1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Dreher reklám

*************************
Dreher sör világító korsóban – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Nem tudom, érted-e a címet? Ugyanis a világ szónak nem csak az az értelme, hogy világ, hanem hogy világ. Érted? Vagyis a világos sör nem csak azt jelenti, hogy világos sör, hanem hogy világos sör. Érted? Vagy nem jól magyarázom? Virágéknál ég a világ, sütik már a rántott békát… így se? És ha azt mondom: zimmezum, zimmezum, rece fice bum-bum-bum? Semmi? Na akkor menj te inkább kreatívnak…

***************

***************
De ez tényleg jó ötlet. Mit csináljunk, ha már nincs több ötlet? Már arra vonatkozólag, hogy hogyan dicsérjük magát a terméket. Ha már mindent elmondtunk, hogy miből készült, hogyan készült, miért készült, kinek készült, minek készült, és hogyan lehet megváltani vele a világot. Akkor mit csináljunk? Bocsánat, itt azért elhangzik, hogy ezt a sört a kétféle komló teszi remekművé. Nyilván az összes többi sörrel ellentétben, ahol csak egyféle komlót használnak (gondolom dehogy), és nem tudják, hogy csak egy komlóval vannak lemaradva a remekművé válásról.

De visszatérve eredeti problémafelvetésünkhöz, azt kell tehát kitalálni, mivel késztessük továbbra is rendületlen intenzitással termékünk fogyasztására a kedves rétegfogyasztókat, ha már kifogytunk a szigorúan termékspecifikus ötletekből? Pedig a válasz kézenfekvő: nem termékspecifikus ötletekkel. És innentől kezdve aztán elszabadulhat a pokol… akarom mondani a kreatív fantázia.

Nézd meg, itt például a korsó világít, ha felemeled. Hát melyik másik sör tudja ezt? És ha te látod ezt, ezt fogod inni feszt. Ez fog neked ezentúl a legjobban ízleni. Mert világít a pohár. Otthon nem világít. Hát otthon ne igyál ilyen sört. Otthon másmilyent igyál. Olyat, amelyik csak úgy ízlik. Sötéten. Sötétben. De ez akkor is nagy ötlet. Azért idd ezt a sört, mert világít a kocsmában a korsó, amiben adják.

Most te nem tudod, hogy a sörivás kvázi olyan, mint a cigizés? Hogy tartozik hozzá egyfajta liturgia is? Egyfajta ceremónia? Egyfajta hangulat? És ha bárhol, bármilyen okból, de jóízűen megiszol egy korsó adott sört, akkor ahhoz a sörhöz, annak a sörnek az ízéhez egy jó hangulat fog kapcsolódni. Érted? Te vagy a Pavlovnak a kutyája mostan. Innentől kezdve mindegy, hogy milyen edénybe rakják eléd ezt az adott sört. Meglátod, és máris jó ízek emléke tolul bele az agyadba, és akkor kimondható, hogy te ezt a sört szereted, és ezt fogod levenni a polcról. Aztán akár egy bilibe is beleöntheted, ízleni fog. Igaz, van világító bili is.

Persze valahogy fel kell vezetni ezt a világító korsó dolgot, hogy legyen valami füle, meg farka. Itt például az van, hogy fut a csávó a Duna parton, úgy alkonyattájt, és egyszer csak felkapcsolják a Lánchíd díszkivilágítását. A mesélő pedig azt mondja, hogy: „A nagyszerű alkotások különleges megvilágítást érdemelnek.” A futó fickó közben egy old timer autót bámul egy kirakatban, aminek fel vannak kapcsolva a fényszórói. Tehát a híd, az autó egy-egy nagyszerű alkotás, ami éppen különleges megvilágítást érdemelt. Persze vannak más nagyszerű alkotások is, mint például a csülökpörkölt, ami általában nem kap különleges megvilágítást, de értem én a példát. Szóval e nagyszerű alkotások közé sorakozik most fel adott sörünk, de hogyan is kaphatna különleges megvilágítást? Hát igen, ki kell azt a sört világítani. Egy ilyen spéci korsóval. Poén. De vajon mit csinál ez a korsó, ha valamilyen másik márkájú sört öntünk beléje? Egészen biztos, hogy nem fog világítani. Szerinted?

De azért gondolj bele: azért vásárold ezt a fogkrémet, mert kinyomáskor olyan vicces fingó hangot ad ki. Vagy azért vásárold ezt a mosóport, mert a benne elrejtett mikroszkopikus kapszulák mosás közben szétpukkadnak, és pont olyan hangot hallasz majd, mintha a mosógép fuldokolna a röhögéstől. Vagy azért vedd ezt az intimbetétet, mert… és szerintem itt jöhetne ugyanez az ötlet a világítással, szóval világítson használat közben, mert a nagyszerű alkotások különleges megvilágítást igényelnek. Szerinted folytassam?
*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}