3.25 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (4 Votes)

IDELYN reklám

*************************

IDELYN Beleima Effect hüvelytabletta – 35s +++ Értékelés: 5,0/10

Az egészségügyi vonatkozású reklámok általában nagyon meghatározott célközönséget igyekszenek megszólítani, mondhatni a felkeltendő igény szempontjából szinte a legszorosabban szűkíti le potenciális vásárlók körét, mégpedig abban a reményben, hogy ennek ellenére egészségügyi szempontból az adott igény mégis épp elég széles réteget érint, vagy érinthet valamikor. Készüljön fel tehát a kedves befogadó, és tervezzen előre. Én nem így teszek, hanem adott esetben inkább megkérdezem a kezelőorvosomat, vagy a gyógyszerészemet…

***************

***************

Ennek egyszerű oka van, ugyanis rendszerint az ilyenkor vázolt igény mibenlétéről, ha nekem olyan nincs, inkább nem is akarok tudni. Nagyon vizuális típus lévén nem szeretnék ilyesféle képekkel bajlódni olyan helyzetekben, amikor annak pszichés visszahatása fiziológiásan elégtelen működést eredményezhet. Nem világos? Próbáld ki. Mondjuk gondolj a hüvelygombára szex közben. Mindjárt lesz neked elégtelen működésed.

Ugye a reklám olyan, mint a kemoterápia. Na ilyen csúnyát sem mondtam még. Szóval úgy értem, az is kapja, akinek nincs is rá szüksége, vagyis pusztulnak tőle az egészséges sejtek is, de ez nem nagy ár a rákos sejtek pusztulásáért. Hasonlóan, mondjuk engem impotenssé tesz egy hüvelygomba reklám, de ez nem nagy ár a kedves érintett hölgyek egészségének visszaszerzéséért. Érted már? Azt hiszem indítani fogok egy mozgalmat, amelynek az lesz a zászlajára tűzve, követeljük a gusztustalan reklámok visszafogottságát! Később pártot alapítanék VGR, azaz a Visszafogott Gusztustalan Reklámokért néven, és ígérem, igazságos királya, vagy mije leszek ennek a sokat szenvedett nemzetnek.

És most egy részlet a kampánybeszédemből:

…mert kérdem én, miért tűrjük tovább mi, akiknek nem gombás, vagy bakteriális a vaginája, mi akiknek nem csepeg a vizelete, mi akiket nem kínoz hasmenés, vagy nem reked a széklete, mi akiknek még barátságos a prosztatája, mi akiknek még nem torzult undorító csomóvá a gombás lábkörme, szóval mi, akik még élünk, miért vagyunk kötelesek a vonatkozó szörnyűségeket jól megkomponált, 20-30 másodperces drámákban, tragédiákban, szappanoperákban, vígjátékokban, vagyis úgymond teljes naturális valójában megtekinteni, sokkoló hatásuk alá kerülni!?

Ellenzék: és amikor meghalnak az emberek a mindenféle műalkotásokban hülyegyerek? Az ellen nem tiltakozol?

Az… az más. Az olyan áttételes. Az velem nem történhet meg, mert én sohase fogok meghalni. De amíg engem a gomba nem lep el a lábkörmömtől kezdve a prosztatámon át a vaginámig, addig tessék engem békén hagyni… majd akkor megkérdezem a gyógyszerészemet, meg ezt a barátját, ezt az orvost, úgyhogy jobban tennéd, ha te is rám szavaznál.

Nem lehet bácsi kérem, mert tetszik tudni sok hasonló készítmény van, mondhatni tök egyforma hatással, úgyhogy muszáj dramatizálva nyomulni. Tetszik érteni? És akkor pont ezért készítettük itten ezt a nagyszerű kampányt, aminek épp az egyik elemét tetszik nézegetni. Ugye itt az a nagy ötlet, hogy a kedves hölgy, akinek mindenféle baja van a vaginájával, voltaképp megtestesíti a potenciális vásárló, ez nem ön, belső énjét különböző aspektusból. A lényeg, mindegyik én verzió jól érzi magát a vonatkozó termék használata által. Itt éppen a laza verzió látható, aki mindenben laza, és te azt hiszed, nem ön, hogy na vagina ügyekben aztán nincs helye a lazaságnak, mert az nem tréfa dolog. Ugye? Nem tudom, tetszik-e még emlékezni rá. Tudja, ön valamikor férfi volt, elvileg találkoznia kellett vele. De mindegy is, a lényeg, láss csodát, ebben a kérdésben is maradhat a lazaság, mert tök mindegy, milyen baj is emészti azt a vaginát, ez a termék mindenre jó. Hát nem nagyszerű? Ezt úgy ábrázoltuk, hogy a kedves hölgyet nem érdekli, mert laza, hogy a kutyája megeszi a papucsát, vagy hogy a férje egy idióta, szóval a nő teljesen közömbös ezek iránt, és így az sem érdekli, tévedett-e a saját vaginájával kapcsolatban. Ez az amúgy a katatónokra jellemző állapot tehát jelen esetben nem okoz nagyobb kárt az alanyban, mert mint azt elmondtuk, a termék továbbra is megengedi ezen kórós elmeállapot fennmaradását, de közben mind a gombát, mind a baktériumot kiírtja a beteg vaginájából. Mit szól?

Ok, azt már látom, csak véres forradalommal érhetném el a kitűzött célt, annyira erős a gusztustalan lobby, és ezt nem akarom, ne haljanak meg értem ártatlan emberek. Viszont valami potencianövelőt nem reklámoznak? Szívesen vállalnék benne szerepet, szerintem elég gusztustalanra tudnám venni a figurát…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10