Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

baba reklám

*************************

baba – testápoló, tusfürdő – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Sok szép cikizhető reklámot köszönhetünk ennek a terméknek, ezért nem is szoknék le róla, bár mint látom, cikizéseimtől nem rendült még meg sem a cég, sem a kreatív műhely, amelyben készültek. Ezt mondjuk nem értem, de hát pont így vagyok a relativisztikus doppler effektussal is, mégis nyugodtak az álmaim. Ja, egyébként ez is egy olyan reklám, ami nem a termékről szól, annak kvalitásairól, hanem hogy szeretjük a terméket. Legyen neked ennyi elég.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

OTP reklám

*************************

OTP Bank - Számlacsomagok - Zsolnay Barbara – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Amikor kézen fog a termék és vezet az élet sűrű tengerében… izé… viharos tengerén keresztül a sűrűjében, és mintegy jó szülőként dönt helyetted olyan helyzetekben, amelyekhez még nem nőttél fel, akkor érzed, abban biztos jól döntöttél, hogy őt választottad. Tehát előbb kell egy jó döntés, hogy megelőzhesd a rossz döntést. És hogy ezen első döntésed se a sajátod legyen, ebben segítenek az ilyen típusú reklámok…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

COOP reklám

*************************

COOP reklám – 35s +++ Értékelés: 3,6/10

Az is egy jellegzetes reklámtípus, amikor egy termékkel, vagy termékcsaláddal, terméktípussal kapcsolatban vitában álló, vagy külön utakon járó felek a végén pontosan ugyanarra a végeredményre jutnak, azt sugallva ezáltal, hogy egész egyszerűen és akárhogy is, de nincs jobb megoldás. Minden út Rómába, azaz ezen optimális választáshoz vezet és pont. És ha a megvilágosodás pillanata jól van megfogalmazva, akkor nem marad el a meglepődő meghökkenés, a megvilágosodás, miszerint nekem sincs más választásom… persze én juszt se…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

CBA reklám

*************************

CBA reklám – 30s +++ Értékelés: 3,4/10

Mint már máshol utaltunk rá, van a reklámoknak egy csoportja, nevezzük talán MÜSZI típusú reklámoknak, amelyhez tartozó terméknépszerűsítők nem is a terméket népszerűsítik, hanem önnön magukat. A termék maga felejtős, a filmecske maga pedig bevésődik, mintegy öncélúan. Mondhatni marketinges baklövés, mégis – mai divatos szófordulattal élve – mémmé válik. És akkor úgy eléldegél önmagában a nép nyelvén, beépülve a mindennapos szófordulatoka, szólásokba, mondásokba, esetleg törvényerejű rendeletekbe, de ezen utóbbira nem tudok így hirtelen példát. Gyanús, hogy a most vizsgált darabnak is ez lesz a sorsa. Vagy nem…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Burger King reklám

*************************

BURGER KING double chili cheese burger – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Vannak ilyen kedves kis jópofaságok, apró vidám pillanatok, mosolygós hangulatok típusú reklámok, néhány másodpercesek, felvillan egy vidám helyzet, egy kedélyes pillanat, néhány jókedvű, laza figura, esetleg állat, vagy növény, vagy tárgy, vagy fogalom, vagy akármi, és valahogy használják a terméket. Na persze valamely terméksajátosság, megkülönböztető termékjegy azért látszódjon, mert különben minek. Vagy csak a hangulat, az is elég. Ha felkened magadra, ha beveszed, ha ráülsz, ha megveszed, ha megeszed, elmegy az eszed. Ilyen jó lesz a hangulatod…

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 68 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png5.png5.png3.png6.png
Ma213
Tegnap380
Ezen a héten593
Ebben a hónapban12069
2014.10.25 óta255536

Látogató infó

  • IP: 54.156.69.204
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. szeptember 26. kedd, 09:09

És még ezek is: