1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Budapest Bank reklám

*************************

BB Dupla hitel expressz - 30s

Emese teljesen meghülyült. Most már tényleg nagyon oda kell figyelni, mit zagyvál össze, na meg hogy annak mi köze a bank adott termékéhez. De valószínűleg a bank is teljesen meghülyült, hogy még mindig alkalmazottjai közt tartja számon Emesét, nem is tudom, rá bízhatom-e a pénzem?

***************

***************

Vagy lehet, hogy Emese nem is alkalmazottja a banknak, csak szerelmes Zoltánba, és azért zaklatja őt az agyrémeivel? De ez mégsem lehet, hiszen a múltkor tonnányi puzzle-t rendelt valami homályos okból, azt csak nem tehette saját költségére. Na de akkor hogy-hogy még nem rúgták ki? Most például van ez a terméke a banknak, ez a dupla hitel expressz nevű. Valami olyasmi, hogy a kisvállalkozók egyetlen hitelbírálattal egyszerre több típusú hitelhez is hozzájuthatnak. Akármit is jelentsen ez. Na most hogy lehetne ebből valami jópofa Emesés geget csinálni? Gondolom azelőtt úgy volt, hogy többféle hitelhez, többféle hitelbírálat tartozott, ami elég logikusnak tűnik, hiszen feltehetőleg a hitelképesség mértéke befolyásolhatja az adható hitel típusát is. De ennek mostantól a Budapest Bankban vége. Egy hitelbírálat elég bármilyen hitelhez is. De legalább többféléhez. És akkor meg minek kéne ugyanazokat a kérdéseket minden hitelkérelemhez feltenni? De ezt a mi Emesénk nem tudja. Mi több, azt sem tudja, hogy a papagájon kívül manapság már létezik még egy-két fajta adatrögzítő eszköz. Vagy lehet, hogy tudja, de a vissza a természethez jegyében kedves ötletnek tartja ezt a papagájost. A papagáj az olyan élő. És akkor majd minden ügyfélnek, aki többször akar bejönni, mert többféle hitelt akar felvenni, majd adnak egy-egy ilyen - amúgy méregdrága - papagájt, és az majd helyette elmondja újból és újból a kívánt szöveget. Jaj de csúnya vagyok, hát ezt nem kell úgy szó szerint értelmezgetni, mint a bibliát, amit szintén nem kell szó szerint értelmezgetni, hanem csak olyan kedves bohókás hangulatba kell kerülni, meg jókedvre derülni, és aztán ebben az eufórikus állapotban be kell szédelegni a pénzintézetbe, és egyszerre többféle hitelt felvenni. Ennyi. Mert ez egy jópofa bank! Haverok, buli, meg... ja ez egy másik reklám. És így tökre nem fog érdekelni, hogy a felirat tanúsága szerint a futamidő végére csaknem 70%-al többet fizetek vissza, mint amit felvettem.És hogy a hangulat biztosan jó maradjon, illetve, hogy az üzenet biztosan bevésődjön, pici poént csippentünk a végére. Mint az amerikai filmekben, amikor a végén a főhős fáradtan a sok gyilkolástól és a majdnem meghalástól még mond valami vicceset levezetésképpen. Mert hogy humorral kell hozzáállni ehhez a veszélyes élethez. Az mindig segít. Esetünkben az történik, hogy Zoltán megkérdezi a papagáj nevét. Papagáj mondja Zoltán, Emese mondja Sanyika, de lány. Egy lány papagáj, és mégis Sanyika a neve. Ne haragudjanak, nem bírom tovább... nem látok a könnyeimtől...

**************************************

Értékelés: 4,4/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10 {mxc}