1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

PROVIDENT reklám

*************************
PROVIDENT kisösszegű kölcsön ? 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Hát igen, nem kell itt sokat tökölni, az mindenképpen jó ötlet, hogy mondjuk ki, az egy jó ötlet, hogy ezt a terméket választottad. Meg kell dicsérni a kedves fogyasztót, meg kell őt erősíteni vásárlói döntésének helyességében. Nem nehéz, hiszen ha már kiadott a kedves vásárló valamennyi pénzt arra a valamire, hát szereti utólag meggyőzni magát, hogy helyesen cselekedett. Én viszont nagyon tudok bosszankodni, hogy már megint milyen barom voltam?

***************

***************
Itt például azt látjuk, hogy az apuka focizik a kisfiával – ez ugye triviális – a kertjükben. Nagyon önfeledtek, még az sem zavarja őket, hogy vizesek lesznek a mellettük működő kerti locsolótól, legalábbis úgy látszik, hogy az nagyon közel van. Aztán picit pihenni elterülnek a füvön, és mi meglátjuk, hogy ezenközben mire is gondolnak ők ottan hevertükben a kertjükben miközben a locsoló lelocsolja őket ottan a kertjükben hevertükben a ke… bocsesz, már leálltam. Szóval gondolatbuborékokban kiírva látjuk ezt, miszerint a kisfiú arra gondol, hogy jó ötlet volt a fűnyíró. Tehát adva volt egy füves kert, amelyben a fű állandóan nőtt. A család, miután felismerte a problémát, lázasan gondolkodni kezdet, vajon mit tehetnének azért, hogy a füvük ne nőjön az égig? Hogyan és főleg mivel lehetne a füvet lenyírni? Szinte nem is tudtak már napok óta másra gondolni, állandóan csak ez járt a fejükben, álmatlanul forgolódtak éjjelente az ágyukban. Aztán egy szép napon, talán este, vagy éppen reggel, az apuka a homlokára csapott… ne legyünk előítéletesek, az anyuka a homlokára csapott… ne legyünk előítéletesek, a kisfiú a homlokára csapott… na jó, egy szép napon az egész család a homlokára csapott, esetleg egymás homlokára csaptak, és felkiáltottak: fűnyíró! Tehát megvolt az első jó ötlet.

Na és itt jön a kreatív finomság. A jó ötletek egymásba ágyazása, vagy összeláncolása, vagyis hogy az egyik jó ötlet ugyan megoldaná az adott problémát, de megvalósíthatóságához egy további jó ötletre volna szükség. Esetünkben például pénzre. És ha nincs otthon egy fűnyírónyi pénzed, hát íme, itt ez a pénzintézet, ami azonnal a rendelkezésedre áll. Ez tehát a második jó ötlet, aminek az apuka örül a fejéből kinövő gondolatbuborék tanúsága szerint.

Szóval lehet, én már egy kicsit túlérzékeny vagyok, de úgy beleképzeltem magam, hogy játszom a kisfiammal, focizunk a szép zöld kertben, aztán jóleső fáradsággal elterülünk a füvön (nem törődve azzal, hogy vizes, de ez most nem lényeges), és miközben azt mondom magamban boldogan, hogy pillanat maradj, és tekintetemmel a bárányfelhők játékát követem az égen, még a pénzintézet nevét is hozzáteszem e kegyelmi állapothoz. De hát ez – mint azt már oly sokszor láttuk – normális, mintegy kötelező a reklámvilágban, hogy az adott termék jelentősége összemérhetővé válik az élet nagy dolgainak jelentőségével.

Ne háborogj tehát, jól van ez így, fogkefék és intimbetétek tesznek minket boldoggá és elégedetté, és ha netán nem volna rájuk pénzed, hát van aki gondoskodjon boldogságállapotod folytonosságának megszakíthatatlanságáról.

Mit is írhatnék még erről a forró nyári napról kedves naplóm… hogy hanyatt fekve a fűben, és átnézve a kerti locsoló párafüggönyén remegő szivárványon úgy éreztem, mintha mindenfelől öreg, régi barátok szerető gondoskodása venne körül, úgy éreztem egy szeretettenger hullámain ringatózom lágyan, és úgy éreztem, szinte hihetetlen, hogy ilyen alacsony THM-el, csak az én kedvemért egy pénzintézet vállalja a tönkremenetel kockázatát.

Barom vagy Jocó. Most mit akarsz ettől a kis egyszerű, frappánsan megoldott reklámocskától? Én? Semmit. De ha kisösszegű kölcsönre volna szükségem, akkor miért pont őket válasszam?
*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 5/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}