Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Lenor reklám

*************************

Lenor 7 napos frissesség próba – 150s +++ Értékelés: 5,0/10

Elnézést, hogy megint ugyanazzal a termékkel foglalkozom, mint a megelőző írásban, de nem tudtam megállni. Először is ez eredeti magyar reklám, és mint ilyen, mindenképpen figyelmet érdemel, akarom mondani, mindenképpen csak nagyszerű alkotásról lehet szó. De ne politizáljunk itten, ez nem az a blog. Tehát itt bevallhatom, persze csak óvatosan, hogy ez a reklámkampány nekem picit nem fog tetszeni…

***************

***************

A mű valóban 7 epizódból épül fel, de engedtessék meg nekem, hogy ebből csak egyet idézzek ide, a többit tessék megkeresni a világhálón. Ez itt a negyedik felvonás, az idővel sem fukarkodtak az alkotók, és kvázi ebből is megérthető, miről van szó. Na jó, itt találjátok a nyolcadik részt, a bevezetőt, amelyben Nóri és Attila fogadnak, miszerint a szóban forgó öblítő vajon kiállja a 7 napos próbát, avagy nem.

Bevallom, én a magam részéről nagyon izgultam, és nagyon drukkoltam az öblítőnek, hogy nagyon nyerjen, ne csak úgy épp egy hajszálnyira. Hát nyert. Még a hetedik napon is, amikor más alkotók már megpihentek, nos, ő még akkor is szaglotta a frissességet. Pedig sok kritikus orr előtt kellett megmérettetnie magát.

Itt van például ennek a monumentális saga-nak a negyedik darabja. Tessék megnézni, milyen széles mintán teszteli a neves celeb személyiség a terméket. (Én mondjuk nem nagyon tudom ki ő, de hát az én műveltségem…) És az a legjobb, hogy miközben a párna, a teszt eszköze jó szagú, a kis mini riportok, és egyáltalán ez az egész olyan de annyira életszagú. Olyan de annyira természetes, spontán, nem előre megírt, szívből jövő, őszinte, szóval tényleg meggyőző. Nem, nem azt mondom, hogy nem volt egy-két használható darab a valóban véletlenszerűen megszólítottak között, de piszok kíváncsi lennék a használhatatlan darabokra is. Szerintem nagy poén lenne megnézni.

-       Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy egy tompa férfiorr is megérzi-e az ágynemű illatát?

-       Ez most komoly? Hogy megállítasz azzal, hogy a pofámba nyomsz egy párnát, hogy szagolgassam? Ezzel te megállítasz!? B.meg, jó hogy nem a s.det nyomod az arcomba gyökérgyerek! Majd pont lsz.om az idióta reklámotokat. Te persze nagy lóvét akasztasz, mi? Na húzzál köcsög…

Bocsánat, vélhetőleg a többség sokkal finomabban utasította el a nagyszerű lehetőségét egy filmes karrier elindulásának, ez inkább rám jellemző otromba reakció, elnézést. Nagyon tetszik például annak a fiatal – mint kiderül – anyukának a spontán reakciója, aki azonnal felismeri, hogy milyen öblítővel van beszennyezve… izé, nem igaz, illatosítva a párna, és el is meséli, hogy ez az öblítő még annyira kis szegmensét foglalta el a piacnak, hogy az iskolában csak az ő gyerekének ruhája volt öblítve ezzel. A szegmenses részt nem ő mondja, én következtettem. Szóval a többi szülő, akik még a hírét sem hallották ennek a – ezek szerint – eleddig nem nagyon népszerű szernek, állandóan faggatták őt, mitől ilyen illatos a gyermek? Ő pedig nem azt mondta, hogy hát kérem ez genetikus, a mi családunk egész egyszerűen ab ovo ilyen illatos, hanem bevallotta, ez bizony ettől a szertől van. És azóta az egész iskola ezt használja. Szép történet, ugye?

Aztán ott van az a japán társaság, három srác, akik sajnos nem tudnak angolul. Azt hogy magyarul tudnak-e, nem kérdezte a kedves celeb, pedig a végén az egyikük magyarul mondja, hogy nagyon jó. De mindegy is, így sokkal hatásosabb, hogy szinte szavak nélkül is nyilvánvalóvá tehető a mondandó, miszerint íme, már négy napja őrzi a kísérleti objektum az illatát.

Persze nyilván közjegyző előtt plombálták oda az ágyhoz az ágyneműt (de rosszhiszemű vagyok), és Attila tényleg benne aludt minden éjjel ott a plázában (és ha igen?). Én például ott is megszagolnám, ahol a sok kísérleti személy cipővel ért hozzá a habos ágyneműhöz a többi részben láthatóan, és… ne már, hagyjad. Különben is mintha azon a részen le lenne takarva valamivel. Olyan rosszindulatú vagy. Vicces jó buli volt az egész. Így fogd fel. Igen, azt hiszem, igazad van. Könnyebb volna az életem ezzel a hozzáállással.

De vajon meg fogok-e változni valaha is? Úgy félek…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 42 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:42

És még ezek is: