Magyar
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Klapka reklám

*************************

Klapka ékszer - 15s +++ Értékelés: 3,8/10

Egy régi, jó öreg spot a régi, jó öreg Klapkával. Saját tervezés, saját kivitelezés. De ki lehet a nő? Sajnos nincsenek bulvár kapcsolataim, és ne haragudj, de nem veszem a fáradtságot, hogy az Interneten kutakodjak ez ügyben. De mégis, ki lehet ez a nő?

***************

***************

Ki lehet az a nő, akire simán azt lehet mondani, hogy a legszebbet szuper olcsón a Klapkától? Mert ugye ez a mondat - nyilván te is észrevetted - viccesen kétértelmű. Ugyanis egy röpke pillanatig azt hisszük, Klapka a nőt árulja. Érted ugye? Méghozzá olcsón. És eközben az ily módon léhának beállított nő vonul, és sejtelmesen mosolyog, már ha ezt annak lehet nevezni. Meg olyan csábítósan néz. És azok számára, akiknek esetleg a nő nem jönne be, mint legszebb, ellenpontként beúszik a képbe Klapka arca, és mindjárt megszépül a nőről őrzött emlékképünk. És az arc, egy sokat próbált ember, gondoktól barázdált arca, azt mondja: Uram, ne a nőt, az ékszert nézze! Ja bocsánat, tisztára félreértettem a helyzetet. Szóval itt az ékszereket árulják, nem a nőt. Meg hát annyira gyönyörű volt ez a légies jelenség, hogy le sem bírtam venni róla a szemem.

Tanuljunk Klapkától reklámfilmet készíteni. Mondjuk célcsoport kiválasztás. Általában kik vannak nagyon oda az ékszerekért? Kiknek szoktunk elsősorban ékszereket ajándékozni? Hát persze hogy a férfiaknak. A nőket inkább az autók érdeklik. Szólítsuk meg hát a férfiakat. Aztán mindjárt a klip elején tereljük el a figyelmüket a termékről, egy szerintünk jó nővel. Majd oktassuk ki a potenciális vásárlót, hogy ne a nőtől csöppenjen el, hanem az ékszertől. Attól, ami a nőn van például. A legszebbet szuper olcsón a Klapkától! És így már egyértelmű, ami az előbb nagyon viccesen kétértelmű volt. Vámház körút 9. A bolt, a vállalkozás, amelynek Klapka György a fővezére.

És ez a kis inci-finci huncut Klapka csak beleveri az emberek fejébe a boltja címét. Mert ezzel a reklámmal eldurrantja az agyukat. És az ember az ilyesmire emlékszik. Persze nem ártana valami pozitív, kellemes asszociációs bővítménnyel ellátni a reklámozandót, de hát a bevésés, az bevésés. Akár negatív, akár pozitív kondicionálással érjük is el azt. Én például bevéstem, hogy a világért se ott vegyek ékszert, amit egyébként még sohasem vásároltam. De ott nem is fogok. Juszt se. (Ebben persze nem vagyok biztos, lehet, hogy ő mégis ott veszi. Ejnye nem érted, hát a Juszt László. Igenis ez egy nagyon jó szóvicc. Hagyjál! Csak Klapkáskodtam egy picit.)

**************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 3/10

A technika (Technology) - 3/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 92 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png7.png7.png7.png0.png
Ma34
Tegnap292
Ezen a héten692
Ebben a hónapban6810
2014.10.25 óta447770

Látogató infó

  • IP: 34.229.140.153
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. december 19. szerda, 09:26

És még ezek is: