Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Burger King reklám

*************************

BURGER KING double chili cheese burger – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Vannak ilyen kedves kis jópofaságok, apró vidám pillanatok, mosolygós hangulatok típusú reklámok, néhány másodpercesek, felvillan egy vidám helyzet, egy kedélyes pillanat, néhány jókedvű, laza figura, esetleg állat, vagy növény, vagy tárgy, vagy fogalom, vagy akármi, és valahogy használják a terméket. Na persze valamely terméksajátosság, megkülönböztető termékjegy azért látszódjon, mert különben minek. Vagy csak a hangulat, az is elég. Ha felkened magadra, ha beveszed, ha ráülsz, ha megveszed, ha megeszed, elmegy az eszed. Ilyen jó lesz a hangulatod…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

simple reklám

*************************

simple on-line szolgáltatás vásárlás – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Ha a brand név önmagában is jelent valamit, vagyis nem valamiféle mozaikszó, vagy egyéb költemény, akkor kézenfekvőnek látszik abból kiindulni, vagyis a jelentése köré felépíteni a reklámot is. Annál is inkább, mert nyilván a jelentésnek köze lehet a termékhez, és/vagy annak valamely attribútumához. Már hogy hülyeség lenne, ha nem lenne köze. Persze vigyázni kell a névadásnál. Például a konyhakés márkánk neve azért ne legyen healer (gyógyító), de killer (gyilkos) se…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

MEDVE sajt reklám

*************************

MEDVE sajt ömlesztett sajt – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha jól emlékszem, már kétszer is rugóztam ezen kerek termék reklámjain, de mivel csak a termék azonos, a reklámja nem, így hát megint új alapanyaggal tud szolgálni. Ez a reklám a reklámok azon nagy családjába tartozik, amely megpróbálja valamilyen mély, meleg emberi érzés hangulatát felidézni, és ha ez a hangulat már mintegy beborítja a kedves befogadót, akkor igyekszik a hírbe hozandó terméket e boríték alá beszuszakolni. Hátha beleolvad maga a termék is abba a mély meleg emberibe, mintegy örökre beleszervülve, és egyúttal nélkülözhetetlenné válva.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

m&m reklám

*************************

m&m’s csokoládé pasztilla – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aki gyakran néz reklámot, mondhatni a reklámokon csügg, annak egy-egy bevezetett, kampányhoz kapcsolható karakter, figura, szimbólum megjelenése máris üzenettel bír. Írtuk már többször, ők az úgynevezett beetetett befogadók, akik immáron hosszú tréning múltra tekinthetnek vissza az adott brand-re vonatkozólag, tehát elég nekik pusztán az emlékeztetőt beadni, akárcsak a tetanusz oltás esetében, miután rozsdás szegbe lép valaki mezítláb. Szerintem a hasonlat nem sántít…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

ACC reklám

*************************

ACC® LONG pezsgőtabletta – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Ha a termék gyógyszer, amivel értelemszerűen egy betegséget kell legyőzni de legalábbis megelőzni, akkor ugye adja magát a harc fogalma, mint asszociáció. Ha neked nem adja magát, akkor semmi esetre se menjél reklámcsinálónak, de még pszichológusnak se. Reklámpszichológusnak se. De ha adja, és reklámcsináló vagy, akkor a feleket nyilván valahogy meg kell személyesíteni, ha lehet, viccesen, hadd nevessen az a szegény beteg…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 61 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png0.png9.png7.png1.png
Ma265
Tegnap466
Ezen a héten731
Ebben a hónapban9465
2014.10.25 óta360971

Látogató infó

  • IP: 54.166.212.152
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. május 22. kedd, 13:43

És még ezek is: