teletál Ételfutár – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egy jó ötlet mindent visz. Még azt is, amit reklámozunk. Csak a szépre emlékezünk, pontosabban a jó ötletre. Lásd MÜSZI. (Ha nem látod, guglizd meg.) Egy rossz ötlet is mindent visz. Ha annyira rossz, hogy azért emlékszel rá. Ha szeretnéd, mégis emlékezzenek valahogy a termékre is, tedd a termék nevét a rossz ötlet szerves részévé, és akkor nagy ravaszul mégis emlékezni fog rá a kedves potenciális vásárló. Hacsak be nem indul a csak azért se reakció a bosszankodásból kifolyólag…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

KINLEY reklám

*************************

KINLEY üdítő italok – 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Írtuk már, a reklámok néhány másodperce nem arra való, hogy a kedves befogadóban mély filozófiai gondolatsorokat ébresszen, mindössze egy érzést, egy hangulatot kell sugároznia, ami kellemesen összekapcsolható, illetve összekapcsolandó magával a termékkel. És ha ez a pavlovi reflexív kialakul, máris be van programozva a potenciális az adott terméket megvásárlandó. Hidd el, rengeteg ilyen apró program fut éppen a te fejedben is. Nem, az enyémben nem. Nekem tényleg szükségem van arra a 7-es iphone-ra…

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

TENA reklám

*************************

TENA férfibetét akaratlan vizeletvesztésre – 50s +++ Értékelés: 4,6/10

Végül is ez az igazi magasiskolája a reklámszakmának, amikor kifejezetten válogatott undorítóságok elleni megoldásokat kell vonzóvá tenni. A múló, mulasztható bántalmak még csak hagyján, hisz a terméket alkalmazva azok többnyire elmúlnak, és egy ismét szalonképes, undorítóságoktól mentes ember marad utánuk. Persze most nem a lelkiekről beszélek, bár talán egy pszichiátriai magánklinika reklám szólhat akár erről is. Az igazi kihívás a krónikus undorítóságokra való termékekhez szalonképes reklámot szerkeszteni…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 59 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png0.png9.png7.png1.png
Ma265
Tegnap466
Ezen a héten731
Ebben a hónapban9465
2014.10.25 óta360971

Látogató infó

  • IP: 54.166.212.152
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. május 22. kedd, 13:41

És még ezek is: