Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Suzuki reklám

*************************

Suzuki logo - BOOSTERJET – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felajánlják, ha valamit valamivel szeretnél csinálni, akkor azt mivel lehet, ha már vannak dolgok, amikkel nem lehet azt csinálni, amit pedig nagyon szeretnél amúgy csinálni valamivel, mert úgy tűnik, pusztán tenmagad ehhez nem vagy elég. Tehát például ha nagyon szeretnél radírozni, akkor vannak dolgok, amikkel ezt nem lehet, mondjuk barázdabillegetővel, de itt van például ez a radír…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Telekom reklám

*************************

telekom logo - SAMSUNG GALAXY A8 – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felébresztik az érdeklődésedet valamely tevékenység iránt, és akkor te azt mondod, hm, tényleg jó volna ezt csinálni, de kéne hozzá valamilyen eszköz, amivel például ezt lehet csinálni. És amikor már a te ebbéli vágyad a reklámfilm végére az egekig fokozódik, akkor mondják neked ebben a filmben, hogy például ezzel lehetne. Persze lehetne pont ezer más eszközzel is, de hát pont mi voltunk itt, amikor ez a késztetés rád jött. Milyen érdekes véletlen, nem?

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Nurofen reklám

*************************

nurofen logo szuszpenzió gyermekeknek – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Természetesen nem árt, ha reklámfilmünk egy kicsit az adott politikai légkör domináns összetevőire is figyel (na ez szép volt). Tegye ezt vélhetően abból kiindulva, hogy a domináns azért domináns, mert a befogadói tábor is szélesebb, ezért szóljon csak ki egy csöppet ezen néptömegek felé. Nem beszóljon, kiszóljon. Nem mindegy. Így ezzel a szorosan nem kifejezetten a témához tartozó közléssel is mintegy a vevői bizalomépítéshez járul hozzá. Ez is egy ilyen univerzálisan felhasználható joker elem.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Walurinal reklám

***************

Walurinal logo orvostechnikai eszköz – 35s +++ Értékelés: 4,4/10

A kategória ismerős, sok példát láttunk már rá. Voltaképp már meg se hökkenünk, talán már nem is okoz vágycsökkentő asszociációkat bennünk férfiakban, ha szép nők keretén belül… ez nem jó… szóval ha szép nőkkel illusztrálnak valami emésztési végtermék körüli dolgot, vagy valami olyan gyógyítani valót, amelynek tárgya kapcsán nem feltétlenül szoktunk szép nőkre asszociálni. De már megszoktuk, és talán a reklámipar áldásos munkájának köszönhetően egy idő után el is indulhatunk egy ma még szexuális aberrációnak tartott irányba. De hát a tabukat márpedig le kell dönteni…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Sága reklám

*************************

sága logo termékek – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek választási lehetőségeket mutatnak be, amelyekben a film szereplőit ugyan csábítja egy lehetőség, de ők inkább a termék által nyújtott előnyöket választják, pedig a másik lehetőség sem semmi. A kérdés, milyen alternatívák bemutatására van mersze a alkotónak a termékkel szemben, amivel még nem váltja ki az ellenkező hatást? Mert az ugye például túlzás volna, ha az alany inkább a kocsmát választaná valami sör miatt a családja helyett aznap este. Bár elég sok alany tesz így, igaz, nem kifejezetten termékspecifikusan…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 66 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png6.png3.png8.png5.png6.png
Ma96
Tegnap97
Ezen a héten96
Ebben a hónapban2425
2014.10.25 óta463856

Látogató infó

  • IP: 3.88.161.108
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2019. április 22. hétfő, 13:01

És még ezek is: