Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Sága reklám

*************************

sága logo termékek – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek választási lehetőségeket mutatnak be, amelyekben a film szereplőit ugyan csábítja egy lehetőség, de ők inkább a termék által nyújtott előnyöket választják, pedig a másik lehetőség sem semmi. A kérdés, milyen alternatívák bemutatására van mersze a alkotónak a termékkel szemben, amivel még nem váltja ki az ellenkező hatást? Mert az ugye például túlzás volna, ha az alany inkább a kocsmát választaná valami sör miatt a családja helyett aznap este. Bár elég sok alany tesz így, igaz, nem kifejezetten termékspecifikusan…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Persil reklám

*************************

Persil logo kapszula – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

A termék életminőséget jelentősen javító hatásának igazolása alapvető követelmény egy termékismertetőtől. És mivel sok ilyen termék van, ráadásul többségük az átlagember számára elfogadható áron, nincs más tennivalónk, mint jó pár ilyennel körülvenni magunkat, és íme, eljöve a Kánaán. Persze nyilván van egy pont, amelyen túl a Kánaán sem lehet Kánaánabb, úgyhogy nagyon igyekezniük kell a termékeknek, ha be akarnak jutni a range-be. Na ezért reklámoznak ők olyan hevesen…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

LACALUT reklám

*************************

lacalut logo –  AKTÍV FOGKRÉM 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek amatőr színészeket alkalmaznak a nagyobb életszagúság elérésének jegyében. Több ilyet is feldolgoztunk már, mert szeretjük érezni az élet szagát mi is. Sokkal inkább bizalom építő, mint mondjuk egy profi színész művi idétlenkedése. Hát nem? És tényleg nem lehet megszokni ezt a bájos természetellenességet, ezt az idétlen hanghordozást, ezt az utánozhatatlan amatőrizmust. Nagyon profinak kell lennie annak, aki ezt el szeretné játszani…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

TEVA Mill&Joy reklám

*************************

millandjoy –  rágótabletta édesítőszerrel 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Lehet, nem is tudja a kedves rétegnéző, voltaképp mi is a baja? Mint tudjuk, a reklámok fontos feladata, az igény felébresztése. Ezt gyógyhatású készítmények esetében úgy adaptáljuk, hogy meggyőzzük a befogadót, ő bizony beteg. Így vagy úgy, de beteg. Diagnosztizáljuk mintegy. Mindenkinek vannak félelmei mindenféle betegségtől, ébresszük fel tehát a gyanút, te jó ég, erre nem is gondoltam, de mily szerencse, ha tényleg, akkor legalább itt a gyógyír lám. Ha meg nem, akkor preventíve biztos nem árt…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dorithricin reklám

*************************

Dorithricin logo –  szopogató tabletta 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Egy gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény reklámozásának esetén adják magukat a harc, a küzdelem, a győzelem fogalmakhoz kapcsolódó asszociációk, hisz itt ugyebár valamiféle betegség legyőzéséről volna szó. Ezt lehet vicces animációkkal megvalósítani, amikor valahogy megszemélyesítjük harcba induló katonaként a hatóanyagot, a betegséget pedig, annak jellege szerint, valamilyen legyőzhető izének ábrázoljuk. Vagy valóban egy valódi harcost betegítünk meg a jó cél érdekében, persze csak a szerepe szerint. Ha esetleg azt hitted volna, tényleg beteg színészekkel… oké, oké…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 80 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png7.png7.png9.png7.png
Ma61
Tegnap292
Ezen a héten719
Ebben a hónapban6837
2014.10.25 óta447797

Látogató infó

  • IP: 52.90.59.110
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. december 19. szerda, 13:37

És még ezek is: