Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Nurofen reklám

*************************

nurofen logo szuszpenzió gyermekeknek – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Természetesen nem árt, ha reklámfilmünk egy kicsit az adott politikai légkör domináns összetevőire is figyel (na ez szép volt). Tegye ezt vélhetően abból kiindulva, hogy a domináns azért domináns, mert a befogadói tábor is szélesebb, ezért szóljon csak ki egy csöppet ezen néptömegek felé. Nem beszóljon, kiszóljon. Nem mindegy. Így ezzel a szorosan nem kifejezetten a témához tartozó közléssel is mintegy a vevői bizalomépítéshez járul hozzá. Ez is egy ilyen univerzálisan felhasználható joker elem.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Walurinal reklám

***************

Walurinal logo orvostechnikai eszköz – 35s +++ Értékelés: 4,4/10

A kategória ismerős, sok példát láttunk már rá. Voltaképp már meg se hökkenünk, talán már nem is okoz vágycsökkentő asszociációkat bennünk férfiakban, ha szép nők keretén belül… ez nem jó… szóval ha szép nőkkel illusztrálnak valami emésztési végtermék körüli dolgot, vagy valami olyan gyógyítani valót, amelynek tárgya kapcsán nem feltétlenül szoktunk szép nőkre asszociálni. De már megszoktuk, és talán a reklámipar áldásos munkájának köszönhetően egy idő után el is indulhatunk egy ma még szexuális aberrációnak tartott irányba. De hát a tabukat márpedig le kell dönteni…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Sága reklám

*************************

sága logo termékek – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek választási lehetőségeket mutatnak be, amelyekben a film szereplőit ugyan csábítja egy lehetőség, de ők inkább a termék által nyújtott előnyöket választják, pedig a másik lehetőség sem semmi. A kérdés, milyen alternatívák bemutatására van mersze a alkotónak a termékkel szemben, amivel még nem váltja ki az ellenkező hatást? Mert az ugye például túlzás volna, ha az alany inkább a kocsmát választaná valami sör miatt a családja helyett aznap este. Bár elég sok alany tesz így, igaz, nem kifejezetten termékspecifikusan…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Persil reklám

*************************

Persil logo kapszula – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

A termék életminőséget jelentősen javító hatásának igazolása alapvető követelmény egy termékismertetőtől. És mivel sok ilyen termék van, ráadásul többségük az átlagember számára elfogadható áron, nincs más tennivalónk, mint jó pár ilyennel körülvenni magunkat, és íme, eljöve a Kánaán. Persze nyilván van egy pont, amelyen túl a Kánaán sem lehet Kánaánabb, úgyhogy nagyon igyekezniük kell a termékeknek, ha be akarnak jutni a range-be. Na ezért reklámoznak ők olyan hevesen…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

LACALUT reklám

*************************

lacalut logo –  AKTÍV FOGKRÉM 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek amatőr színészeket alkalmaznak a nagyobb életszagúság elérésének jegyében. Több ilyet is feldolgoztunk már, mert szeretjük érezni az élet szagát mi is. Sokkal inkább bizalom építő, mint mondjuk egy profi színész művi idétlenkedése. Hát nem? És tényleg nem lehet megszokni ezt a bájos természetellenességet, ezt az idétlen hanghordozást, ezt az utánozhatatlan amatőrizmust. Nagyon profinak kell lennie annak, aki ezt el szeretné játszani…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 73 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png5.png6.png1.png2.png6.png
Ma13
Tegnap110
Ezen a héten751
Ebben a hónapban2090
2014.10.25 óta456126

Látogató infó

  • IP: 54.235.55.253
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

5
Online

2019. február 17. vasárnap, 03:43

És még ezek is: