5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

head & shoulders reklám

*************************

head & shoulders korpásodás elleni sampon – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Elnézést a hibás videóért, amint szert teszek egy hibátlanra, rögtön kicserélem, de a lényeg így is érthető. Egy reklám lényege tulajdonképpen a „vivő”, amire a mondandót feltesszük, pontosabban persze a mondandó a lényeg, de a megvalósítás, a forma lényege, vagyis a metódus, amivel a bizalmat építjük a mondandó iránt, az mégiscsak ez a bizonyos „vivő”.

***************

***************

Na és itt mi is a vivő kedves kartársak? Az hogy magyar. Magyarok. Magyarország. A többi nem is fontos. Meg van véve. Korpa? Ja, akkor az is meg van véve. Na de mégis, hogyan keveredett Magyarország a korpa közé ez alkalommal? Jaj, nem úgy értem, hogy aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók, bár ez is egy jó kis magyar népi közmondás, csak úgy kicsúszott a számon… izé a billentyűimen, mert „beasszociáltam” a korpáról. De itt egy samponról van szó, ami épp hogy megakadályozza hajunk korpa közé keveredését.

A kurzuslovaglásról már írtam tán valahol, amely lovaglásfajta bocsánatos bűnnek számít a reklámok világában, hisz a reklám múlékony műfaj, szinte a pillanatnak él csak, hát carpe diem, nem? Most kell eladni, holnap majd jőnek új hajnalok, új kurzusok és vélük új reklámok, és általuk új eladások. A termék akár maradhat a régi is.

Gyönyörű mondattal indítunk. Amikor a magyarok a maximumon élnek az utolsó dolog, ami miatt aggódniuk kell, az a korpa. Hitted volna? Amikor mi magyarok a maximumon élünk, akkor bizony sok minden miatt szoktunk aggódni, talán más népek is ezt teszik, de náluk bizony nem az utolsó dolog a korpa. Ez kifejezetten hungarikum. Legyünk büszkék rá. Érted ugye? Más népek, amikor a maximumon élnek, akkor bizony az aggódásuk tárgyai között igen előkelő helyen szerepel a korpa. Azt kérded, egyáltalán mi az, hogy maximumon élni? Látszik, öreg vagy már te ehhez. Nos, úgy felpörögve. Gondolom. Amikor minden ébren töltött pillanatod nagyon tartalmas, intenzív, élménydús, érdekes, értékes, miegymásos. A képen látható fiatalember is nyilván valami nagyon értékes buliba igyekszik, ahol nagyon intenzív lesz. Látjuk, amint a tükör előtt beletúr dús, gyönyörű hajába a gyönyörű fiatalember, majd a zakója vállára néz, amiben persze benne van az ő válla is, és elégedett mosollyal nyugtázza, hogy egy szem korpa sincsen ottan neki odapöttyenve.

Én, aki nem a maximumon élek, hanem a minimumon, na jó, annál egy kicsit nagyobb lángon de azért takarékon, szóval érdekes módon nekem is az utolsó dolog a korpa, ami miatt aggódnom kell, mert nem aggódom miatta, ott van, és kész. Akinek nem tetszik, az ne legyen a feleségem. Igaz anyukám? Jaj nem, csak vicceltem, mert ide ilyen vicceseket kell írnom…

Ha most gondosan elolvassuk a vállnézegetős fiatalember alatti feliratot, akkor azon túl, hogy értesülünk a tényről, miszerint akár 100%-ban korpátlaníthat minket ez a szer, megtudhatjuk, a reklámot a disztribútor, vagyis a magyar értékesítőcég készíttette állami támogatás, vagy szponzoráció nélkül. Mert tetszik tudni van nekünk gerincünk. Mi nem fekszünk le csak úgy néhány obulusért az éppen regnáló rendszernek, hanem saját összekuporgatott filléreinkből oldjuk meg a feladatot, hogy rendszernek tetsző hívószavakkal csábítsuk vásárlásra a rendszernek tetsző potenciálisokat a kurva nagy extra profit reményében. Jogos, nem fanyalogni kell itten, hanem eladni.

És ami a legszebb, Magyarország tudja hol a helye a nemzetközi háborús frontokon. Mert front az sok van, például a parlagfű ellen, a környezetszennyezés ellen, a rasszizmus ellen, hogy ne mondjam a szegénység ellen, és most csatlakoztunk a talán az egyik legsúlyosabb, az emberiség túlélése, boldogabb jövőjének megteremtse szempontjából vélhetőleg az egyik legfenyegetőbb veszélyforrással szembeszálló egységfronthoz, a korpa elleni küzdelem harcos nemzetközi egységfrontjához. Magyarország a korpa elleni küzdelemben! Ott vagyunk! Számíthattok ránk! Ez annyira szép! Én teljesen elérzékenyültem. Ráadásul magunk mellet tudhatunk 10-ből 8 bőrgyógyászt is. Ezt add össze. De azért ez nem egészen tetszik nekem. Van valami zavaró ebben az egészben. Van valami viszolyogtató. Neked nem tűnt fel?

Szóval neked fel sem tűnik, hogy 10-ből 2 bőrgyógyász hazaáruló?!

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 1/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}