1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Meglepetés magazin reklám

*************************
Meglepetés magazin – 25s +++ Értékelés: 3,4/10
Van ez a magazin, persze, egyik kutya, másik eb, és van neki ez a reklámja. Volt is neki, írtunk is róla itt, ráadásul a szlogen maradt. Önnek is sikerülhet. Az első esetben még meg tudtuk tippelni, vajon mi sikerülhet önnek is, ha olvassa pont ezt a magazint, de most tanácstalan vagyok. Tudnának segíteni?

***************


***************
Semmi extrát nem látunk, de annál rejtélyesebb a dolog. Nő ül a kereveten, és lapozgatja a kérdéses magazint. A háttérből porszívó zúgása hallik. A nő mosolyog. A zúgás zúg. Aztán premier plánban a szőnyeg, ami porszívózódik. Látjuk, amint a porszívó szívófeje mászkál rajta. De akkor vajon ki porszívózik, ha a nő újságot olvas? Te jó ég, akkor ki porszívózik vajon? Hiszen sztereotip fogalmaink szerint ilyet csak nő követhet el. Biztos van egy nagyon spéci háztartási robot itten valahol. Nem?
És akkor a nő felnéz, mosolyogva valakire, vagy valamire, ami porszívózik. Reméljük, nem sokára követhetjük tekintetét, és megtudjuk, vajon ki a fene porszívózhat, ha ő nem? A nő mosolya szélesebbre vált, tekintete is melegen mosolyog, nyilván valaki olyanra, akit szeret. Például egy háztartási robotot. Gondolom én. De nem. Váratlan fordulat következik, amint a kamera váratlanul megfordul. Ugyanis aki porszívózik, az nem más, mint a férfi. A FÉRFI! Egy pillanatra ki is kapcsolja a férfikézben szokatlanul mutató szerkezetet, csak hogy viszonozhassa a szeretetteljes pillantást. Majd újból bekapcsolja, és robotol tovább. A FÉRFI! Zene indul.
Önnek is sikerülhet – hangzik el a már jól ismert szlogen. De mi is? Tehát nekem, mint nőnek, ha az lennék, sikerülhet a páromat házimunkára fognom, ha… ha… hülye vagy, nyilván a lapban van valami, amitől ez sikerülhet. De mi? Vajon mi? Talán impregnálva van valamiféle speciális anyaggal, és ha kinyitod, akkor az a levegőbe kerül, de csak a férfiakra gyakorol különös hatást, amennyiben azok teljesen idióta módon kezdenek viselkedni, vagyis azonnal mosolyogva végrehajtják a lapot kinyitó nő parancsát. Valahogy így tudnám elképzelni. És a mesélő néni meg is erősíti a szlogen mondandóját, miszerint tehát önnek is sikerülhet, de csak a meglepetéssel. Mármint a Meglepetéssel.
Na jó, nyilván az aktuális tartalmi ajánlatból kiderül. Nézzük: Először is említésre kerül a nagy parti választó teszt. Bármit is jelentsen. Illetve talán ha ezt megoldjuk, kitöltjük, akkor velünk lesz az erő. Ez a férfiidomító erő. Mit tudom én. Aztán van itt még nekünk, hogy beszéljen helyettünk az illatunk. Na ez az! Erről már szóltam! Ferromon. Talán nem a lapból jön ki, hanem van benne reklám erről az illatszerről, amit meg kell venni, és akkor, ha ezzel kezeljük magunkat, akkor majd beszélni fog helyettünk a hülye párunk fejével. Hogy most már ideje lenne kiporszívózni.
Most azt hiszed vicces vagy, pedig pont ezt szerették volna az alkotók sugallni, miszerint ha ezt a lapot olvasod, és megfogadod a tanácsait, akkor te egy olyan, de olyan csábító nő leszel, hogy abszolút az ujjad köré csavarhatod a férfinépet.
Miért, szerinted hogyan kéne reklámozni egy egyik 19 a másik egy híján 20 bulvárlapot? Olvass engem, én megmondom a tutit. Ismerem a piszkos kis piti, földhözragadt vágyaidat, mert te egyformán gondolkodol az összes többi agyonmanipulál buta libával, és akkor te megveszel engem. Na jó, eddig ez rendben van, de miért pont engem vegyen a sok tucat megtévesztésig hasonló bulvárlap közül?
Nos itt ér véget az én tudományom, és kezdődik a kreatívé. Én azokba a magasságokba úgyse tudok felemelkedni, csak tisztelettel nem értem. Mint ahogy a Schrödinger egyenletet sem. Ne nevess, igenis hasonló súlyú és összetettségű dologról van szó. Ha például összehasonlítod ezt a reklámot, meg ezt itt, amiről épp írok, akkor meg tudnád mondani, melyik lapnak fog növekedni nagyobb mértékben a példányszáma a reklámjuk alapján? Mert hogy mindkettő nagyon hülye, és mégis, valahogy az egyik többet hoz a konyhára, mint a másik. De miért? És melyik?
Ne törd a fejed. Kicsi vagy te még ehhez. Talán ki kell találni, meg kell sejteni, mely közhelyek, mely sztereotípiák éppen a legdivatosabbak, mi a trend? Biztosra nem lehet menni. Tenni kell tétre, helyre, befutóra. Tőzsde ez. Lélek tőzsde. Ezek itt a te lelkeddel tőzsdéznek.
És ennek a szép, tőkeellenes, megváltószektás (az mi?) gondolatnak a jegyében kívánok most mindenkinek nyugodalmas jóéjszakát…
*******************************************************************************
Értékelés: 3,4/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}