Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

TEVA Mill&Joy reklám

*************************

millandjoy –  rágótabletta édesítőszerrel 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Lehet, nem is tudja a kedves rétegnéző, voltaképp mi is a baja? Mint tudjuk, a reklámok fontos feladata, az igény felébresztése. Ezt gyógyhatású készítmények esetében úgy adaptáljuk, hogy meggyőzzük a befogadót, ő bizony beteg. Így vagy úgy, de beteg. Diagnosztizáljuk mintegy. Mindenkinek vannak félelmei mindenféle betegségtől, ébresszük fel tehát a gyanút, te jó ég, erre nem is gondoltam, de mily szerencse, ha tényleg, akkor legalább itt a gyógyír lám. Ha meg nem, akkor preventíve biztos nem árt…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dorithricin reklám

*************************

Dorithricin logo –  szopogató tabletta 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Egy gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény reklámozásának esetén adják magukat a harc, a küzdelem, a győzelem fogalmakhoz kapcsolódó asszociációk, hisz itt ugyebár valamiféle betegség legyőzéséről volna szó. Ezt lehet vicces animációkkal megvalósítani, amikor valahogy megszemélyesítjük harcba induló katonaként a hatóanyagot, a betegséget pedig, annak jellege szerint, valamilyen legyőzhető izének ábrázoljuk. Vagy valóban egy valódi harcost betegítünk meg a jó cél érdekében, persze csak a szerepe szerint. Ha esetleg azt hitted volna, tényleg beteg színészekkel… oké, oké…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Tesco reklám

*************************

tesco logo –  20s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok (ezentúl többször fogom így kezdeni), amelyek történet része úgymond univerzális, és a végére tetszés szerinti termék ragasztható, ahogy ezt már több példánkban is láthattuk. De mivel példából sosem elég, álljon itt ismét egy. Ezek úgynevezett moduláris reklámok. Voltaképp fordítva is igaz lehet, miszerint egy termékhez többféle történetelőzmény csatolható. Mindegy a terméknek, mindegy a történetnek. A történet csak hangol téged a befogadásra, felejtsd már el egy pillanatra, hogy meglépett a felséged (férjed), na jó… férjed (feleséged), és tiszta szívvel, szűziesen tiszta lélekkel fogadd be a terméket.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Invitel reklám

*************************

invitel logo –  20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek csak egy vicces felütéssel kezdődnek, és máris ott a termékismertetés. Ezek általában a rövidebbek, olyan 15-20 másodpercesek. Hisz elég csak egy „mi van?-szerű” figyelem odaterelés, egy meghökkentéssel elért pillantás elrablás, és kihasználva a képernyőre ragadt tekintet védtelenségét, gyorsan betölthető az üzenet. Viszont ügyesen kell megalkotni a képernyőre pillanatragasztót, nehogy bosszankodás legyen a vége, ami ugyebár nem tesz jót a termék iránti bizalom növelésének.

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Decathlon reklám

*************************

decathlon logo –  30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem lacafacáznak sokat, csak egyszerűen mutatják az embereket, akik éppen élvezik a termék(kek) áldásait, és boldogok. És jól érzik magukat. Kész. Na de ha csak ennyi volna, igen, nekem ízlik a májas hurka, abban hol van egy kis plusz? Hol van benne a sava-borsa? Hol van benne a művészet? Illetve dehogy. Hol van benne az üzenet biztos célba érését segítő nyomatékosító erő? Nyomatékosítani márpedig kell…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 46 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png1.png7.png4.png7.png
Ma6
Tegnap409
Ezen a héten2257
Ebben a hónapban7871
2014.10.25 óta401747

Látogató infó

  • IP: 54.161.49.216
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. augusztus 18. szombat, 00:32

És még ezek is: