Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Budapest Bank reklám

*************************

budapest bank logo- minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Végtére is nem kell hogy a kedves rétegnéző kvázi direkte egyenesbe vegye az adást a képi szimbolikák kibogozása vonatkozásában. Elvégre a művészfilmek sem olyan szájbarágósak, mint mondjuk a Piroska és a farkas meséje. Dolgozzon meg az a befogadó az értelmezésért. Legyen társa az alkotásban az alkotónak. Csináljuk együtt! Igaz, egy reklámban, annak sajátos műfaji berendezkedése miatt általában erre sem idő, sem igény nem merül fel, mi több, talán inkább a szájbarágás volna kívánatos az idő rövidsége okán, de miért is kössük meg a kezüket a jövő (vagy a múlt, vagy a jelen) nagy filmrendezőinek?

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo sör – 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Hogy kinek mi, vagy ki az ellenszenves, az pofon kérdése… illetve ízlés kérdése, és hát mint tudjuk, ízlések és pofonok ugyebár. Ha igényt óhajtunk felkelteni valamely termék iránt, akkor nyilván célszerű olyasmiket láttatni a kis promófilmünkben, ami minél szélesebb néptömegek számára szimpatikus, vonzó, elfogadható, követésre érdemes és így tovább. Természetesen lehetnek olyan termékek, amelyek ab ovo (a tojástól fogva – csak hogy tudd) csak egy potenciális vásárlói réteget céloznak meg. Pontosabban fogalmazva voltaképp ez minden termékre igaz, itt inkább kifejezetten a szűkebb, vagy inkább a vékonyabb réteg megcélzására gondolok. Persze az még mindig lehet elég vastag ahhoz, hogy érdemes legyen vele foglalkozni. Pl. inkontinencia betét…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dulcolax

*************************

dulcolax logo - tabletta és végbélkúp – 40s +++ Értékelés: 3,6/10

A kreativitás arra való, hogy ne fogyjon ki az ötlettár még akkor sem, ha ragaszkodunk egy alapkoncepcióhoz. Tipikus példája ennek az undorító dolgok szép nőkkel történő reklámozása. Marad a koncepció, miszerint igenis szép nőkkel kell az ilyesmit reklámozni, mert csak, és a feladat, ennek ellenére tessék kitalálni számtalan variációt erre. És ha belegondolsz, ez nem is olyan nehéz, hisz nem kell mást tenned, mint az élet bármely területével foglalkozó bármely embereket behelyettesíteni szép nőkkel, és valami kis vonatkozó okosságot vonatkoztatni az adott undorítóságra. Pl. aszfaltozó szépnő szakmunkás esetén asszociáció a lágy, puha, gőzölgő aszfaltra…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Heineken reklám

*************************

Heineken logo - sör – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond miliőt teremtenek a termék köré, mondván, ebben a miliőben különösen jó a termék használata, vagy ehhez a miliőhöz illik e termék is, mintegy annak szerves része. Vagy ha neked eddig nem tartozott hozzá, hát lásd, igenis hozzátartozik, és ha te nem tartoztatod azt ehhez hozzá, akkor te egy olyan furcsa ember vagy nagyon. Ugye felismerjük, ez is egyfajta igényfelébresztés. Természetesen nagyon szokatlan új dologgal ne próbálkozzunk, mondjuk hogy a leendő anyóséknál tett első látogatás miliőjéhez kedves ajándékként hozzátartozik egy csomag inkontinencia betét…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Netpincér reklám

*************************

Netpincér logo - mobil app – 15s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek kicsit megijesztik, vagy sokkolják a kedves rétegnézőt, így vésve be szinte azonnal… mit is? Hát magát a rémisztő, sokkoló látványt. Itt ugye arra kéne vigyázni, e látvány ne legyen úgymond felülíró hatású, azaz ne törölje a hosszútávú emlékezetünkből az eredeti mondandót, vagyis a voltaképpeni termékismertetőt. Mert arra persze mindig emlékezni fogunk, amikor a halál a kaszájával lekaszálta Béla fejét, és csak úgy fröcsögött a vér, mert nem szedett olyan izé protect pirulákat… (ezt az ötletemet sem akarták elfogadni)

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 338 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png6.png4.png9.png8.png
Ma100
Tegnap456
Ezen a héten997
Ebben a hónapban9331
2014.10.25 óta426498

Látogató infó

  • IP: 54.92.163.105
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. október 24. szerda, 05:53

És még ezek is: