Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Praktiker reklám

*************************

praktiker logo –  20s +++ Értékelés: 3,8/10

Kategória: egy hangot sem értek belőle. Vagy, kategória: vajon mire gondolt a költő, illetve esetünkben a kreatív? Vagy, ennyire különbözünk egymástól. Lehet, neked kristálytiszta, mi több, tán még tetszik is. Tán még nevetsz is rajta. Tán még pont ennek a reklámnak a hatására el is mész ebbe az áruházba, és tán még veszel is valamit. Tán még a végén én leszek a hülye. Bár ez elég sokszor előfordul velem. De tök mindegy, ebben a blogban úgymond én fújom a passzátszelet, úgyhogy itt én vagyok a fő okos. Persze kicsit bosszant, hogy nem uralhatom a teljes kiberteret, vagy internet univerzumot, vagy a világot, vagy… igen, a gyógyszerem. Elgurult. De szerintem a kedves kreatívnak is.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Voltaren reklám

*************************

 Voltaren logo –  Emulgel Forte – 60s +++ Értékelés: 4,4/10

A boldogság, mint az egyik alapvető emberi tudatállapot, vagy érzelem megjelenítése nem könnyű feladat. Egyszerűnek látszik, de nem az. Pedig a reklámok egyik alapeszköze a boldogság láttatása, hisz mi mást is okozhatna a termék, mint földöntúli boldogságot. Ezért vesszük meg. Hogy boldogok legyünk általa. És érte. És benne. És megváltassunk általa. Az örök dicsőség fényeskedjen neki. Tényleg ilyen jól oldják meg a reklámok ezt a nehéz feladatot? Szerinted? Miért, te hányszor vettél meg valamit kifejezetten azért, hogy boldog légy általa? Földöntúlian?

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Tena Lady reklám

*************************

Tena logo –  Lady Slim – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Arra még nem tudtam rájönni, mi a hatásmechanizmusa azoknak a reklámoknak, amelyekben promotált termék egész egyszerűen nem a megnevezett problémára nyújt megoldást, mégis úgy tűnik, valamiért a kedves potenciális elsiklik efölött. Talán a kiemelt tulajdonságok nagyszerűségének nagyon határozott hangsúlyozása csapja be a választót – már úgy értem a terméket választót – oly mértékben, hogy elveszti józan ítélőképességét. Előfordul ez az élet más területein is…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

ERSTE Bank reklám

*************************

erste logo –  higgy magadban akció – 60s +++ Értékelés: 4,2/10

Sikeres emberek mellé szegődni alapvető eszköze a reklámtípusú manipulációnak. Természetes, és magától értetődő minden olyan vivő, hordozó kihasználni akarása, amelyet, akit, akiket, sok ember ismer és sikeresnek tart. Illetve amelyek, akik ténylegesen sikeresek, de legalább híresek, esetleg hírhedtek. Tök mindegy, a sokság a lényeg. A sokak által ismertség. Persze ebben a sokaságban is lehet rétegeket célozni, nem biztos például, hogy a széles néptömegek mind opera kedvelők…

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Chio reklám

*************************

Chio Logo - chips lángos ízű – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Ha valamilyen élelmi anyagot, készítményt reklámozunk, akkor ugye elsősorban azt kell elhitetnünk a kedves potenciális vásárlóval, hogy az finom. Higgye el, hogy finom, és egye meg. A kisgyerek például abszolút reklámrezisztens, hiába bizonygatod ezer módon, hogy az adott étel finom és legalább kóstolja meg, ő ránézésre, vagy pillanatnyi hangulata alapján véglegesen nemleges döntést hoz. Viszont a felnőtt reklámbefogadóval ellentétben még úgymond rövid az esze, vagyis némi idő elteltével még mindig hatékonyak lehetünk.

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 51 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png8.png0.png3.png
Ma372
Tegnap373
Ezen a héten1313
Ebben a hónapban6927
2014.10.25 óta400803

Látogató infó

  • IP: 54.225.55.174
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. augusztus 15. szerda, 18:42

És még ezek is: