Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Bila-Git reklám

*************************
Bila-Git filmtabletta ? 25s +++ Értékelés: 5,0/10
Na ez jó. De tényleg. Ez az első olyan gyógyszer, illetve gyógyhatású készítmény reklám, amelyik úgy operál, hogy egyszerűen kiváltja a tüneteket, és te ezért hanyatt-homlok rohansz a patikába kínjaidat csillapítandó. És nyilván nem jut más az eszedbe nagy szenvedésedben, mint ez a szer. Ezt kéred hát.

***************

***************
Ugye ez egy emésztést segítő készítmény, amely az epédet támogatja, hogy legyen kicsit epésebb. Az epe pedig akkor szokott kétségbe esni, amikor úgymond csupa nehéz ételt eszel te. Namármost. Van itt ez a pavlovi reflex dolog ezzel a nyáladzással, miszerint nem kell ahhoz mindig ételt mutatni, hogy nyáladdzál, elég, ha csengetnek kicsit. (Ha nem érted, nézz utána, te buta gyerek.) De ez rossz példa, felejtsd el, mert itt pont arról van szó, hogy mutatják az ételt, és ekkor te nyáladzol tőle. Tehát nem kell csengetni. Persze csengethetsz is, de akkor a későbbiek folyamán az étel láttán csengőszót fogsz hallani, de lehet, csak akkor, ha nyálat látsz. (Ha még mindig nem érted ezt a pavlovi izét, akkor menthetetlen vagy.)
Na szóval itt az történik, hogy ha végignézed azt az ételsort, amit itt felvonultatnak, na meg ahogy eszik azt, és ha kissé gyengébb az emésztésed, azonnal égni kezd a gyomrod, esetleg menten refluxod lesz. (Na ezt szívesen elmagyarázom, ez az, amikor savasan visszaböfögöd a kaját, és az úgy marja a torkodat. Mit szólsz?)
Az az újszerű tehát ebben a reklámban, hogy valóban kiváltja a tüneteket (nálad nem?), és így közvetlenül győz meg a termék hasznosságáról. Ez olyan, mintha egy banki reklám hatására hirtelen tartozni kezdenél a maffiának, és ha nem szerzel valahonnan izibe pénzt, hát neked annyi. És akkor te ennek hatására leszaladsz a nevezett bankba, kedvezményes családi öröm nevű banki terméket venni. Vagy mintha a mosószer reklámot nézve a család éppen viselt ruháin váratlanul különféle foltok jelennének meg… vagy mintha a tisztasági betét reklám hatására a nőkből azonnal kék folyadék kezdene szivárogni… vagy mintha az inkontinencia betét reklám hatására a nézők azonnal összehugyoznák magukat… vagy mintha a hasmars elleni… hogy álljak le? De miért? Kezdtem belejönni, mint kreatív a storyboard okádásba… mint…
És miközben látod a valóban kétségbeejtően csábító étkeket, kis piros nyíl törli ki a szer nevében a tüneteket, úgymint puffadás, teltségérzet, és egyáltalán, emésztési panaszok. Mert hatása az egész bélrendszerre érvényesül. És ugye a zsenialitás abban áll, hogy míg a látvány valóban azonnal emésztési zavarokat okoz (neked nem?), addig a kis piros nyilak a valóságban nem törlik azt, csak finoman utalnak rá, hogy mi a megoldás. És nincsenek többé emésztési zavarok. Továbbgondolva, nem kell többé bedőlni ezeknek az úgymond egészséges táplálkozást hirdető más egészségügyi maszlagoknak. Mert nézd csak meg, mit falnak itt ezen szer jótékony védőernyője alatt: húsleves nagyon gazdagon, utána egy gyenge töltött káposzta, ezt lenyomjuk egy kis sült libacombbal párolt vöröskáposztával burgonyával és megfejeljük némi szűzérmével (ha jól látom), amit brokkoli és krumplipüré körít. És látjuk is, ahogy ez a hedonista társaság csak zabál, zabál mértéktelenül.
És hogy melyek a kockázatok és mellékhatások? Szerintem ezt te is kitalálhatod, hisz elég anyagot szolgáltatnak egyrészt a konkurens emésztést javító reklámok, másrészt mindazon termékhirdetők, amelyek elborzasztanak az ilyesféle étrend alkalmazásától, helyette egy ennél sokkal divatosabb (egészségesebb?) étrend mellé ajánlják saját készítményüket. Ne csodálkozz tehát kedves olvasó, hogy midőn is őrlődsz ezen egymással harcoló, egymásnak ellentmondó reklámok között, egyszer csak azon veszed észre magad, hogy voltaképp át vagy verve. Ezek nem is harcolnak egymással. Ezek egymás kezére adnak téged. Mert például lehet, jó néhány „vastag” étkezést átvészelsz az itt hirdetett szer segítségével, de hosszabb idő távlatában csak meg fogod sínyleni mértéktelen dőzsölésed, és imígyen a másik reklám hatása alá kerülsz emésztésed, egészséged helyrebillentendő, és eszed azt a joghurtot mondjuk. Aztán jöhet egy másik puffadás gátló a dőzsöléshez, és minden kezdődik elölről, és te boldogan élsz, amíg így is, úgy is meg nem halsz. A kezelőorvosoddal és a gyógyszerészeddel együtt.
*******************************************************************************
Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 69 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png4.png7.png3.png9.png9.png
Ma278
Tegnap284
Ezen a héten1762
Ebben a hónapban8563
2014.10.25 óta347399

Látogató infó

  • IP: 54.80.103.120
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. április 20. péntek, 11:03

És még ezek is: