Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

COOP reklám

*************************

COOP reklám – 35s +++ Értékelés: 3,6/10

Az is egy jellegzetes reklámtípus, amikor egy termékkel, vagy termékcsaláddal, terméktípussal kapcsolatban vitában álló, vagy külön utakon járó felek a végén pontosan ugyanarra a végeredményre jutnak, azt sugallva ezáltal, hogy egész egyszerűen és akárhogy is, de nincs jobb megoldás. Minden út Rómába, azaz ezen optimális választáshoz vezet és pont. És ha a megvilágosodás pillanata jól van megfogalmazva, akkor nem marad el a meglepődő meghökkenés, a megvilágosodás, miszerint nekem sincs más választásom… persze én juszt se…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

CBA reklám

*************************

CBA reklám – 30s +++ Értékelés: 3,4/10

Mint már máshol utaltunk rá, van a reklámoknak egy csoportja, nevezzük talán MÜSZI típusú reklámoknak, amelyhez tartozó terméknépszerűsítők nem is a terméket népszerűsítik, hanem önnön magukat. A termék maga felejtős, a filmecske maga pedig bevésődik, mintegy öncélúan. Mondhatni marketinges baklövés, mégis – mai divatos szófordulattal élve – mémmé válik. És akkor úgy eléldegél önmagában a nép nyelvén, beépülve a mindennapos szófordulatoka, szólásokba, mondásokba, esetleg törvényerejű rendeletekbe, de ezen utóbbira nem tudok így hirtelen példát. Gyanús, hogy a most vizsgált darabnak is ez lesz a sorsa. Vagy nem…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Burger King reklám

*************************

BURGER KING double chili cheese burger – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Vannak ilyen kedves kis jópofaságok, apró vidám pillanatok, mosolygós hangulatok típusú reklámok, néhány másodpercesek, felvillan egy vidám helyzet, egy kedélyes pillanat, néhány jókedvű, laza figura, esetleg állat, vagy növény, vagy tárgy, vagy fogalom, vagy akármi, és valahogy használják a terméket. Na persze valamely terméksajátosság, megkülönböztető termékjegy azért látszódjon, mert különben minek. Vagy csak a hangulat, az is elég. Ha felkened magadra, ha beveszed, ha ráülsz, ha megveszed, ha megeszed, elmegy az eszed. Ilyen jó lesz a hangulatod…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

simple reklám

*************************

simple on-line szolgáltatás vásárlás – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Ha a brand név önmagában is jelent valamit, vagyis nem valamiféle mozaikszó, vagy egyéb költemény, akkor kézenfekvőnek látszik abból kiindulni, vagyis a jelentése köré felépíteni a reklámot is. Annál is inkább, mert nyilván a jelentésnek köze lehet a termékhez, és/vagy annak valamely attribútumához. Már hogy hülyeség lenne, ha nem lenne köze. Persze vigyázni kell a névadásnál. Például a konyhakés márkánk neve azért ne legyen healer (gyógyító), de killer (gyilkos) se…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

MEDVE sajt reklám

*************************

MEDVE sajt ömlesztett sajt – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha jól emlékszem, már kétszer is rugóztam ezen kerek termék reklámjain, de mivel csak a termék azonos, a reklámja nem, így hát megint új alapanyaggal tud szolgálni. Ez a reklám a reklámok azon nagy családjába tartozik, amely megpróbálja valamilyen mély, meleg emberi érzés hangulatát felidézni, és ha ez a hangulat már mintegy beborítja a kedves befogadót, akkor igyekszik a hírbe hozandó terméket e boríték alá beszuszakolni. Hátha beleolvad maga a termék is abba a mély meleg emberibe, mintegy örökre beleszervülve, és egyúttal nélkülözhetetlenné válva.

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 60 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png8.png5.png9.png5.png2.png
Ma451
Tegnap430
Ezen a héten3102
Ebben a hónapban6780
2014.10.25 óta385952

Látogató infó

  • IP: 54.224.216.155
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. július 15. vasárnap, 23:17

És még ezek is: