Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

OTP Személyi kölcsön

*************************

OTP Személyi kölcsön – Vachó Ildikó, budafoki fiók – 35s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha ő mondja, neki hiszek, mert olyan, és úgy él, ahogy én. Ő is csak egy hétköznapi ember, akárcsak én, de ő ott dolgozik, tudja mi a dörgés, és mivel azt is tudja, én is olyan vagyok, mint ő, szóval mi egyformán olyanok vagyunk, hát biztosan a legjobbat akarja nekem. Ráadásul szép is. Olyan, mint én? Na jó, itt azért van egy kis eltérés, de szép ide, szép oda, mégiscsak olyan életet él, mint én.

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

trinát reklám

*************************

trinát magasfényű zománcfesték – 45s +++ Értékelés: 3,8/10

A merészen elrugaszkodó reklámtípus nem habozik abszolút eltávolodni a konkrét termék konkrét – úgymond – értelmezési tartományától, és így nem is ezen tartományba igyekszik beleépíteni a filmecske sztoriját, hanem éppen fordítva, a sztori, a szabadon választott világ az első, és oda vonzatik aztán be a termék maga. Elvégre, ha jó az a termék csak lehet vele akárhol akármit is csinálni… vagy nem, de akkor meg vicces…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Teva reklám

*************************

Teva-Ibuprofen fájdalomcsillapító – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Hát persze, a jól megválasztott karakterek már maga a fél siker. Vagy még több. Akár háromnegyed. Tehát aki, vagy akik, vagy ami, vagy amik eleve önmagukban is érdekesek, ne is szólaljanak meg, ne csináljanak semmit, már a puszta nézegetésük is kielégítheti a kedves befogadót. A szakálas nőtől az óriás törpéig mindenféle furcsaságon szeretnek bámuldozni az emberek. És az egypetéjű ikreken is, hogy jé, milyen egyformák. Ugye sokszor jól összecseréltétek egymást viccesen? (update - közben eltünt a vonatkozó reklám a youtube-ról, de ez a másik lényegében ugyanaz a koncepció)

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

ROSSMANN reklám

*************************

ROSSMANN omline drogéria – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Vannak reklámok, amelyeket a nem beavatottak egyszerűen nem értenek. Ilyenkor nyilván heves vágy ébred a nem beavatottak lelkében a beavatottság iránt, hiszen alapvető evolúciós parancs a csoporthoz tartozás, mert a kirekesztettekre a biztos pusztulás vár. Jó, lehet, a hasonlat picit sántít, de szerintem megragadtam a lényeget. Nem? Én például ezt a reklámot nem értem… azt hiszem haldoklom…

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

ambi pur reklám

*************************

ambi pur légfrissítő – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Erről a termékről már elmélkedtünk egy helyütt, ráadásul teljesen hasonló megközelítéssel dolgoztak ott is a kedves alkotók, de hát a gondolatok csak úgy özönölnek a fejemből, miért ne özönölhetnének tovább még akkor is, ha egyszer már ezzel a termékkel kapcsolatban özönöltek. Özönölésben jó vagyok, különösen, ha mindenféle értelmetlenségekről kell előadást tartani. Tényleg tök jó volnék kreatívnak, sok, úgymond termékkísérleti elrendezést tudnék kitalálni, amitől tökre kifeküdne mindenki… tökre…

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 69 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png5.png5.png3.png6.png
Ma213
Tegnap380
Ezen a héten593
Ebben a hónapban12069
2014.10.25 óta255536

Látogató infó

  • IP: 54.156.69.204
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. szeptember 26. kedd, 09:09

És még ezek is: