Raiffeisen reklám
*************************
minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Most már világosan kirajzolódik a trend, és ez azért jó, mert a kissé gyengébb képességű kreatívok is tudják követni. Reklámjaik nem lógnak ki a trendből. Trend van, illetve rend van a reklámpiacon. Mintha összefognának a kedves reklámügynökségek, s így a kegyetlen nézettségi verseny helyett szépen mindenki egyformán részesülhet a nézői figyelemből. Tényleg kellene már valamiféle kartellezés elleni törvény ide is…
normaflore reklám
*************************
probiotikum család – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek egy életen át tartó szövetséget ígérnek a jó érdekében, vagyis ezek az úgynevezett őrangyal típusú reklámok, esett már róluk szó. Itt az őrangyal szerepét természetesen a termék tölti be, mintegy óvón lebegve nem a vizek, hanem a kedves potenciális fogyasztó felett. Amíg az ásó, kapa, nagyharang el nem választ titeket. (Ha kicsavarva, rosszul idézel egy szólást, az mindig nagyon vicces.) (Az is nagyon vicces, ha erre mintegy kiszólva, felhívod a figyelmet.) Ebből a szempontból a legmenőbbek azok a termékek, amelyeket természetüknél fogva csecsemőkortól, az aggastyánkorig lehet fogyasztani. Például a levegő, a víz, a só, a testsúly, a … (ez is nagyon vicces volt)
CIB reklám
*************************
Előrelépő Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek biztos ami biztos, úgymond a lehető legalacsonyabbra lőnek, már ami a feltételezett befogadó közeg értelmi színvonalát illeti. Teszik ezt annak ellenére, hogy a befogadó közeg ilyetén módon értelmezett alsó sávjába tartozó potenciális vásárlók szinte biztosan nem potenciális vásárlók, mivel koruknál fogva de jure se vehetnék igénybe a felkínált szolgáltatást, avagy vásárolhatnák meg a vonatkozó terméket. Igen, tudom, felnőttek számára is készülhet gyerekmesébe illő elemeket tartalmazó film, tehát ettől még nem feltétlenül lesz egy reklámfilm debil. Csak jó esély van rá…
Soproni sör reklám
*************************
Radler sör – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem utolsósorban a hazafias érzületre apellálnak, vagyis megpengetnek egyfajta nemzeti húrt mintegy érzékeltetve, voltaképp mi mind ugyanahhoz a nagy családhoz tartozunk, egyszersmind csupa jó tulajdonsággal megkülönböztetve más népek nyilvánvalóan kevésbé szerencsés lányaitól, fiaitól. Ez olyan jó érzést kölcsönöz nekünk itt bent a kebelünkben, egyszersmind a terméket is a kebelünkben éreztetve. Egyszersmind és ez a tetve vég. Ma ezek tetszettek meg. Szólt neki egy célzásal éreztetve, hogy van már néki néhány tetve. Csapjál már a kezemre…
Cofidis reklám
*************************
fapados kölcsön – 60s +++ Értékelés: 4,4/10
…és a viccességes, idétlenséges verseny zavartalanul folytatódik. Ez egy komoly ága a reklámfilm készítésnek, gondolom külön tantárgyként oktatják a reklámiskolában. Nagyon helyes, a humor nehéz kenyér, tényleg szakember után kiált. Egyes humoristák például a humorban nem ismertek tréfát. A mai reklámok zömében viszont úgy tűnik, a tréfában nem ismernek humort, illetve bocsánat, nem mindenkinek egyforma a humorízlése, mondhatni humorízlések és pofonok ugyebár.
Oldalainkat jelenleg 48 vendég és 0 tag böngészi