4 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (4 Votes)

OTP reklám

*************************
Akciós OTP Személyi kölcsön ? 35s +++ Értékelés: 3,6/10
De hiszen már írtam erről a módszerről itt, most minek még egyszer ugyanerről írni. Megmondom Neked. Azért, mert ez az én blogom, és azt csinálok benne, amit akarok. Tökre. Ha akarom, akár négyszázszor is írhatok ugyanerről. Ugyanannyi pénzt kapok. Semmit. Szóval ezért. És ha most úgy érzed, gorombáskodtam veled, hát írjál durva kommenteket nekem. Legalább foglalkozna velem itt valaki?

***************

***************
De hogy egyik szavamat a másikba ne öltsem, itten azt látjuk, hogy vicces gyerek gitározik vicces dalt, ami a pénzről szól. Azt mondja hogy: „Helló szomszéd én vagyok, kéne egy kis zsé, pénzügyileg pár hete, leégtem kissé. Tudod jól, hogy nem tudok, jól énekelni, de addig fogok pengetni, míg nem fogsz pengetni.” Refrén: „Hát adjál kölcsön pénzt, adjál kölcsön pénzt, lécci adjál pénzt, s nem lesz több éneklés” A közönség dől a röhögéstől, különösen annál a résznél, hogy ő nem tud énekelni, és tényleg, itt olyan furcsán eltorzítja a hangját, amit csak az tud, aki valamelyest, viszonylag nem hamisan, de azért tud egy kicsit énekelni. Általános iskolás fokon legalább. És aztán jön az üzenet a bank nagyszerű, soha vissza nem térő ajánlatáról.

Az első pillanatban arra gondol az ember, hogy a célközönség nyilván nem lehet más, mint az olyan emberek, akik ezt a produkciót viccesnek találják. Tulajdonképpen a második pillanatban is erre gondol az ember, és akkor kezdi csodálni a marketingesek munkáját, akik ezek szerint meg tudják becsülni a néptömegek szellemi színvonalát, és valószínűleg térképeket tudnak rajzolni mindenféle színes pacákkal, ahol a színek jelölik az értelmi színvonalat, a pacák kiterjedése pedig az adott értelmi színvonal adott területen való uralkodásának mértékét. Vagy valami ilyesmi.

Talán most már sejted, hogy mennyire tartom magas színvonalúnak ezt a humort. Mondhatod, magánügy. Ki nem sz… ja ezt itt nem mondhatod, mert én prűd vagyok. De tényleg, én csak próbálom elképzelni, hogy lehet egy ilyet komolyan megtervezni. Szóval ott ül a csapat a tárgyalóban, és megtárgyalják az új megrendelést. Tehát megint stand up lesz, ez már jól bevált, és mivel ez egy kölcsön termék, hát erre utalni kell benne. Mármint tartalmilag, nem pénzügyileg.  Érted Józsikám? És akkor beindul az agymenés, az agyviharzás. Énekeljen, gitárral… baromi jó… még, még… és akkor az legyen, hogy a szomszédnak ad szerenádot, mert tőle akar kölcsönkérni… zseniális Ferikém zseniális… és akkor azzal gyötri a szomszédot, hogy ha nem ad, akkor ő addig fog hamisan énekelni… mindig mondtam, hogy Jolán egy zseni… ez hihetetlen, ez egy akkora poén… mert akkor ezt már tényleg ellenpontozhatjuk azzal, hogy nálunk egyszerűbben is pénzhez juthat! És akkor felállnak, és tapsolnak, majd szorongatják egymás kezét, esetleg pezsgőt bontanak, és persze az egész nem igaz, mert a szomszéd mégiscsak ott van a szomszédban, és ha ad pénzt, akkor ahhoz egyszerűbben jutottunk, tehát érdemes előbb ezt a gitáros módszert megpróbálni, ami itt pontosan húsz másodpercig tartott. Nem kell elmenni sehová, nem kell papírokat kitölteni, nem kell várakozni, és vélhetőleg – ha már ilyen jó viszonyban vagyunk – nem kell még akkora kamatot sem fizetni, esetleg.

Jaj, Robikám! Itt egész másról van szó! Senki nem gondolja, hogy a gitáros módszertől való elrettenés fogja az embereket behajtani a bankba. Hanem értik, hogy ez egy vicces, jókedvű bank, és ez csak egy vicces példa volt arra, hogy felesleges mindenféle alternatív pénzszerzési módszeren törnie a fejét a kedves nincstelen ügyfélnek, egyszerűen csak besétál hozzánk, és hihetetlen kedvező feltételekkel odaadjuk neki. Vetted?

Persze hogy vettem. Szóval ez csak egy vicces példa. Tudod, mi lenne egy vicces példa? Ez itt egy bankrablás! Senki ne mozduljon! És akkor mosolyogva előjön a fiókvezető kartárs, derűsen ránéz az álarcos banditákra és azt mondja: Nálunk egyszerűbben is pénzhez juthat! Akciós OTP személyi kölcsön forint alapon…stb. stb. THM 30.99%. És akkor a banditák bólogatnak, leveszik a csuklyát, leteszik a fegyvert, és mindenkinek lesz egy happy ending. Ez szerintem sokkal valószerűbb, mint a tied…
*******************************************************************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}