1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (1 Vote)

Boci csokoládé reklám

*************************

Boci Aero - 30s

Értékelés - 5,8/10

Vagy nagyon buta reklám, vagy végre egy ironizáló, parodizáló darab. Szabályosan kezdődik, mint bármely más szabványbuta reklámhelyzet, aztán szinte egymásra licitálnak a szereplők a butaságmondásban.

***************

***************

Egyik munkahelyi hölgy átmegy a másik kuckójába (tipikus multi miliő), mondván, hogy az kereste őt. Másik munkahelyi hölgy büszkén boci csokit húz elő a fiókból. Új boci? Ezt meg kell kóstolnom. Idáig rendben, a szöveg szabványbuta. Aztán rádobják magukat a munkahelyi szófára és élvezni kezdenek. Mert eszik a buborékos csokit. És közben nyomják a tök hülye szöveget a mesés olvadó buborékokról, illetve a csokiról, illetve a kettőről együtt, miközben testbeszéd és intonáció arról informál, tudatos hülyéskedés az egész. És ilyenformán ez egész jópofa. Aztán jön a főnöknő, bekopog az üvegfalon, órájára mutat, de a két hölgy nem izgatja magát túlságosan. Ő ma még nem érezte az olvadó buborékokat, jegyzi meg egyikőjük, mintegy utalva rá, miért ily vidámak ők, és miért oly savanyú a főnök. És nem véletlenül női a főnök, hiszen csak így lehet jelentős a kontraszt a buborékkal kezelt, és azzal még nem kezelt nők között. Egy férfi vonatkozásában csak sörrel, vagy körömpörkölttel lehetne operálni. És hát nem ezek kommunikálandók most marketingileg.

Vagyis ez amolyan "feeling" reklám, itt van ez a néhány munkából ellopott perc, amelyet a termék van hivatva megédesíteni. És azt is teszi. No stressz, no főnöki szigor, csak a csoki számít, és a buborékok.

Nem, azt hiszem erre a reklámra nem haragszom. Annyira.

**************************************

Értékelés: 5,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}