Béres Csepp reklám
*************************
Béres Csepp Extra – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Neked is hívó szó? Hát hogy magyar, meg hungarikum, meg ilyesmi. Szóval te is inkább azt veszed meg, ami magyar, vagy vannak egyéb szempontjaid is? Esetleg ha az egyéb szempontjaid mind ugyanolyannak hoznak ki két terméket, akkor lehet ez a mérleg nyelve? Igen, ebben az esetben nekem is ez a mérleg nyelve. Csak ez az eset gyakorlatilag sohase fordul elő. Velem. Múltkor is valamilyen ír vajat volt pofám venni, pedig még drágább is volt. Le velem!
***************
***************
Itt arról van szó, hogy a természet, akárcsak mi magunk is, egyre több kihívással kénytelen szembenézni. Biztos arra gondol a szerző, hogy egyre többen vagyunk itt mi emberek, és jelenlétünkkel rongáljuk a természetet, ami ezért néz szembe egyre több kihívással, de mivel a természetbe mi is beletartozunk, így magunkat is rongáljuk, és mi meg ezért nézünk szembe egyre több kihívással. Vagyis saját magunk hívjuk ki magunkat egyre többször. És valóban, ehhez valamiféle többlet energiára volna szükségünk, mert előbb-utóbb nagyon bele fogunk fáradni az önmagunkkal való párbajba.
Na és ekkor lép színre ez az újdonság. De előbb nézzük, mivel is teszi filmünk érzékletessé az egyre több kihívás mibenlétét, így segítve annak megértését. Először látunk egy kapkodva készülő, de amúgy szép családot. Ez kihívás, mert miért is kell ennek a szép családnak ilyen kapkodva elszakadniuk egymástól? Rohanó világ, harc a megélhetésért, rosszul beállított vekker? Mindegy, a lényeg, ez így nem jó, nem lehet ezt így sokáig bírni. Lásd az apukát, aki szintén rohan a fiával, miközben kapkodva, futva végzi az utolsó simításokat annak öltözetén. Egy másik család meg esőben kénytelen biciklizni, úgy is, mint kihívás. A háttérben egyébként hétágra süt a nap, de ez előfordulhat nyáron, ne akadjunk bele. Bocs, értem, direkt bicikliztek bele a locsolóba, mert nagyon siettek. És igen, előre tudták, hogy belefognak, azért van rajtuk esőkabát. Na, tényleg ugorjunk.
Ami viszont mindenkiben közös, hogy mosolyognak. Bizony, mit nekik kihívás, a mosolyt nem tudja letörölni az ajkaikról. És tudjátok miért gyerekek? Mert mindnyájan ettek a bűvös szerből, amit itt hirdetnek. Ugyanis ez a csepp minden csodaösszetevőből megnövelt mennyiséget tartalmaz. Ezért extra. Még az antioxidáns is többen van benne. És ez bizony megerősített immunvédelmet jelent. Most kérdezhetnéd, mi a különbség az extra és a nem extra között, hiszen ezek szerint mondjuk ha a nem extrából két cseppet eszek, akkor kvázi ugyanott vagyok, mint az extrából egy cseppel. Nem? Dupla annyi antioxidáns. Biztos az ár/érték aránnyal lehet valami. Talán az egy csepp extra olcsóbb, mint a két csepp nem extra. De ez új, tudod? Ez valami más. Most aztán megmutatjuk a gonosz baciknak, meg vírusoknak, meg allergéneknek, meg más ehhez hasonló gonosztevőknek. Na ezt kapják ki! Itt a nagyágyú!
De jaj! Mi lesz a természettel? Hisz mint hallottuk, ő is épp olyan nagy bajban van, mint mi. Csöppentsünk a locsolóvízbe is a cseppből? Vagy lőjük fel a felhőkbe? Vagy esetleg titkos összeesküvéssel cseréljük le a kondenzcsíkkal fertőző repülők méregtartályait? Akárhogy is, a cseppgyártó bácsinak ugrásszerűen megnövekednének az eladási mutatói. Kérek részesedést az ötletekért.
És most jön a nemzeti rész. Ha az eddigi érvek nem győztek volna meg, miért vedd ezeket a cseppeket, akkor tudd meg, hogy ez itten hungarikum. Ez azt jelenti, hogy sok okos ember összeült, és megállapította, ez a termék méltán viheti hírünket a világban, nyilván kiemelkedvén a világ összes ilyesféle roboráló szeréből minőségileg.
Gúnyolódom? Pedig lehet, egyszer engem is e szer fog kihúzni a slamasztikából? Lehet. De például eddig egyik hajnövesztő szer se jött be. Ja, ez nem hajnövesztő. És nagyon sok hálás vásárló hálálkodik hála telt szívvel, hogy mennyire meg voltak, vannak elégedve. Nem vitatom. Persze azok számát nem ismerjük, akikkel viszont nem történt semmi. De ebbe ne is menjünk bele, mert megint eltévedtünk, ez itt reklámkritika és nem szkeptikus fórum. Ejnye. Mert hogy a reklámmal nincs semmi bajom. Tökéletesen idióta, pont olyan, mint amilyennek egy reklámnak lennie kell.
*******************************************************************************
Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}