4 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (1 Vote)

K&H reklám

*************************
K&H lakáscélú forinthitel ? 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Szóval ezek szerint bejön a koncepció. Ez a Menő Manós. Mert még mindig kitart. Dőlnek az ügyfelek. Gratulálok. A kreatívnak. És egyre jobb. Jobbnál jobb. Viccesebbnél viccesebb. Hogy csinálják? Hej ha egyszer bepillanthatnék ebbe a boszorkánykonyhába. Pedig a múltkor már azt hittem, értem. Lelkesedtem is érte itt. De úgy látszik, mégsem véletlen, hogy nem vagyok kreatív. Megpróbálom elképzelni.

***************

.be
***************
Fricikém, akkor most hol a manóban vagy? Ja a Menő Manóban. Azon dolgozol. Elakadtál? Na jó, segítek egy kicsit. Mi a termék? Mi? Lakáscélú forinthitel? Benne van, hogy lakás, és neked nincs ötleted? Hülye vagy? Ugyebár ez lakáscélú, tehát lakásra lehet fordítani. És kik szoktak lakás célra pénzt fordítani? Kik vesznek, építenek lakást? Na kik? Úgy van. Akiknek nincs. Hogy mi? Hogy akik felújítanak, azoknak van? Szerinted melyik a markánsabb állapot, melyiket lehet jobban bemutatni. Na igen, a nincset. Tehát a Menő Manónak nincsen lakása. Hogy ott áll az üres vonalon és kész? De honnan tudjuk, hogy mije nincs? Egy vasa nincs, vagy lakása nincs. Esetleg részecskegyorsítója nincs. Segítek. Megy éjszaka, és akkor ott egy sátor, és abba boldogan belemegy szunyálni. És olyan kis z betűket látunk, hogy horkol. Mert hallássérültek is nézheti. Hogy miért következik abból, ha valaki sátorban alszik, hogy nincs lakása? Mondjuk azt mondja a mesélő közben, hogy minden a lakásvásárlás mellett szól. Érted? Na most ezt egy picit húzzuk is alá képileg, de poénos legyen. Tudom, te sokat sátorozol, és te kifejezetten szeretsz sátorban aludni. De értsd meg, itt most ne legyen jó sátorban aludni. Elfújja a szél? Túl valószerű, és nem poénos. Egy tolvaj elviszi a cuccot? Sajnos ez is valószerű. Na majd mondom. Tök poén. Jön egy nagy maci. Nem, dehogy eszi meg. Akkor ki veszi fel a hitelt? Hanem bemegy aludni, és kitúrja a Menő Manót. Igen, az a nagy maci bemegy a sokkal kisebb sátorba, és így a Manó már nem fér be. Tehát nem jó sátorban aludni. Nem, persze, hogy nem valós, de vicces. Az a nagy maci bemegy, és a Manó kiszorul… ne fogd vissza magad, röhögj nyugodtan. Nem igenis főnök úr, hanem spontán, szabadon, mert szabad nevetni a főnök viccein, ha jók. A múltkor azért kaptad, mert azt nem viccből mondtam. Na folytassuk. Szóval akkor itt lehet mondani a megoldást, hogy van ez a hitel, és hogy természetesen ez szenzációs. Ja persze, jól mondod, hogy akkor lehet rajzolni egy kőház vonalábrát, amibe a Manó boldogan bemegy. És termékismertetés a szokásos arculati elemekkel. És kész? Megint hülye vagy? Záró poén ember! Záró poén! Mi legyen az, mi legyen! Te fantázia feketelyuk te! Na mi volt a vicces elemünk, Na mi? Brumm, brumm. A maci. Na látod, van neked eszed. Hogy megint kitúrja a házából? Istenátka hülyegyerek! Akkor mi lenne a különbség? Akkor minek vette volna fel a hitelt, minek épített volna házat? Nem tud bemenni a maci. Hát persze. És miért nem tud bemenni? Mert vasrács, meg vasajtó? Szerinted börtönt épített a Manó? Arra kapta volna a hitelt? Jobbat mondj. Hogyne, szöges drót, meg üvegszilánkos kerítés. Mert támadnak az indiánok, mi? Igen, igen. Maci van, indiánok nincsenek. Mert én azt mondtam. És nem erődítmény. Nincs vizesárok. Normális ház. Jó, megmondom, de levonom a béredből, és hozzáteszem az enyémhez. Jogos? Jogos. Nos tehát, van a Manónak egy puskája, és amikor jön a maci, és be akar mászni, miközben a Manó megint z betűket ereszt ki magából, kidugja a Manó a puskát, a maci meglátja, és jól megijed, és jól elszalad. Na ez poén Fricikém, ez poén. Hogy micsoda? Hogy ugyanezt megtehette volna a sátorban is, és akkor mi lenne a különbség? Na Frici, most már nagyon tele van veled a tököm. Te nem érted a lényeget. Ki a fene fogja ezt ilyen aprólékosan végiggondolni? Maci sátorba bemegy, házba nem tud. És akkor mindenkinek hazamegy, hogy tényleg, már régen tépelődik ezen a lakásprobléma megoldáson, mert tényleg nem jó itt a híd alatt lakás nélkül, mert tényleg jöhet egy medve, és akkor a pofájukba vágjuk ezt a nagyszerű megoldást. Érted? Figyelemfelhívás, figyelemfelhívás! Ezt hívják úgy, hogy reklám. És igen, úgy van, a hitelből arra a lakáscélú puskára is marad elég pénz. Na húzás dolgozni!
*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}