CIB reklám
*************************
CIB Tavaszi Betét - 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Na jó, bevallom, gyenge vagyok. Nem tudom megállni, hogy ne foglalkozzak a jóképű állatorvos sorsának további alakulásával. Pedig megfogadtam, lekattanok róla. Mi újat tudnék még írni erről a koncepcióról? Végy valami jópofát (persze ízlések és jópofaságok különböznek), tedd mellé a bankot, ismételd sokszor, nagyon sokszor, és ember jönni befelé jópofa bankba hosszú sorban és kész. De most bank ide bank oda, azért az mégiscsak izgalmas kérdés, van-e közös jövője a Dokinak és asszisztensének a munkakapcsolaton kívül is? Hát nem?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4284
Avon reklám
*************************
Avon Anew testformázó krém - 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Miért, te hogyan reklámoznál egy testformáló krémet? Én? Na várj csak! Hadd lengessem meg a fantáziámat. Először is elnevezném Azazello-krémnek, tudod, amitől Margarita úgy megfiatalodott, és varázslatos boszorkányként seprűn repült az Ördög báljába?Na, na, maradjunk a realitások talaján. De én nem azt állítanám aztán, hogy egy az egyben ez lenne a hatás, csak hogy varázslatos lenne szinte csaknem.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4372
Aspirin reklám
*************************
Aspirin tabletta - 35s +++ Értékelés: 4,4/10
Még sokat kell tanulnom kreatívságból. Vannak finom eszközök, szinte észrevehetetlenek, amelyekkel úgy lehet készre csiszolni a vásárlásra ösztökélő remekművet, mint egy Zeiss lencsét a mikroszkopikus szemcséket tartalmazó csiszolóanyaggal. Ha már egy bizonyos szinten állsz kreatív tanulmányaidban, és jól figyelsz, magad is felfedezheted ezen varázslatos, üzenet átadási hatékonyságot növelő eszközöket egy-egy ilyen ragyogó munkában. Mint például itt is. Figyelj csak!
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5134
Baba ternékcsalád reklám
*************************
baba termékcsalád - 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Két kreatív megy a sivatagban. Hosszú még az út az oázisig, beszélgetnek. Azt mondja az egyik: baba termékcsalád. Erre mit lépsz? Mire a másik: mi az? Mire az egyik: szappan és mindenféle ehhez hasonló trutyi. Mire a másik: olcsó? Mire az egyik: relatíve. Mire a másik: baba szereti a számológépeket. Mire az egyik: mi van?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5296
HALLS reklám
*************************
HALLS cukorka - 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Hogyan közelíthetjük meg a valós igény bemutatását? Egyrészt, hogy bemutatjuk a valós igényt, például elfogyó vécépapír a vécén ülve, másrészt, hogy valamiféle érzelmi közvetettséget teremtünk a valós igény és a fogyasztói döntési mechanizmus közé (fogyasztói insight ugyebár). Például vécén ülve inkább puha füves, virágillatos nyári réten gondolnánk el szívesebben magunkat. S lám, vécépapírunk érintése és illata ezt idézi. Következő reklámunk is ilyesmi eszközzel operál.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6861