1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo Radler sör – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem utolsósorban a hazafias érzületre apellálnak, vagyis megpengetnek egyfajta nemzeti húrt mintegy érzékeltetve, voltaképp mi mind ugyanahhoz a nagy családhoz tartozunk, egyszersmind csupa jó tulajdonsággal megkülönböztetve más népek nyilvánvalóan kevésbé szerencsés lányaitól, fiaitól. Ez olyan jó érzést kölcsönöz nekünk itt bent a kebelünkben, egyszersmind a terméket is a kebelünkben éreztetve. Egyszersmind és ez a tetve vég. Ma ezek tetszettek meg. Szólt neki egy célzásal éreztetve, hogy van már néki néhány tetve. Csapjál már a kezemre…

***************

***************

Rozália kérem! Ma sörreklámot fogunk írni. – De miért pont sörreklámot főnök? – Mert ma huncutkodni akarok Rozália kérem. – De arra itt vagyok én főnök, nem kell ahhoz sörreklám. – Nem úgy értem Rozália most a huncutkodást, hanem hogy könnyed, vidám, huncutkodó hangulatban vagyok, és ez az az attitűd, ami pont megfelelő a sörreklámok alkotásához. Érti Rozália kérem? – Értem főnök, annál is inkább, mert most pont olyan fejet tetszik vágni, mint amikor velem tetszik huncutkodni, ezért voltam bátor arra gondolkodni, hogy most megint velem. – Nem magával Rozália, magával majd az ebédszünetben, úgyhogy kérem koncentráljunk a feladatra. – Rendben főnök, miről van szó? – Nos erről a 0%-os sörről, tudja, reklámoztunk mi már ennek a cégnek, és szerintem most is kezdődjön úgy, hogy mi, magyarok, vagy valami ehhez hasonló. Egyébként innentől kezdve minél több dolog kezdődjön így. Az nem árthat. – És hogy folytatódjon főnök? – De hát miért tartom én magát Rozália azon kívül? Úgyis, mint kreatív? Hát legyen kreatív. – Értem főnök, csak tudni szeretném, hogy a szokásos baromságos, vagy baromságosabb, vagy kevésbé baromságos legyen? – Közepesen. Mondhatnám medium, vagy moyenne. – Annyira, de annyira műveltnek tetszik lenni a főnök úrnak. Egyébként a múltkor egy kérdéssel kezdtünk, azt is a főnök úr találta ki, miután mondtam a főnök úrnak, és úgy szólt, hogy mi a közös bennünk magyarokban? – Na, ez most is egy jó ötletem, kezdjük ezzel! Na és mi a következő jó ötletem Rozália kérem? – Mondjuk hogy mindig találunk módot az adóhivatal átverésére? – Ez most nem aktuális Rozália, mert egyrészt kaphatunk ezért egy szigorú ellenőrzést a nyakunkba, vagyis ne húzogasd az alvó elefánt bajszát, másrészt hogy jön ez majd a sörhöz? – Oroszlán. – Mi az kérem? – Annak ne húzogassa a bajszát a főnök úr. – Maga megbolondult Rozália? Ez egy reklámügynökség, itt nincsenek oroszlánok. Illetve az én vagyok, amikor magával huncutkodok, de nekem sincs bajszom, úgyhogy kérem koncentráljon a feladatra. – Oké, akkor mi magyarok mindig találunk módot a testépítésre. – De Rozália aranyom, drágám, erre más népek reprezentánsai is találnak módot, mi a különbség? És továbbra sem értem, hogy lesz ebből sör? – Oké, akkor mi magyarok mindig találunk módot a sörivásra. – De pici, édes Rozáliám, ez megint csak nem magyar specifikus, bár a sörkapcsolat világos, de túl direkt, mert mint mondtam, ezt nem csak mi magyarok. Mi van magával ma? Vagy inkább előtte huncutkodjunk? Az talán felfrissíti? – Ez az főnök, már megint micsoda jó ötlet pattant ki abból az ennivaló főnökfejéből! Nos az a közös bennünk magyarokban, hogy mindig találunk módot a felfrissülésre! – Na de Rozi a teremtésit, hogy finom legyek, más népek meg folyton elsorvadnak, mert képtelenek felfrissülési módot találni? Hát komolyan mondom… de tudja mit, belefáradtam, legyen ez. Most már csak néhány nagyon hülye felfrissülési módot tegyen mellé, és készen is vagyunk. Egy máris az eszembe jutott, múltkor, amikor a medencénket éppen átépítették, a feleségemmel kitettük a hatalmas gumicsónakunkat a teraszra, megtöltöttük vízzel, és abba feküdtünk bele. Jó nagy terasza van a villánknak, és jó nagy gumicsónakunk. Na most ugyanezt kicsi panelerkéllyel, kicsi gumicsónakkal, normál méretű fiatalokkal, hogy mi magyarok akármilyen kicsi erkélyen is… érti? – Igen főnök, ez valóban kellően hülye, fantasztikus, értem, hogy ott is tudnak szeretkezni, mi magyarok ebben is közösek vagyunk, igen értem. – Frissülni Rozália, frissülni! Ez volt az ötletem, elfelejtette? Sör! Frissülés! Komolyan mondom, időnként azt hiszem, magával nyakig vagyok a szarban! – Ez az főnök! Zseniális! Mi magyarok nyakig merülünk ha akarunk bármiben! Még a bokáig érő vízben is! Hát melyik más nemzet gyermekei képesek erre? Ez egy olyan nagyon vidámos, könnyű nyári jópofaságos ötlete a főnök úrnak. Gratulálok! Ott ülnek a Balatonban nyakig, és isszák a terméket. – Oké, de azért tegyünk be egy olyan hattyús úszó izét a háttérbe, tele jó nőkkel, akik persze nem isznak semmit, csak imádattal bámulnak minket, magyar férfiakat, és felfrissülés, ahogy mi szeretjük. Mi magyarok. Hajrá magyarok! Hajrá Magyarország!

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10