1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

UPC reklám

*************************
UPC Fiber Power csomag ? 60s +++ Értékelés: 4,4/10
Ennek a reklámnak persze rendszerint csak a feleekkora hosszúságúra megvágott változatát szokták vetíteni, de mivel megleltem a hosszabb verziót is neten, hát nézzük ezt. Miért is vegyünk gyorsabb internet hozzáférést? Ezt már sokszor vizsgáltuk az adott szolgáltató kapcsán ehelyütt (keress rá a keresőnkben), de Hernádi tizedesnek egyszerűen nem tudtam ellenállni. Mert hogy vajon mit tudnak még összehordani úgymond tök állat zsír, fiatalos, bulizós, poénos ökörködésből a kedves alkotók, miután már annyi ilyet összehoztak (lásd keresésed eredménye)?

***************


***************
Hát például ezt. Az ugyebár önmagában is „tök poén” – bár manapság már képi közhely (mém, hogy a fene vinné el ezt a hülye haszontalan új fogalmat) – amikor egy rendőr olyan viccesen irányítja a forgalmat. Gondolták hát az alkotók, hogy ez jó lesz, csinálni kéne vele valamit. De mit is reklámozunk? Ja, igen. Szélessávú internet hozzáférést. Nézzük csak… nézzük csak… mitől is lesz ilyen agyament egy rendőr? Már úgy értem pont akkor, ha internetezik. Különösen akkor. Méghozzá széles sávon. Különösen akkor. Specifikusan akkor. Sem akkor nem lesz ilyen, ha nem internetezik, sem akkor, ha ugyan igen, de nem széles sávon. És azért internetezzél te is specifikusan széles sávon és specifikusan ennél a szolgáltatónál, mert akkor te is ilyen víg kedélyű ember leszel. Lehet, más útjai is vannak a víg kedélyűvé válásnak, például a tizenhatodik században is voltak víg kedélyű emberek, noha, mint az köztudott, internettel még nem sokan rendelkeztek.
Tehát hogyan legyen Hernádi (miért pont Hernádi?) tizedes (lehet, tényleg ez neve és tényleg tizedes?) pont ettől, és csak ettől a szolgáltatástól ilyen víg kedélyű? Mert nem volt ő ám mindig ilyen lelkes. Azelőtt például mindig elaludt az internet előtt, mert csak ADSL hozzáférése volt, és csak várt, csak várt, hogy végre lejöjjön valami, de nem jött. Nos, úgy lehet kedves barátom víg kedélyű a Hernádi tizedes, hogy egyszer csak lát az interneten, a most már gyors interneten egy videót – te is láthatod 1 másodpercig – ahol egy srác ilyen táncot lejt. És akkor ez neki nagyon megtetszik, annyira, hogy még szolgálat közben is így csinál. Mert tudod, máshol ő nem láthatott ilyesmit, csak az interneten, csak széles sávon, és csak ennél a szolgáltatónál. Mert az ADSL ehhez nagyon lassú. Mondjuk ez nem igaz, pont ehhez még annyira nem lassú, csak máshoz, de hát ugyebár ez egy reklám.
Ott áll tehát Hernádi tizedes az útkereszteződésben, és miközben forgalmat irányít, vitustáncot jár (electro buggy?) úgy, ahogy azt az interneten attól a sráctól látta. Ezzel persze borzalmas balesetveszélyt okoz, de akik nem halnak meg, azok nagyon vidámak lesznek, amint ez a filmen is látszik. Persze a meghalás az nem, csak ahogy a különböző karakterek különbözőképpen vidámak lesznek, kivéve az öregasszonyt a bólogató kutyával a kalaptartóban. De az is poén, ahogy néz. Meg ahogy a Hernádi tizedes nézi. Tele vagyunk képi poénokkal itten.
Megint túlzásba viszem? Hogy nem tudok könnyedén, lazán viszonyulni ehhez az egészhez? Úgy ahogy vélhetőleg a legtöbb befogadó? Akik megnézik ezt, jót kacagnak, és azt mondja az asszony az urának: te apjuk, tudom már miért vagy olyan kedvetlen az utóbbi időben! Nincsen neked szélessávú interneted, tudod? Gondolj bele, ha szélesebb lenne, nézhetnél akár mozgóban is pornót. És akkor sokkal lelkesebb lennél szívecském… Igazad van drágám, válaszol apjuk, és azon íziben szélesebb sávú csomagra cserélik előfizetésüket az eddigi szolgáltatójuknál. A T-Home-nál.
Na jól van pöcsfej, akkor szerinted hogyan lehetne szolgáltató-specifikusan hirdetni ilyesmit mi? Hát ha például mondhatnád, hogy ugyanazt olcsóbban, vagy többet ugyanannyiért… nem is tudom. Na de ha nem mondhatod? Nem is tudom… talán… tudod, van az a képi közhely, amikor egy rendőr olyan viccesen táncolva irányítja a forgalmat…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 2/10
A látvány (Scene) – 7/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}