Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

ROSSMANN reklám

*************************

ROSSMANN omline drogéria – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Vannak reklámok, amelyeket a nem beavatottak egyszerűen nem értenek. Ilyenkor nyilván heves vágy ébred a nem beavatottak lelkében a beavatottság iránt, hiszen alapvető evolúciós parancs a csoporthoz tartozás, mert a kirekesztettekre a biztos pusztulás vár. Jó, lehet, a hasonlat picit sántít, de szerintem megragadtam a lényeget. Nem? Én például ezt a reklámot nem értem… azt hiszem haldoklom…

***************

***************

Kellemesen kezdődik. Tényleg olyan retrósan. Kellemes lányok táncolnak egy vitorlás hajón, az is régi építésűnek látszik, a fürdőruhájuk szabása is retrós, szépen egyszerre mozdulnak, profi tánckar. Ja, a zene is retrós persze. Vicces fürdősapkájuk is van, olyan mosolygós napocskás hátul. Aztán már hirtelen nincs rajtuk az a fürdősapka, csak egy piros kendő, meg van náluk horgonyos törölköző. Azokat jól kiterítik a fedélzetre. Mind. Aztán táncolnak velük. És akkor bekenik magukat valamilyen naptejjel. Gondolom. Biztos ez lesz majd a reklám tárgya. Alanya. Terméke. Aztán megint táncolnak a törölközővel. Na jó, a napozókrém meg a törölköző. Ha ezzel kened magad, kapsz ajándékba egy horgonyos törölközőt. Erre tippelek. Leheverednek a törölközőkre és puszit fújnak felénk felfele. Aztán sminkelnek. Na jó, smink készletet is lehet ott venni. Meg napszemüveget. Meg napernyőt. Meg egy olyan kapitány formájú pasit. Ja, azt nem. Az csak olyan gyanakvón nézi a lányokat, aztán felhúz egy olyan horgonynak látszó nem horgonyt. Csak olyan, mint egy horgony. Olyan az alakja. Olyan olyanszerű. Olyanos. Így van ez, ha beleszeretek egy szóba. Egyébként én is szeretnék kapitány lenni hat ilyen nővel a fedélzeten. Én és a hat nő. Senki más. Lehet, ez egy utazási hirdetés. Utazzon a nimfák szigetére.

Hosszan, hosszan töprengtem az alkotás szimbólumrendszerén, hátha megértem, és akkor én is bennfentes lehetek. Csoporttag. Lassan lejött, hogy itt nyilván többféle termék is szóba jöhet egyszerre… igen, még akkor is lassan jött le, miután végignéztem, mert sajnos, és vess meg ezért, hirtelen nem ugrott be, mi is az a ROSSMANN. Először cipőre gondoltam. Mondom, hogy csoporton kívüli vagyok. Igen, most már bevéstem, hogy ez egy online drogéria. Is. Mert vannak üzletek is. Amikbe be lehet menni. Jól van na. Egy újszülöttnek minden ROSSMANN új.

Szóval az a reklám vége, hogy horgonyt fel, indul a ROSSMANN nyereményhullám. Ja, értem. Nyereményhullám. És ha hullám, akkor legyen hajó, meg víz. Balaton? Mert hogy a víz az hullámzik. Szellemes. Akkor már lehetett volna nyereményhullám. Már hogy tényleg mindenféle sok nyereménytárgyból egyszer csak jön egy hullám. Az még direktebb lett volna, és én is rögtön érteném. Jé, ez itt egy nyereményhullám. Hát úgy a hullámok tetején volna egy vastag kék szalag, és rá volna írva, hogy nyeremény. Alatta meg mindenféle rúzsok, meg vécépapírok, meg kenőcsök, meg intim betétek, meg óvszerek tömege hullámzana. Így könnyű lett volna nekem. Nem szenvedtem volna ennyit. Volna. De mindegy, így legalább értem a szimbólumot. Értem az alkotás folyamatát. Ahogy gyengéden a helyes asszociációs irányba tereli a zseniális kreatív a kedves befogadót. Mondjuk a tavon éppen nem nagyon látunk hullámot, de ennyit elvárhatunk a kedves rétegnézőtől, hogy hullámzó Balaton tetején.

De miért retró? Ajaj, ha ezt nem fejtem meg, ha nem tudom követni az ívét a kreatív folyamatnak, az alkotás folyamatának, itt, ahol minden tizedmásodpercet aranyárban mérnek, akkor sosem lesz belőlem dúsgazdag reklámiroda tulajdonos. Pedig már majdnem ott vagyok. Tényleg már csak ennek a rejtélynek a megfejtése áll köztem és az előbb említett cél között. Hát azért retró, mert ez így nagyon hangulatos. Mert ez így nagyon megkapó. Mert nagyon oda ragasztja a szemet a képernyőhöz. Mert… mert… már nagyon régóta van ez a cég, és már a múlt század elején is lehetett tőlük az interneten rendelni. Aha, régi patinás, és akkor megbízható minőség. Sok, sok feelinget kell beletenni egy ilyen reklámba, és akkor te öntudatlanul is azt és annyit, és állandóan. Nem tudom, megfejtettem-e, mondjuk én bátrabb lennék, hogy jobban értse a magamfajta is. Például eszkimók kezdik felszeletelni az elejtett bálnát, és amikor felnyitják a tetemet, akkor a bálnazsírról valahogy le kell húzni egy fóliát, amire rá van írva, hogy ROSSMANN. De hát megint nem az én tanácsaim szerint készítették el ezt a klippet sem. Én nem is értettem, hogy mit reklámozunk itten. És így személyemben óriási vásárlóerőt veszített ez a cég. Legközelebb tessék tehetségesebb reklámcsapatott választani. E-mail címem a honlapon…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10

Ki van itt?

Oldalainkat 44 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png3.png7.png4.png8.png
Ma312
Tegnap487
Ezen a héten2339
Ebben a hónapban10281
2014.10.25 óta253748

Látogató infó

  • IP: 54.159.113.182
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. szeptember 22. péntek, 17:07

És még ezek is: