Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

PROVIDENT reklám

*************************
PROVIDENT kisösszegű kölcsön ? 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Hát igen, nem kell itt sokat tökölni, az mindenképpen jó ötlet, hogy mondjuk ki, az egy jó ötlet, hogy ezt a terméket választottad. Meg kell dicsérni a kedves fogyasztót, meg kell őt erősíteni vásárlói döntésének helyességében. Nem nehéz, hiszen ha már kiadott a kedves vásárló valamennyi pénzt arra a valamire, hát szereti utólag meggyőzni magát, hogy helyesen cselekedett. Én viszont nagyon tudok bosszankodni, hogy már megint milyen barom voltam?

***************

***************
Itt például azt látjuk, hogy az apuka focizik a kisfiával – ez ugye triviális – a kertjükben. Nagyon önfeledtek, még az sem zavarja őket, hogy vizesek lesznek a mellettük működő kerti locsolótól, legalábbis úgy látszik, hogy az nagyon közel van. Aztán picit pihenni elterülnek a füvön, és mi meglátjuk, hogy ezenközben mire is gondolnak ők ottan hevertükben a kertjükben miközben a locsoló lelocsolja őket ottan a kertjükben hevertükben a ke… bocsesz, már leálltam. Szóval gondolatbuborékokban kiírva látjuk ezt, miszerint a kisfiú arra gondol, hogy jó ötlet volt a fűnyíró. Tehát adva volt egy füves kert, amelyben a fű állandóan nőtt. A család, miután felismerte a problémát, lázasan gondolkodni kezdet, vajon mit tehetnének azért, hogy a füvük ne nőjön az égig? Hogyan és főleg mivel lehetne a füvet lenyírni? Szinte nem is tudtak már napok óta másra gondolni, állandóan csak ez járt a fejükben, álmatlanul forgolódtak éjjelente az ágyukban. Aztán egy szép napon, talán este, vagy éppen reggel, az apuka a homlokára csapott… ne legyünk előítéletesek, az anyuka a homlokára csapott… ne legyünk előítéletesek, a kisfiú a homlokára csapott… na jó, egy szép napon az egész család a homlokára csapott, esetleg egymás homlokára csaptak, és felkiáltottak: fűnyíró! Tehát megvolt az első jó ötlet.

Na és itt jön a kreatív finomság. A jó ötletek egymásba ágyazása, vagy összeláncolása, vagyis hogy az egyik jó ötlet ugyan megoldaná az adott problémát, de megvalósíthatóságához egy további jó ötletre volna szükség. Esetünkben például pénzre. És ha nincs otthon egy fűnyírónyi pénzed, hát íme, itt ez a pénzintézet, ami azonnal a rendelkezésedre áll. Ez tehát a második jó ötlet, aminek az apuka örül a fejéből kinövő gondolatbuborék tanúsága szerint.

Szóval lehet, én már egy kicsit túlérzékeny vagyok, de úgy beleképzeltem magam, hogy játszom a kisfiammal, focizunk a szép zöld kertben, aztán jóleső fáradsággal elterülünk a füvön (nem törődve azzal, hogy vizes, de ez most nem lényeges), és miközben azt mondom magamban boldogan, hogy pillanat maradj, és tekintetemmel a bárányfelhők játékát követem az égen, még a pénzintézet nevét is hozzáteszem e kegyelmi állapothoz. De hát ez – mint azt már oly sokszor láttuk – normális, mintegy kötelező a reklámvilágban, hogy az adott termék jelentősége összemérhetővé válik az élet nagy dolgainak jelentőségével.

Ne háborogj tehát, jól van ez így, fogkefék és intimbetétek tesznek minket boldoggá és elégedetté, és ha netán nem volna rájuk pénzed, hát van aki gondoskodjon boldogságállapotod folytonosságának megszakíthatatlanságáról.

Mit is írhatnék még erről a forró nyári napról kedves naplóm… hogy hanyatt fekve a fűben, és átnézve a kerti locsoló párafüggönyén remegő szivárványon úgy éreztem, mintha mindenfelől öreg, régi barátok szerető gondoskodása venne körül, úgy éreztem egy szeretettenger hullámain ringatózom lágyan, és úgy éreztem, szinte hihetetlen, hogy ilyen alacsony THM-el, csak az én kedvemért egy pénzintézet vállalja a tönkremenetel kockázatát.

Barom vagy Jocó. Most mit akarsz ettől a kis egyszerű, frappánsan megoldott reklámocskától? Én? Semmit. De ha kisösszegű kölcsönre volna szükségem, akkor miért pont őket válasszam?
*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 5/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 33 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

3.png0.png6.png8.png8.png4.png
Ma21
Tegnap269
Ezen a héten931
Ebben a hónapban7253
2014.10.25 óta306884

Látogató infó

  • IP: 54.82.57.154
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. január 18. csütörtök, 02:36

És még ezek is: