Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Veet reklám

*************************

Veet logo – Sensitive Precision Elektromos trimmelő és szőrvágó – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Sokat beszéltünk már a fiatal, szép, csinos nők reklámipari hasznosításáról, és különösképpen ott kifogásoltuk ezt, ahol a reklámozandó termék jellege mintegy rombolólag hatott a szép nőiség, mint olyan magánvalóságára, úgyis mint az esztétikum egy konkrét manifesztuma negáló reprojekciójának tudati reflexiójára. Ez eddig világos. Na de mondhatnók, ezen szép nőknek igenis helye van ott, ahol kifejezetten szép nők még szebbé tételére alkalmas termék hirdetése a cél. Titkos célcsoport: csúnya nők és férfiak…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

MKB reklám

*************************

MKB – Lakáshitel 2017. tavasz – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Igen, megint az fogott meg ebben a reklámban, hogy nem értem. Azt értem, mit akar eladni, csak nem értem, mi történik benne. Meg akarom fejteni. Ez egy olyan megfejtésre ingerlő reklám. Vannak ilyen reklámok. A trükk az, hogy nincs olyan ember, mint én, aki ezekben megfejteni valót látna. Ha érti, mit akar eladni, akkor nincs több dolga vele. A többi nem annyira érdekes. Elég például, ha egy lakáshitelről szóló ilyenben, többször is lakásnak látszó tárgyak bukkannak fel…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

DIGINET reklám

********************************

diginet 1000 – internet csomag – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Az ötlet a fő. Adjatok egy jó ötletet, és kifordítom sarkaiból a világot. Hát persze, ha volna egy jó világsark kifordító ötletem, akkor megtenném. Csak hát pont ilyen nincs, mindenféle más van, de azokért meg nem fizet senki. Talán mert egyik sem jó. A reklám világa egyébként tipikusan az a világ, ahol nincs rossz ötlet. Minden ötlet jó, csak tudni kell eladni.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Telekom reklám

*************************

Telekom – új, havidíjas mobilcsomagok – 45s +++ Értékelés: 5,0/10

A lehető legszélesebb célcsoportot akkor a legkönnyebb befogni, ha maga a termék is úgymond ebben gondolkodik, vagyis eleve, vagyis ab ovo, vagyis a tojástól fogva, vagyis eleve valamilyen moduláris, a kedves vevő által hangolható formában kapható. Vagyis, azaz ab ovo, azaz eleve testre szabható, mint olyan. A reklámalkotónak tehát nincs is más dolga, mint a lehető legtöbb testet bemutatni, amelyekre a termék nagyszerűen szabható. Hátha a te tested is köztük lesz…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

merci reklám

*************************

merci – csokoládé desszert – 30s +++ Értékelés: 5,6/10

Elnézést, hogy idestova már harmadszor repülök rá e brand reklámkampányának egyes elemeire, de mindig megihlet valahányszor egy-egy példányát meglátom. Ilyen ihletett állapotba kerülök mindig ilyenkor. A termék úgymond a könnyen asszociálható típusba tartozik, szinte adja magát a sokféle helyzet variáció, azt is mondhatnám, a reklámiskolában belépő kérdésnek számíthat egy jólesőt asszociálni erre. Még nekem is menne…

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 67 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png5.png5.png3.png6.png
Ma213
Tegnap380
Ezen a héten593
Ebben a hónapban12069
2014.10.25 óta255536

Látogató infó

  • IP: 54.156.69.204
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. szeptember 26. kedd, 09:09

És még ezek is: