Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dulcolax

*************************

dulcolax logo - tabletta és végbélkúp – 40s +++ Értékelés: 3,6/10

A kreativitás arra való, hogy ne fogyjon ki az ötlettár még akkor sem, ha ragaszkodunk egy alapkoncepcióhoz. Tipikus példája ennek az undorító dolgok szép nőkkel történő reklámozása. Marad a koncepció, miszerint igenis szép nőkkel kell az ilyesmit reklámozni, mert csak, és a feladat, ennek ellenére tessék kitalálni számtalan variációt erre. És ha belegondolsz, ez nem is olyan nehéz, hisz nem kell mást tenned, mint az élet bármely területével foglalkozó bármely embereket behelyettesíteni szép nőkkel, és valami kis vonatkozó okosságot vonatkoztatni az adott undorítóságra. Pl. aszfaltozó szépnő szakmunkás esetén asszociáció a lágy, puha, gőzölgő aszfaltra…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Heineken reklám

*************************

Heineken logo - sör – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond miliőt teremtenek a termék köré, mondván, ebben a miliőben különösen jó a termék használata, vagy ehhez a miliőhöz illik e termék is, mintegy annak szerves része. Vagy ha neked eddig nem tartozott hozzá, hát lásd, igenis hozzátartozik, és ha te nem tartoztatod azt ehhez hozzá, akkor te egy olyan furcsa ember vagy nagyon. Ugye felismerjük, ez is egyfajta igényfelébresztés. Természetesen nagyon szokatlan új dologgal ne próbálkozzunk, mondjuk hogy a leendő anyóséknál tett első látogatás miliőjéhez kedves ajándékként hozzátartozik egy csomag inkontinencia betét…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Netpincér reklám

*************************

Netpincér logo - mobil app – 15s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek kicsit megijesztik, vagy sokkolják a kedves rétegnézőt, így vésve be szinte azonnal… mit is? Hát magát a rémisztő, sokkoló látványt. Itt ugye arra kéne vigyázni, e látvány ne legyen úgymond felülíró hatású, azaz ne törölje a hosszútávú emlékezetünkből az eredeti mondandót, vagyis a voltaképpeni termékismertetőt. Mert arra persze mindig emlékezni fogunk, amikor a halál a kaszájával lekaszálta Béla fejét, és csak úgy fröcsögött a vér, mert nem szedett olyan izé protect pirulákat… (ezt az ötletemet sem akarták elfogadni)

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Suzuki reklám

*************************

Suzuki logo - BOOSTERJET – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felajánlják, ha valamit valamivel szeretnél csinálni, akkor azt mivel lehet, ha már vannak dolgok, amikkel nem lehet azt csinálni, amit pedig nagyon szeretnél amúgy csinálni valamivel, mert úgy tűnik, pusztán tenmagad ehhez nem vagy elég. Tehát például ha nagyon szeretnél radírozni, akkor vannak dolgok, amikkel ezt nem lehet, mondjuk barázdabillegetővel, de itt van például ez a radír…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Telekom reklám

*************************

telekom logo - SAMSUNG GALAXY A8 – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felébresztik az érdeklődésedet valamely tevékenység iránt, és akkor te azt mondod, hm, tényleg jó volna ezt csinálni, de kéne hozzá valamilyen eszköz, amivel például ezt lehet csinálni. És amikor már a te ebbéli vágyad a reklámfilm végére az egekig fokozódik, akkor mondják neked ebben a filmben, hogy például ezzel lehetne. Persze lehetne pont ezer más eszközzel is, de hát pont mi voltunk itt, amikor ez a késztetés rád jött. Milyen érdekes véletlen, nem?

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 48 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png1.png7.png4.png7.png
Ma6
Tegnap409
Ezen a héten2257
Ebben a hónapban7871
2014.10.25 óta401747

Látogató infó

  • IP: 54.161.49.216
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. augusztus 18. szombat, 00:32

És még ezek is: