Magyar

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

Aldi reklám

*************************
Aldi szupermarket ? 30s +++ Értékelés: 3,4/10
Etel idősebb hölgy. Szép korú, ahogy mondani szokták kissé eufemisztikusan. Én például, ahogy öregszem, egyre rondább korúnak, és ezzel együtt egyre rondábbnak érzem magam, de ez nyilván magánügy. Visszatérve Etelhez, ő foglalkozására nézve egyike a fent nevezett cég háziasszonyának, legalábbis ez van reklámilag kiírva róla. Vagyis ő egyike azoknak, akiket e cég teljes körűen a magukénak tudhatnak, akiknek eszükbe sem jutna máshol élelmiszert vásárolni. Arcai ők e nagyszerű közértszerűségnek. Olyan arcok, akik képesek követendővé tenni viselkedésmintájukat, hogy ilyen tudományosan fejezzem ki magamat.

***************

***************
Etel egyedül jár vásárolni. Valahonnan vidékről buszozik fel a legközelebbi ilyen bevásárló helyre, majd a teli szatyrokkal vissza. Nem tudjuk persze, egyedül él-e, csak annyit, hogy akár így, akár úgy, bevásárolni egyedül jár. És akkor sokat vásárol, cipekedni való mennyiséget. Biztosan nem csak magának. Esetleg férj, vagy unokák jöhetnek, mindenféle család, tán még barátok is időnként. Azonban segítsége nincs Etelnek a bevásárlásban. Akár így, akár úgy, de nincs. Hacsak!
Bizony, bizony kedves olvasó, van itt nekünk egy nagy hacsakunk. Mert mi abban vagyunk, hogy ha egyedül vásárol be Etel, akkor egyedül vásárol be, azaz egyedül kell hazacügölnie a cuccot buszra fel, buszról le, aztán még gyalog hazáig. Látjuk is, ahogy magányosan bandukol a falu utcácskájában hazafelé. Szegény Etel. De itt tévedünk mi! Ez a reklámfilm most alaposan átírja a magányosság fogalmáról eddig bennünk élt képet. Hiszen voltaképp Etel nem marad segítség nélkül! Azaz korántsem marad magára e fárasztó feladat végrehajtása közben. Ugyanis az, hogy ő egyedül jár bevásárolni, nem jelenti azt, hogy nincs segítsége. Hiszen az Aldi-ba megy. Ha most neked ez a közlés nem volna elég magyarázatul önmagában, Etel van oly szíves, és kifejti ezt nekünk részletesebben is. Mert az Aldi előválogatja neki a húst például. Te persze ezen picit elgondolkodol, ez voltaképp mit is jelenthet? Tehát a már rohadó részeket kidobja, vagy szétválogatja a sertést a marhától, talán hústípusok szerint is különbséget tesz, vagy amint itt látjuk, szépen, szeletben is árulja becsomagolva, tehát nem neked kell levágni az állatot, majd feldolgozni esetleg. Nyilván ellentétben a többi hasonló rendeltetésű bevásárló hellyel. Előválogatja. Talán azt jelenti, hogy már tudja, Etel milyen húst szeretne vásárolni, és már ott áll előkészítve. Na ez már volna valami, de vajon tényleg? Erre ugyanis nem tér ki a filmecske, vagy legalábbis nem világos, hogy erre gondolnak. Nekem is csak most jutott eszembe. Na mondjuk lehet, ez az én szegénységi bizonyítványom. Mert ha legalább azt mondta volna, hogy előválogatja NEKEM, akkor világos. Így inkább azt hiszem, mégsem erről van szó. És így azt sem tudom biztosan, vajon a szintén előválogatott zöldséggel, gyümölccsel valójában mi a helyzet. Illetve biztosan tudom, hogy nyilván nem. Ha esetleg házhozszállítást rendelne Etel. Ezek szerint még az sincs nekik. Ilyen szolgálatuk. Akkor tessék mondani, miért is válasszam pont őket?
Etel mindenesetre boldog. Azt mondja, hogy jó dolga van. Szegény. Fogalma sincs, hogy például vannak ilyen házhoz szállító közértek is, ahol tényleg előválogatnak. Na de az mégiscsak más, ha saját szemeddel, kezeddel válogathatsz elő, nem? Buta vagy. Itt a reklámozott cégnél, ők válogatnak elő, te meg az előválogatott cuccból a saját szemeddel, kezeddel utóválogathatsz. Érted? Érti a fene. Mindenesetre a frissesség az kirobbanó…
Szóval lenyűgöző a kreatív találékonyság, ahogy a megrendelőtől pénzt lehet kisajtolni. Mármint a reklámot megrendelőtől. Mert vidéken ugyebár az adott hely közelsége és/vagy árszínvonala dönt leginkább. Gondolom laikusként. Gondolom kispénzű vásárlóként. Nagypénzű vásárlóként pedig (nem mondom meg, én melyik vagyok) tökre a minőségre megyek rá. De hogy aszerint válasszak, hogy melyik válogat elő, és melyik nem, nahát ez aztán abszolút nem játszik, hátha még érteném is, pontosan mit jelent.
Na ezért nem vagy te kreatív. Ugyanis nem kell azt pontosan érteni a kedves rétegnézőnek, hogy ez mit jelent. Valamit csinálnak, ami jól hangzik, és akkor biztosan jó lesz nekem. Valamit dolgoznak az áruval, nem csak úgy odavetik elém. Gondoskodnak. Előválogatnak. Vagyis a minőségit választják ki nekem. Válogatnak. A jobbat adják, a rosszabbat nem. Valami ilyesmi. Érted? Megveszik úgy egyben, a rosszat is meg a jót is ömlesztve, aztán előválogatnak. A rosszat nyilván kidobják. Tök veszteség nekik, de nem bánják. Jóságosak.
Te meg jobb, ha másik foglalkozás után nézel… izé… vágyakozol…
*******************************************************************************
Értékelés: 3,4/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 31 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png8.png8.png8.png0.png2.png
Ma258
Tegnap520
Ezen a héten2846
Ebben a hónapban9630
2014.10.25 óta388802

Látogató infó

  • IP: 54.225.32.164
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. július 21. szombat, 13:14

És még ezek is: