Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Saballo reklám

*************************

Saballo kapszula – 25s +++ Értékelés: 4,8/10

Az én apukám erősebb, beeee! Tetszik emlékezni? Ön is így vetélkedett a csoportelsőbbségért annak idején, amikor még senki sem magázta önt. Vagy önözte magát. Atavizmus. Ősi állati ösztönök maradványai, amelyeket még nem tudott kimosni belőlünk az evolúció. Mondjuk az nem is fog, majd mi magunk egykoron. Jó, majd nyitok egy chat fórumot, ott vitatkozhatsz. De nincs igazad, én tudom jól. Csak úgy miheztartás végett. Mert hogy az én apukám igenis erősebb, mint a tiéd.

***************

***************

Ez egy ilyen összehasonlító reklám. Tudjuk, voltaképp a reklám egyik legfontosabb üzenete, illetve az egyik legfontosabb üzenete kéne hogy legyen a megkülönböztetés a hasonló termékektől. Miért pont ezt? Persze korántsem mindig törekszenek erre a kedves kreatívok, sok más eszköz is létezik az egyéb termékek felejtőssé tételére. Például hogy ezzel a termékkel lehet megmenteni a világot és elérni az örök boldogságot. Itt nincs szükség összehasonlításra, ez mindent elsöpör.

Esetünkben viszont van egy nagyon nagyon hasonló termék is a piacon. Mit lehet tenni? Helyből lehet mondani, az én termékem hat, a tied sarlatánság. Ebből per szokott lenni. Az első persorozat elvesztése, és a vaskos büntetés kifizetése után lehet mondani, az én termékem jobb, mint a tied. Az se rossz, de az enyém sokkal jobb. Ebből per szokott lenni. A második persorozat elvesztése, és a vaskos büntetés kifizetése után lehet mondani, na jó, egyformán ok mindkettő, de az enyém olcsóbb. A mi termékünk éppen itt tart. Mondjuk szerintem ez már nem olyan hatékony, hisz voltaképp a konkurenciát is reklámozzuk, mert mondhatja a sznobja, én a drágábbat veszem, nem véletlenül drágább, érzem is a minőségbeli különbséget. Azt mondod a nem sznob és/vagy a szerényebb anyagi körülmények között élő népesség is éppen elég széles ahhoz, hogy te meggazdagodj? Lehet. De ötletszegénység okán, nem kéne kizárni egy jelentős potenciális fogyasztóréteget.

Kutya fekszik a fűben, két idősb faszi csak úgy néz. Éppen semmit tesznek. Majd a vékonyabbik jobban kinéző odafordul a vastagabbik nem annyira jól kinézőhöz, és felteszi a kérdést: „Na, bevált a Saballo?” A másik, mintha bolha csípte volna meg, olyan hevesen vált át a tunyulásból aktivitásba és mondja: Kipróbáltam! Nagyon jó! Tényleg ugyanaz a hatása, mint a Prostamol Uno-nak.” Majd vissza az előző, távolba néző pózba. Annyira természetes. Igaz, nem tőle láttuk azt a híres Hamlet alakítást. Ezek után megegyeznek, hogy ugyanannyi extractum sabalis serrulatae, más néven: extractum Serenoa repentis kivonatot tartalmaz, mint a másik, és az ára is jó. Na jó, nem a fenti hatóanyag megnevezést mondja a jóember, hanem hogy törpepálma kivonatot, illetve hadd hallgassam meg még egyszer… sabalpálma? Az jó, ha nem lehet érteni valamit egy reklámban, még többszöri visszahallgatás után sem. Tudom, perverz vagyok, tényleg megtettem. Többször is visszahallgattam egy reklámot. Most akkor nem fogsz velem többet kezet?

Egyébként honnan tudják ezek, hogy ugyanannyi hatóanyagot tartalmaz? Gondolom, rá van írva a tájékoztatóra, meg a dobozra is talán. Mindkettőnél. De a legerősebb érv nyilván, hogy a konkurensről mondják, hatóanyagban ugyanolyan. Akkor tényleg ugyanolyan lehet. Tehát onnan tudják a reklámban beszélők az egyformaságot, hogy tudják, egy reklámban beszélnek, és ha én egy reklámban mondom a konkurensről, hogy ugyanolyan, és tudom, hogy én épp egy reklámban beszélek, akkor biztos lehetek benne, hogy tényleg ugyanolyan. Tehát legközelebb, ha egy reklámban tetszenek beszélni, és egy konkurensről tetszenek majd valami pozitívet mondani, akkor biztosak lehetnek benne, hogy abban a pillanatban, szokatlan módon éppen nem hazudnak. Nem tudom, világos volt ez az okfejtés?

Ja, és van még egy felvillanás a filmecskében, ami nagyon fontos dologra utal. A két férfiú átmegy a hídon, és nem csak a kutya kíséri őket, hanem darabonként egy-egy csinosnak tűnő, korban illő nő is párosul hozzájuk. Vagyis potensek maradunk uraim! A termék nem csak minket fog boldogítani, hanem a párunkat is. Bizony! És itt most kedves nézőink áttérünk a hüvelysíkosító termékek taglalására…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 8/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 100 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png7.png9.png9.png1.png6.png
Ma355
Tegnap394
Ezen a héten2925
Ebben a hónapban8934
2014.10.25 óta279916

Látogató infó

  • IP: 54.80.146.251
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. november 19. vasárnap, 20:51

És még ezek is: