Nesquick reklám
*************************
Nesquick gabonapehely – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Valamiért az anyukák, talán az apukák is nagyon szeretik, ha a gyerekeik puszit adnak nekik. Viszont a gyerekek nem feltétlenül olyan gyakorisággal kívánnak önként puszit adni a szüleiknek, mint ahogy az szülői részről kívánatos volna. Hogyan növelhetjük tehát a gyerektől kapott puszik számát ésszerűen? Valami olyasmit kéne tenni velük, ami egyrészt nyilvánvalóan tőlünk jön, másrészt felhőtlenül boldoggá teszi őket. Na erre látunk itt példát.
***************
***************
A történet pár nappal ezelőtt kezdődik. Aztán a pár nappal ezelőttihez képest a következő nap folytatódik. Az történik mindkét napon, hogy a főszereplő hölgy egyszer csak gyanús barna foltot fedez fel az arcán. Illetve a következő nap a kolléganő hívja fel rá a figyelmét. Mi lehet az, mi lehet az? Nem húzom tovább húrt, és nem feszítem túl az időt, hanem elárulom. A gyerek minden reggel ilyen kakaós izét reggelizik, amit az anyukája ad neki, és olyan boldog lesz tőle, hogy menten arcon csókolja az ő anyukáját hirtelen felindulásában. És mivel kakaósat ivott, és mivel nem törölte meg a puszi előtt a száját, hát ott marad a kakaós nyom az anyuka arcán. Az anyuka pedig ezt nem érzi, a gyerek amúgy is mindig nagyon nyálas puszit szokott adni, és gyanútlanul elmegy otthonról a puszi nyommal a fején.
Ez volna az ötlet. Mit sugallunk vele? Hogy a gyerekek nagyon, nagyon szeretik ezt a terméket. Ez jó a gyerekek felé is, mivel ők még kritikátlan, nyitott lelkű, mondhatni még ártatlan lelkű befogadók, ezért nagy érdeklődéssel fordulnak a reklámok felé is, és szívesen megmanipulálódnak akár. Tehát ha látják, hogy Józsinak a filmen olyan nagyon ízlik ez, hogy még az anyukáját is képes megpuszilni érte, akkor nekik is ízleni fog. Az anyukákat pedig nyilván a túláradó gyerekszeretet látványa veszi le a lábukról. Hát mi mást is vennének ezek után a boltban? Ugyanis ez a termék kakaóssá varázsolja a tejet épp úgy, ahogy a gyerekek szeretik. Épp úgy.
Egyszerű, finom ötletek. Kakaó. Kakaós. Egy kakaófolt az arcon. Ez érdekes. Picit mulatságos. Megejtő. Megható. Észreveszem, melegség járja át szívem, eszembe jut az a reggeli meghitt pillanat. Minden reggel puszi jár a Nesquick gabonapehelyért. Minden reggel. Meg kell köszönni. Hogy anya ilyen jó volt hozzám. Anyám nagyon jó asszony volt. Amikor reggel reggelit kértem, adott. Mi több, olyat adott, amit szerettem. Kapott is érte minden reggel egy hálacsókot. Mert nem minden anya teszi ezt meg a gyerekéért. Sok anyát egyáltalán nem érdekli, hogy ebben a termékben teljes értékű gabona, ásványi anyagok és vitaminok vannak. Hallottál már róla? Ezt a kérdést fel is teszik a reklámban. Ja, nem az ilyen anyákról, hanem erről a termékről. Hát most hallasz. Kalciumot is tartalmaz. Különösen, ha tejbe teszik. Kalciumot a kalciumba. Az én anyám jó asszony volt. Nem sajnálta tőlem a kalciumot. Kapott is érte minden reggel egy hálacsókot.
Te, figyelj! A gyerek soha, de soha nem csókolja meg azért minden reggel az anyját, mert az neki minden reggel ételt, italt adott. Aki neki ételt, italt adott. Annak neve legyen áldott. Szóval ez hülyeség.
Jó lehet, épp akkor indul pont a pelyhezés után az iskolába, és az búcsú puszi. És hogy abban a pusziban úgy komplexen benne van minden, amiért szereti ez a kisfiú az anyukáját, többek közt ez a termék is. Hogy az anyukája gondol rá, mit szeret ő a legjobban, ezt a terméket, és akkor miden reggel ezzel lepi meg a kisfiát. Úgy többek közt ez is benne van. Benne lehet. Persze ez az okfejtés csak a te megnyugtatásodra készült, hogy ne kelljen kiakadnod ezen a jaj de érdekes, hogy az anyja minden reggel megeteti a gyereket dolgon. Termék, öröm, puszi, folt, vicces, kész. Jó ez a termék. Ez csak egy kis pozitív üzenet fuvallat. Ennyi. Hülye fuvallat, de hát mit vársz te egy fuvallattól? Mondjuk azt, hogy a pelyhecskék jól összeverekednének a konkurens pelyhecskékkel, akik folyton méregzölddé változtatják a kisfiú tejét, és akkor a kisfiú azt mindig kihányja…
Vagy te egy agresszív állat?
*******************************************************************************
Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}