1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

V-TAC reklám

*************************

V-TAC LED világítás – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Azért reklám ide, reklám oda, ha színész van benne, annak illik hitelesnek lenni. Vagyis ezen kis filmecskékben sem nézhető el a gyenge színészi teljesítmény, hisz az olyannyira zavaró lehet, hogy annulálja, annulálhatja a reklám üzenetét. Annulálni pedig nem szabad, mert az annulálja a reklámba befektetett anyagiak értékesülését, az meg annulálja a befektető jókedvét. Nagyon tetszik nekem ez az annulál szó. Örülök, hogy használhattam. Remélem, sokszor fogom még használni. Nem, a sárgát már bevettem…

***************

***************

Nem tudom, lehet, ez a gyerek csak nekem furcsa? Vagy pont ez a poén? Vagy én vagyok furcsa? Régen láttam már ilyen korú gyereket? Mennyi idős lehet ez? (Nem tudom észrevetted-e, hogy nem igazán azzal foglalkozom most, amit reklámoz e reklám, hanem sokkal inkább azzal, miért olyan furcsa nekem ez a gyerek.) (Ugyanis egy reklám dolga az volna… na jó, hagyjuk ezt a zárójelezést…

Szóval abszolút elviszi a figyelmet annak felderítése, vajon hol a hiba a képen, mitől ilyen furcsa ez a gyerek, mi olyan furcsa benne, vagy ebben az egészben úgy, hogy a hátam is borsódzik tőle? A tiéd nem? Hogy itt egy aranyos két-három éves gyerek nagyon jópofán gurgulázik, rugdalózik, gyöngyözve kacajozik azon, hogy a papája – gondolom – felkapcsolja a villanyokat? Tényleg annyira cuki! És nekem is annyira bejön, amikor egy ilyen kisgyerek mondja ki a márkanevet!

A koncepció lenyűgöző. Olyan poénos, könnyed, megejtő. Hogy legyen egy aranyos, bájos kisgyerek, akinek nem kell a normális gyerekjáték, mondjuk egy plüss dínó, hanem attól jön eksztázisba, hogy a papája szépen rendre felkapcsolja azokat a gyönyörű lámpatesteket bennük a termékkel, ami olyan szépen világít. Na de miért hatna ez a nézőre olyan intenzíven Hildácskám? Ugyan már Ernő kérem, kire ne hatna egy gyönyörű kisgyerek bájos gyerekszája? Már úgy értem ahogy egy gyerek ki tud mondani egy olyan szót, amely gyermeki világától oly távol áll, az annyira jópofa, és minden szülő néző, szóval olyan néző aki szülő is egyben, tehát nem olyanra gondolok, aki nézés közbe szül Ernő kérem, hanem akinek volt, vagy van hasonló korú gyereke, vagy akinek sose volt, csak szereti a gyerekeket, esetleg most van unokája ebben a korban, nem, persze, akinek sosem volt gyereke, annak nem lehet unokája ebben a korban Jenő kérem, tudom én azt, tehát a gyermekszívű felnőtteket egyszerűen elbájolja az ilyen, mintegy cseppfolyóssá válnak tőle, és amikor ez a gyermek kimondja a termék nevét, nahát akkor Ernő kérem az úgy bevésődik, hogy még másnap a hivatalban is azt mesélgetik egymásnak a dolgozók, hogy képzeld, és akkor azt mondta az a pici gyerek, hogy V-TAC. Na, milyen ötlet ez Jenő kérem?

Kitűnő Hildácska, de hogy vesz rá egy 2-3 éves gyereket az elképzelt figura eljátszására Hildácska kedves? Na Jenő kérem ettől el fog ájulni, ettől az ötlettől nekem Jenő kérem. Ne csigázzon Hildácska, vágja a szemem közé! Képzelje csak, valamivel idősebb gyerekkel fogunk nyomulni, akit majd szépen ráveszünk, hogy játsszon el egy valamivel fiatalabb kisgyereket. Ó Hildácska, de ahhoz hosszadalmas casting kell, hogy megtaláljuk azt a tehetséges 5-6 éves gyereket, aki hiteles tudna lenni, bizony ám! Dehogy, dehogy Jenő kérem, bízza csak rám, fogadjunk, hogy az első szembejövő gyerek is meg tudja csinálni, nem beszélve az Önéről, vagy az igazgató úréról. Jól van Hildácska, én bízom Önben, hajrá, fogjon hozzá!

Így történt, hogy aztán egy 2-3 évvel idősebb gyerekre bízta a zseniális stáb, a 2-3 évvel fiatalabb gyermek megjelenítését, és kitűnő színészvezetési teljesítménnyel, illetve maszkmesteri munkával érték el aztán, hogy csak nekem legyen baromira furcsa és mesterkélt a kis hülye viselkedése. Persze lehet, mindez nem igaz, ez tényleg egy két-három éves gyerek, és nem is valamelyik főnök gyereke, és én vagyok megint rosszindulatú, és nem tudom felhőtlenül átengedni magam egy kis könnyed képi humornak, és hogy én már nem vagyok e világra való, amit az is bizonyít, hogy ezer standup poénból jó, ha 2-3 esetében mozdul meg a szájam sarka. Hiába no, más világ, más attitűd, más félszavak, más mélységek, más sekélységek, mondhatni sekélyességek.

Sebaj, van itt a youtube-on egy rakás korombéli reklám, most nekiállok, és jól össze-vissza nézegetem őket. Tudtad például, hogy cipőt a cipőboltból lehet beszerezni?

*******************************************************************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10