Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Mucoplant reklám

*************************

dr theiss logo - Mucoplant Lándzsás utifű szirup –  30s +++ Értékelés: 4,0/10

Mert hogy minden reklámfilm önmagában egy történet. Van neki, legalábbis kellene legyen neki eleje, csakúgy, mint vége. Mondjuk vége mindenképpen van, örökidőkig tartó reklámfilmet én még nem láttam, bár lehet, ennek az az oka, még én sem léteztem örökidőkig. De ami késik, nem múlik, például az örökidő, úgyhogy ha majd ott tartok, lecsekkolom a dolgot. De addig is, ügyelnünk kell véges időnk véges szabályaira, és ráadásul vannak még más szabályok is. Kik vagyunk? Hol vagyunk? Miért vagyunk? Minek vagyunk? Milyen viszonyban vagyunk a többi szereplővel? Mindezeknek viszonylag gyorsan ki kell derülniük, ha szót akarunk érteni a kedves potenciálissal…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Signal reklám

*************************

Signal logo – LONG ACTIVE 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Van úgy, hogy a reklám egész egyszerűen csak tárgyilagos. Úgy értem nem kezd arról többnyire valótlant állítani, miben különb a hasonló termékeknél, és/vagy milyen forradalmi újdonság leledzik benne, csak elmondja, ez egy ilyen, és akkor használd ezt. A meggyőző, bizalomépítő erőt pedig igyekszik egyéb audió-vizuális eszközökkel produkálni. Bocsánat, hiába hangzik ez úgy, mintha azt mondanám, na ezek a jó reklámok ismérvei (szerintem), ez talán még a szükséges feltételhez sem elég. Mert annyiféleképpen lehet még ezen felül marhaságokat mondani…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Árukereső reklám

*************************

árukereső logo –  30s +++ Értékelés: 3,8/10

Az a bizonyos keserű mellékíz. Az empátia keserű mellékíze. Ez úgy tűnik nem érdekli a kedves alkotókat. Pedig keserű mellékízű terméket nem szívesen vesz a vásárló. Persze ízlések és pofonok. Egyiknek keserű, a másiknak édes, illetve esetünkben rettenetesen vicces. Leginkább azon tudunk jót röhögni, amikor valaki másnak az emberi méltóságát sértjük meg. Persze nem nagyon, csak úgy módjával… de hát annyira röhejes, amikor hasra esik, nem?

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Prima reklám

*************************

cba prima logo –  30s +++ Értékelés: 4,8/10

De tényleg, annyira egoista ez a hozzáállás. Hogy feltételezni tetszik, betéve tudom az adott kampány minden darabját. Na meg hogy rendszeresen odajárok már amúgy is, és ismerem az összes vonatkozó szolgáltatást, szokást, szokásjogot, törvényt, előírást, sallangot, farsangot, mifenét, rákfenét, és magát Kasszás Erzsit. Hogy én már ab ovo betege vagyok ennek a brandnek, ezzel fekszem, ezzel kelek. Hogy bennem kell ki az önök által elvetett mag… izé, szóval hogy a kampány későbbi klipjei már termékeny talajra hullanak bennem… hagyjál, korán van még…

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Telenor reklám

*************************

telenor logo –  60s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha a terméknek ab ovo van egy úgymond vezérjelzője, akkor igen könnyűnek tűnhet a kreatív dolga. Csak ebbe a vezérjelzőbe kell belekapaszkodni, és máris özönlenek az ötletek. Még neked is özönölnének, ha azt mondom mondjuk, hogy krémesen kenhető, mert elég sok minden kenhető krémesen, de ha rosszul fogjuk meg a jelző jelentését, és elég piszkos a fantáziánk, akkor bizony ebből a kívánt hatással éppen ellenkező reakciót válthatunk ki a kedves potenciálisból. Szóval erre nagyon kell, kéne vigyázni, bár lehet, direkt tesszük ezt, hogy legyen az nagyon vicces…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 47 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png1.png7.png4.png7.png
Ma6
Tegnap409
Ezen a héten2257
Ebben a hónapban7871
2014.10.25 óta401747

Látogató infó

  • IP: 54.161.49.216
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. augusztus 18. szombat, 00:32

És még ezek is: