Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dréher reklám

*************************

Dréher logo - sör különlegességek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A kérdés az, voltaképp mennyire kell hogy köze legyen a látottaknak magához a termékhez? Vagy mennyire áttételesen, de mégis valamelyest? Végül is csak fantázia kérdése mekkora „áttételt” (metasztázis?) vagyunk még képesek a termékre vonatkoztatni. De a trend egyértelmű, az úgymond direkt termékismertetők kora lejárt. De az is lehet, a termékismertetőket direkt értelmezők kora járt le. Vagyis azoknak a kora, akiknek még ilyesmire volna igényük. Hogy mondjuk ez a sör azért jó, mert a legmodernebb 3D-s nyomtatóval gyártják, már hogy egy ilyen vicces képtelenséggel szórakoztassam önöket, amin sokat gondolkodtam, azért lett ilyen jó. Amiképp a mellékelt filmecske alkotói is ezt tették nyilván, de nem a viccesség volt itt azt hiszem a fő szempont, hanem hogy minden tökéletes legyen reklámpszichologice…

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

CBA reklám

*************************

cba logo 31 - üzletlánc – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Mert van az úgy, hogy valakit kiírnak egy sorozatból. Bizony van az úgy. Különféle okok késztethetik erre a sorozat alkotóit. Például, hogy a kiirtott… izé… a kiírt színész saját maga akar távozni. De legtöbbször mindenféle üzleti megfontolások alapján cserélnek le egy karaktert. Az üzleti megfontolásokat pedig nagyon sok alapon szokták megtenni, szinte felsorolni se lehet hányfélén. A reklámok esetében például egyszerűen kipróbálják hogyan hat az a kedves befogadóra, mondjuk egy fókuszcsoportos vizsgálattal, mi több, esetleg neuromarketing eszközökkel, bármit is jelentsen ez. Így is, úgy is beleturkálnak az agyadba közvetlenül, mert neked aztán nem hisznek…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

szallas.hu reklám

*************************

szallashu logoszallashu farok logo - szállás foglaló rendszer – 20s +++ Értékelés: 3,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nagyon hülye reklámok, de jópofa abszurd reklámoknak képzelik magukat. Nem hogy vannak ilyen reklámok, de hemzseg tőlük a reklámkínálat. Mert ha jó abszurdot látunk, akkor mosolygunk, nevetünk, aha élményünk van, meg más ilyesmi különböző szintű katartikus megvilágosodás ér minket (pl. A tanú), míg a hülye reklám egyszerűan csak idétlen, és ebből fakadóan inkább bosszantó. Gondoljunk pl. a „de miért?” kisfiúra. Illetve ne gondoljunk, hisz jelenlegi vizsgálatunk tárgya is ilyen…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dolgit reklám

*************************

dokgit logo - Dolgit krém reuma kezelésére – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Voltaképp azért hiteltelenek ezek a reklámkritikák, mert következetesen azt képzelem, szofisztikált, magasan művelt és műértő közönségnek szánják. Pedig nem. Főleg a népnek szánják, és a nép, ha nem is buta… jaj dehogy, a nép nagyon intelligens, értelmes, meg minden (mit tudom én ki olvassa e sorokat), szóval ha nem is buta, és nem az, tömegesen mégsem filmesztétikából doktorált. A Jó ebédhez szól a nóta című műsorban se Bartók bazsevál. Tehát ez visz engem félre, ez torzítja a szempontrendszeremet. De mondtam én, hogy profi vagyok? Nem mondtam, csak gondoltam. És mindenki annak képzeli magát, aminek szeretné… csak ne legyen nagyon feltűnő, mert még bezárják valahová…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

BALATON szelet reklám

*************************

balaton szelet logo - BALATON szelet csokoládés töltött ostya – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek ugyanolyanok, mint amilyenek régen voltak, illetve kicsit mások, de a koncepciójuk kőbe van vésve, és hosszú évek alatt sem változik. Nyilván, mert töretlen a siker, vagy mert vélhetőleg reklámmal, vagy anélkül is fogy a termék, hisz maga a termék is ősrégi, vagyis retró. Mindenki ismeri, és aki szereti, eszi, issza, fogyasztja. Oké, azért a terméken is meg kellett ejteni egy kis ráncfelvarrást, de a lényege ugyanaz. Maradhat tehát ugyanaz a koncepció. Mert egy új koncepciót nem adnak ám ingyen…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 58 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png7.png7.png9.png7.png
Ma61
Tegnap292
Ezen a héten719
Ebben a hónapban6837
2014.10.25 óta447797

Látogató infó

  • IP: 52.90.59.110
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. december 19. szerda, 13:31

És még ezek is: