Magyar

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

T-Mobile reklám

*************************
T Mobile - 40s +++ Értékelés: 4,8/10
Mert hogy itt vannak ezek a távközlési szolgáltatók ugyebár ezzel a sok kütyüvel, amit el kell adni, illetve itt van ez a sok reklámcég, amit el kell tartani, illetve itt van ez a sok lóvé, amit csak reklámra lehet elkölteni, mert hogy ezeket a kütyüket voltaképp, ha őszinte akarok lenni, nem is nagyon kéne reklámozni. Csak bejelenteni. A sok "fun" úgyis azonnal rábukik, és terjeszti. Na jó, tudom, van arculat, meg jelenlét, meg minden...

***************

***************
Na de ha már ez a helyzet, akkor milyen reklámot kéne csinálni? Például ilyen szép, kellemes, hangulatos, fílinges, izésest, hogy emlékezz, tőlem veheted most nagyon kedvezően ezeket az izgalmas kütyüket. Ez egy ilyen felidéző reklám. Hallgasd csak:
Szitál a hó,
És minden jégvirág.
Csak egy dal vidít fel,
Amit te dúdolsz,
És nekem szól…
Régen várt ünnep,
Gyerünk, varázsolj csodát…
Vedd észre, és oszd meg a különleges pillanatokat! T Mobil. Együtt veled.
Nos, ez a szövegkönyv. Szép ugye? És a képek! Csupa idill. Kellemesség. Szépség.
Na most ezt nem értem. Mit akarsz? Igen, ezeken az eszközökön, mivel úgynevezett kommunikációs eszközök, mindenféle rondaság is jöhet, akár a világ összes mocska, rossz hírek, nagyon rossz hírek, és még rosszabb hírek. Nehogy ilyet vegyél haver, mert majd rád akaszkodik valami szatír, és már nem a kabátját nyitja hirtelen szét, hanem megvideotelefonálja amit meg akar mutatni. Ezzel kéne reklámozni? Egyébként, most hogy mondod, hogy még a szatír is ezt használja…
Szitál a hó, mondja a dalnok. És csak egy dal vidítja őt fel, amit te dúdolsz. Itt nyilván a szerelméről volna szó, és nyilván ezeken az eszközökön érkezik, mintegy csodaként a dal, és nyilván azért az ünnep teszi ezt a csodát, mert nyilván ilyenkor szokott ilyesmit ajándékba kapni az ember, és ha már megnyilvánul ez a szándék, akkor hopp, épp kapóra jön ez a szolgáltató, mert eddig nyilván csak olyan homályosan fogalmaztam meg, hogy mit is akarok adni a nyilván szerelmemnek. (Azt hiszem ide nem kellett volna a nyilván.) Na látod, így dolgozik a jó kreatív, hogy az üzenet azonnal átmegy, mintegy meglovagolva az aktualitásokat.
Jó, akkor most jöhet a szokásos visszacikizés, mi a fenét akadékoskodsz ezen a reklámon, amikor csak teszi a dolgát, kellemes érzeteket próbál összekapcsolni az adott szolgáltatóval. Olyan kicsi etűdök bemutatásával próbálja ezt, amelyek olyanok, mint egy-egy túlszínezett képeslap, amelyeken piszkosul szeretik egymást az emberek. Nem tudom észrevetted-e, hogy a gitározó srácnak segít a barátnője (gondolom) is a gitározásban, mondhatni egy húron pendülnek, együtt ugyebár, a mobilos fazon felveszi őket, és már küldi is tovább, és egy haver pár a tetőn már nézi is a jófejséget (nem semmi hideg lehet odafent, de hát ők tudják), meg a rideg hivatalban is vidít a videó, meg a kávéházban, meg az egész világon (bár ez nincs benne), aztán a végét már nem tudom megfejteni, fejtsd meg te. Azt látom, hogy keretes a történet, de a telefonáló nőtől kezdve elvesztettem a fonalat. Pedig hej de szépen felépítették ott a kreatív boszorkánykonyhában a sztorit, hogy úgy egyben hazamenjen neked, és olyan jóleső befejezettség érzés keletkezzen benned, egy olyan eleje-vége érzés, olyan beteljesedés féle. Csak a te hülye fejed nem képes negyven másodperc alatt felfogni egy ilyen nagyon finoman kimunkált, minden apró részletre ügyelő képi mondatot, pedig legalább egy hétig forgattak szorgosan az alkotók. Sok ember dolgozott rajta, hogy belemenjen az üzenet a te kemény kobakodba, hogy kialakuljon benned az igény, pontosan ettől a szolgáltatónál fogod megvenni ezeket a csodadolgokat a szeretteidnek, hogy aztán ilyen szép képekkel lephessenek meg viszonzásképpen.
Tényleg nem értelek. Nagyon megkeményedtél te az utóbbi évtizedekben. Nincsen teneked már szemed a szépre és a jóra. El vagy te teljesen fásulva. Egyáltalán minek élsz te? Menj és halj meg…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 7/10
A technika (Technology) – 6/10

Ki van itt?

Oldalainkat 73 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png9.png3.png3.png9.png5.png
Ma100
Tegnap460
Ezen a héten100
Ebben a hónapban8221
2014.10.25 óta293395

Látogató infó

  • IP: 54.91.38.173
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. december 18. hétfő, 06:17

És még ezek is: