Magyar

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

NESCAFE reklám

*************************
NESCAFE támadnak a szomszédok játék ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Teljesen normálisan indul a dolog, fogalmad sincs, mi fog történni, mit fogunk reklámozni. Szabályszerű. Arról sincs fogalmad, mi a szitu. Persze, mint gyakorlott reklámátvészelő ember, kvázi nem is érdekel, hiszen te közben pisilni mész, töltesz egy kupica rizspálinkát, kensz egy vajas kenyeret, vagy levizsgázol nemzetgazdasági ismeretekből. Szóval rá se rántasz.

***************

***************
De ha osztozol a perverzióban velem, akkor megpróbálsz mégis rájönni, miben utaznak itt. Egy nagy rózsaszín lufi bandukol át a képen, egy csaj ül az ablakpárkányon, egy srác jön le valami lépcsőn egy lakásban, ketten srácok meg egy kanapén ülnek különféle pózban. Rezignáltak vagyunk a buli utáni rendetlenségben. Mert buli volt, hisz a mesélő megkérdezi: Túl jól sikerült az esti buli? Vagyis a célcsoport máris megvan, hiszen a laza, jófejeskedő, fiataloskodó, szlengeskedő szöveg, illetve a képen látható szereplők elárulják, itt bizony a fiatalokhoz szólunk az ő sajátos (képi)nyelvezetükön.

Tehát adva van egy túl jól sikerült buli utáni állapot, amikor is kopogtatnak. Hát ez meg kicsoda már megint? – kérdezi a mesélő, mintegy kihangosítva a házigazda gondolatait, már hogy mi is értsük a helyzetet. És tényleg, vajon ki kopogtathat egy túl jól sikerült buli után?

Támadnak a rokonok! És nem érik be akármilyen kávéval! Tehát ez egy kávéreklám. De hogy mi ez a buli után támadnak a rokonok felvezetés, és hogy jön ez az adott kávéhoz, ez nagyon furdalja, mint kíváncsiság az oldaladat. Úgy első hangzásra jó hülye dolog az biztos. Meg hogy kínáld őket a vonatkozó termékkel, hogy megnyerhesd az ajándékaikat. Szóval kínáld kávéval a rokonaidat, hogy megnyerhesd az ajándékaikat.

Persze itt már dereng neked, hogy esetleg valami nagyon izgalmas nyereményjáték köszönt be esmét a világra nyitott ablakodon (tv). És a folytatásból végre kiderül, miről van szó. Arról, hogy a szétmanipulált, elsorvadt agyaddal kezdd el nyakló nélkül vásárolni ezt a kávét, mert képzeld, nyerhetsz valamit. Igen, vonalkódot kell beküldözgetni szorgalmasan, engedelmesen. Minél több terméket vásárolsz, annál nagyobb valószínűséggel nyersz valamit. Aki pedig 100%, hogy nyer valamit, az a gyártó cég. Profit többletet. Ha nem, akkor kirúgnak néhány marketingest. Esetleg reklámcéget. De téged rabul ejt a játék izgalma. Valami virtuális házba költözhetsz be, és ráhajthatsz az ajándékokra. A vonatkozó honlapról mindent megtudhatsz, és olyan nagyon jófejes szöveggel van ott minden megfogalmazva, még az is, hogyan vágnak pofán, ha megpróbálsz vonalkódot hamisítani. Vannak szabályok tehát, amit meg kell érteni, hogy mikor hány bögrét kapsz, és akkor mikor hol, mi történik, és te máris büszke lehetsz, hogy felfogtad, tán még meg is értetted, és máris beleveted magad a játékba. Sokat dolgoztak ezen a marketingesek, modelleztek, pénzüggyel viaskodtak, üzleti tervekben jósolgattak, meg más ilyesmi. A biztos alap pedig, amiből kiindultak, hogy te hülye vagy. És ez igaz. Meg én is, csak én nem ezektől a bónuszoktól indulok be. Másmilyenektől.

Te, és a poén! Szétröhögöd magad, az biztos. Tudod, értik ezek, min szoktak egész biztosan jót kacagni a fiatalok. Az öregeken. Vén trotty, szenilis öreg nyanya ott áll egyedül az ajtóban, szerencsétlenül, micisapkában, virágmintás krepp otthonkában, még a lufiját is elengedi, integet – nagymama, el tetszett késni. Hát igen, tőle már nem várhatunk ajándékot. Kávét sem kap minden bizonnyal. Nagy poén. De miről is késett el? A támadásról? Tök mindegy. A poén a lényeg.

Hát barátaim… támadnak a rokonok, mi? Meg hogy túl jól sikerült a buli. Persze nektek van igazatok. A múltkor este 7-re jöttek a haverjaim, korombeliek, ettünk pizzát, kilenc körül már leragadt a szemük. Hazamentek. Pedig ittunk ilyen kávét is. Nem segített. Várjál, megnézem a szemétben. Hátha megvan még a vonalkód…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 103 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png8.png0.png3.png
Ma372
Tegnap373
Ezen a héten1313
Ebben a hónapban6927
2014.10.25 óta400803

Látogató infó

  • IP: 54.225.55.174
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. augusztus 15. szerda, 18:44

És még ezek is: