Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Libresse reklám

*************************

Libresse Ultra egészségügyi betét – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Ha valami sokszoros, akkor biztos jobb, mint az egyszeres. Mondjuk a legtöbb esetben. Ha valami rossz a sokszoros, akkor ott az egyszeres a jobb. Persze a reklámok mindig valami jót kínálnak, tehát ha az sokszoros, akkor elvileg nagyobb a bizalom gerjesztő hatásfoka. Mert egyszeres ugye bárki lehet, de sokszoros az csak ez a termék. Továbbá építünk az egyet fizet, sokszorost kap nevű ősi lelki hatásmechanizmusra. Tehát reklámban legyél mindig sokszoros. Vagy többszörös. De soha ne a legkisebb közös…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Teletál reklám

*************************

Teletál Ételfutár – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egy jó ötlet mindent visz. Még azt is, amit reklámozunk. Csak a szépre emlékezünk, pontosabban a jó ötletre. Lásd MÜSZI. (Ha nem látod, guglizd meg.) Egy rossz ötlet is mindent visz. Ha annyira rossz, hogy azért emlékszel rá. Ha szeretnéd, mégis emlékezzenek valahogy a termékre is, tedd a termék nevét a rossz ötlet szerves részévé, és akkor nagy ravaszul mégis emlékezni fog rá a kedves potenciális vásárló. Hacsak be nem indul a csak azért se reakció a bosszankodásból kifolyólag…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

KINLEY reklám

*************************

KINLEY üdítő italok – 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Írtuk már, a reklámok néhány másodperce nem arra való, hogy a kedves befogadóban mély filozófiai gondolatsorokat ébresszen, mindössze egy érzést, egy hangulatot kell sugároznia, ami kellemesen összekapcsolható, illetve összekapcsolandó magával a termékkel. És ha ez a pavlovi reflexív kialakul, máris be van programozva a potenciális az adott terméket megvásárlandó. Hidd el, rengeteg ilyen apró program fut éppen a te fejedben is. Nem, az enyémben nem. Nekem tényleg szükségem van arra a 7-es iphone-ra…

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

TENA reklám

*************************

TENA férfibetét akaratlan vizeletvesztésre – 50s +++ Értékelés: 4,6/10

Végül is ez az igazi magasiskolája a reklámszakmának, amikor kifejezetten válogatott undorítóságok elleni megoldásokat kell vonzóvá tenni. A múló, mulasztható bántalmak még csak hagyján, hisz a terméket alkalmazva azok többnyire elmúlnak, és egy ismét szalonképes, undorítóságoktól mentes ember marad utánuk. Persze most nem a lelkiekről beszélek, bár talán egy pszichiátriai magánklinika reklám szólhat akár erről is. Az igazi kihívás a krónikus undorítóságokra való termékekhez szalonképes reklámot szerkeszteni…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

MOL reklám

*************************

MOL SENCOR termékek és VITAPUR plüssfigurák – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

A reklámok egyik fő alaptípusa, amikor bemutatjuk, mily nehéz is az élet a termék nélkül, és mennyire más a termékkel, azaz mily mértékben teszi szabaddá a kedves felhasználót a termék általi megváltás, azaz mily (most erre a mily-re vagyok rákattanva) boldogság öntheti el a felhasználói lelkületet, ha e termék áldásos hatásainak teheti ki magát. Mily sok pénzért lehetőleg. Persze ezt is lehet kissé túlhajtani.

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 66 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png5.png5.png3.png6.png
Ma213
Tegnap380
Ezen a héten593
Ebben a hónapban12069
2014.10.25 óta255536

Látogató infó

  • IP: 54.156.69.204
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. szeptember 26. kedd, 09:08

És még ezek is: