Magyar

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Univer reklám

*************************

Univer majonéz – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

A jó reklám nevel. Tudtad? Mivel hatalma van, mégpedig manipulációs hatalma, hát nevel vele. Ha akar. Ha nem kerül avatatlan kezekbe. Például gonosz kreatívok kezébe. Egész nemzedékeket torzíthatnak el gonosz, ártó reklámjaikkal. De ha szerencsénk van, akkor jóságos kreatívok termékeivel találkozhatunk, akik a helyes erkölcsök útjára vezethetnek minket áldozatos tevékenységük eredményeképpen. Mennyivel jobb, felemelőbb úgy egy terméket megvásárolni, hogy tudván tudjuk, helyesen cselekszünk.

***************

***************

A konyhában ketten vannak, egy fiatalasszony, és egy majonéz, úgyis mint a termék. A fiatalasszony épp salátát készít a mindenfélékből, amelyek ott hevernek előtte az asztalon szanaszét. Összevágva tálba teszi a hozzávalókat. Nyom rá belőle a termékből is gazdagon. De váratlanul felkelti a figyelmét valami odakintről a kertből. Odamén az ablakhoz, és kitekintvén látá, hogy vagyon ottan egy nagyon macsó kertészfiú, aki pózol neki csábítólag kacsintván is feléje.

Te most elgondolkodsz, pontosabban én most elgondolkodom, hogy a fészkes fenébe fog idepasszolni a majonéz? Tényleg, bevallom, igen kíváncsi lettem, szinte észre se vettem, hogyan vésődik egyre mélyebben az agyamba, hogy majonéz. Mondjuk a márkanév az nem, nem annyira, de hogy majonéz, az igen. Mert hogy hogy jön az ide? Szinte magam előtt látom a tépelődő kreatív csapatot, menjenek el inkább valami merészebb pornó irányba, hisz a termék állagánál fogva szinte kínálja magát igen sokoldalú vonatkozó felhasználásra (én nem tudom, és sosem láttam ilyet, egy barátom mesélte), vagy pedig ne menjenek el valami merészebb pornó irányba. Ez a két lehetőség merült fel nekik magukban ott belül.

Mindeközben a kertész domborít tovább a kertben, a fiatalasszony nézi, nézi…ekkor toppant be a reklámügynökség irodájába Béla testvér, a kreatív szerzetes, a mélyen hívő reklámszakember, aki azonnal érzékelte a levegőben az erkölcsileg nem helyénvaló storyboard ötletcsírákat. Igen ám, de eladdigra a macsó kertészfigura már kitörölhetetlenül belegyökeredzett a mű első felébe valahogy. Igen, Béla testvér az utolsó másodpercben érkezett. Pont, mielőtt a vágy lángjai fellobbantak volna a fiatalasszony szemében. Béla testvér rádörrent a csaknem eltévelyedő kollégákra, és lám, a fiatalasszony egyszer csak rosszallóan összevonta a szemöldökét, tagadólag megrázta a fejét, és jól lezárta a relux redőny lamelláit, kirekesztve ezzel odakintre az ördögi kísértést. Épp idejében, mert pont megérkezett a saját macsó férje a gyerekkel. A férj egyébkén csaknem ugyanúgy néz ki, na jó azért nem összetéveszthető, de mégis, mint a kinti fazon, szóval nem volt azért az kísértés olyan nagy. Gondolom én.

Te meg azt gondolod, mi van? Mit is láttunk itt? Pedig Béla testvér egy remek szlogen ötlettel segít is neked, hogy megértsd. „Ami jó, egy életen át elkísér.” Vágod? Például a férjed. Ő jó, és egy életen át elkísér. Nem szabad csúnya egyéb bácsik csáberejének engedni, még ha kissé hasonlítanak is a te férjedhez. Na ez az! Most csak helyettesítsd be. Például a majonézed. Ő jó, egy életen át elkísér. Nem szabad csúnya egyéb majonézek csáberejének engedni, még ha kissé hasonlítanak is a te majonézedhez. „Úgy jó, ahogy van.” Érted már? Keresztényi alapelvekről van szó, de voltaképp általános alapelvek ezek, függetlenül attól, hívő vagy-e, vagy sem. A hűség. Érted? Ez itt a kulcsszó. Keresztényi erkölcs, és majonéz. Megcsalni a majonézed, akinek örök hűséget esküdtél az oltár előtt? Dönts helyesen! Abszolút azonos nagyságrendű dolgokról beszélünk. Szóval megcsaltad a majonézed? Te ribanc!

Egyébként ez Magyarország kedvenc majonéze, ha nem hiszed, olvasd el az apró betűs részt, ott a tál alatt van kiírva fehérrel, miszerint eladási adatok alapján és az adatforrás is meg van jelölve tisztességesen. Nyugodtan menj tehát hozzá feleségül.

Jaj te, és a slusszpoén! Egyébként szimbolikus teljesen. A jó férj odalép az ablakhoz, felrántja a redőnyt, hát nem ott feszít a szerencsétlen kertészfiú várva az asszonyka megjelenését? Na de el is pucol menten, amint meglátja a ház urát! Nagy égés! (Én mondjuk leverném az asszony derekát, szóval ezért sötétítettél be drágám olyan hirtelen, mi?)

A lényeg, amiképpen a jó férj megvédi asszonykáját a rosszra csábító férfiaktól, akképpen véd meg téged a mi jó termékünk a rosszra csábító más hasonló termékektől.

Ugye jól értem az üzenetet kedves Béla testvér?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 4/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 56 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png7.png1.png1.png2.png
Ma34
Tegnap365
Ezen a héten34
Ebben a hónapban6152
2014.10.25 óta447112

Látogató infó

  • IP: 3.80.177.176
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. december 17. hétfő, 02:17

És még ezek is: